2020. augusztus 28.
A magyar termékek vásárlásával, nem csak egy értékteremtő munka végeredményét kapjuk, hanem támogatjuk a magyar családokat, hozzájárulunk a magyar gazdaság fejlődéséhez.
2020. június 4.
Egyetlen tő parlagfű is több ezer magot termel, ami a következő évben már csírázik, újabb és újabb pollenszóró növényeket létrehozva.
2020. május 28.
Június közepéig tart az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampánya.
2020. március 5.
A magyar sertéshús fogyasztása biztonságos, Magyarországon csak a vaddisznóállományban mutatták ki a sertéspestis vírusát, a házisertés-állomány nem érintett.
2019. december 21.
A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, ezért kiemelten fontos számára a magyar családok támogatása, a rászorulók segítése.
2019. szeptember 23.
A tudatos vásárlói döntéssel nemcsak a felesleges károsanyag-kibocsátás előzhető meg, hanem a fogyasztók abban is biztosak lehetnek, hogy kiváló magyar terméket visznek haza.
2019. augusztus 29.
A kampány egyszerre hívja fel a figyelmet az egészséges életmód és a tudatos táplálkozás fontosságára, valamint megmutatja a fogyasztók számára a halételek sokféleségét és változatos ízvilágát.
2019. július 7.
A meggyfogyasztást ösztönző kampány a hétvégén Zamárdiban, a Balaton Sound Fesztiválon is tart, a fesztiválozók két napig kóstoltatják a meggyet.
2018. december 19.
Baromfifogyasztást népszerűsítő kampányt tart szükségesnek a hazai piacon a BTT. A szervezet elnöksége a közelmúltban úgy határozott, hogy ez ügyben az Agrárminisztériumhoz és az Agrármarketing Centrumhoz fordul.