Címke: Kampány

kampány

Agrárhírek / Állattenyésztés

Itt a kampány a nyúlhús fogyasztásának népszerűsítéséért

2019. május 27.

Sikerült megállítani az anyaállomány csökkenését, a vágónyúl termelés mennyiséget pedig tavaly mintegy 8,7 százalékkal növelték az elmúlt évhez képest.

Agrárhírek / Életmód

Európai Friss Kalandok: ösztönözni kell a zöldség- és gyümölcsfogyasztást

2019. április 13.

Az Európai Friss Kalandok elnevezésű hároméves, 2018-2020 közötti edukációs kampány főként a gyermekeket és a gyermekes családokat ösztönzi a friss zöldség és gyümölcs fogyasztására.

Agrárhírek / Állattenyésztés

Egyél jót - a mangalicahús különleges

2019. március 26.

Az idén először népszerűsítik kampánnyal a mangalicahús fogyasztását "Egyél jót - a mangalicahús különleges" címmel.

Agrárhírek / Állattenyésztés

Marketing kampány segíthetne a hazai baromfifogyasztás fellendítésében

2019. január 28.

A Baromfi Termék Tanács (BTT) államilag támogatott marketingakciót tart szükségesnek a hazai baromfifogyasztás ösztönzésére

Agrárhírek / Állattenyésztés

Baromfihús-fogyasztás népszerűsítésére is szükség lenne

2018. december 19.

Baromfifogyasztást népszerűsítő kampányt tart szükségesnek a hazai piacon a BTT. A szervezet elnöksége a közelmúltban úgy határozott, hogy ez ügyben az Agrárminisztériumhoz és az Agrármarketing Centrumhoz fordul.

Agrárhírek / Zöldség-Gyümölcs

Együnk rendszeresen almát!

2018. december 6.

A rendszeres almafogyasztás immunstimuláló hatású és segíti a szellemi frissességet, mérsékli a fáradékonyságot, a stressz hatásait, a látásromlást, a fogak romlását.

Agrárhírek / Agrártámogatások

Élelmiszerek népszerűsítését finanszírozza az Európai Unió

2018. október 23.

Az Európai Bizottság 172,5 millió euróval (mintegy 55,2 milliárd forint) finanszírozza az uniós agrár-élelmiszeripari termékek népszerűsítését Európában és világszerte – közölte az uniós bizottság.

Agrárhírek / Zöldség-Gyümölcs

Növelni kellene a zöldségek és gyümölcsök fogyasztását

2018. október 18.

A NAK egy brüsszeli kezdeményezésű, uniós forrásból finanszírozott kampánnyal igyekszik elsősorban a gyerekek körében a lehető legszélesebb körben népszerűsíteni a zöldségeket és a gyümölcsöket.