2020. április 7.
A megváltozott helyzetre való tekintettel a Lidl Magyarország felelős vállalatként fontosnak tartja, hogy vásárlóit maximálisan támogassa az új, otthoni életvitel kialakításában, és ennek jegyében elindította #maradjotthonfőzzotthon elnevezésű kampányát.
2019. december 21.
A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, ezért kiemelten fontos számára a magyar családok támogatása, a rászorulók segítése.
2019. szeptember 13.
Hatodik alkalommal rendezte meg a Lidl Magyarország a Lidl Wine Expo Hungaryt, melyet Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese nyitott meg. Az Expo célja – a kormányzati törekvésekkel összhangban – a hazai borexport elősegítése, támogatása, ami megoldást jelenthet a hazai borászatok számára is az egyre nehezedő külpiaci értékesítésben.
2019. augusztus 8.
A Lidl Magyarország a hazai dinnyeszezon közepén felelőtlen, árletörő akciót hirdetett, és a dinnyét olcsó, vevőcsalogató reklámeszköznek tekinti - írja közleményében a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. A Lidlnek más a véleménye, és a gazdálkodók közül is sokan másképp látják a helyzetet.
2019. április 4.
A vállalat 4,6 milliárd forint értékű export teljesítménye a 17 milliárd forintos teljes hazai palackos borexport mintegy 27 százalékát teszi ki.
2019. március 13.
Néhány nap, és megkezdődik a paprika szedése az Árpád-Agrár Zrt. szegvári kertészetének 2,5 hektáros üvegházában.
2018. december 21.
Csökkentik az áruházláncok a jövő év elejétől az ESL (hosszabban eltartható) és az UHT (ultrapasztőrözött) tejek árát, mivel azok forgalmi adója az elfogadott jogszabály szerint január 1-től 18 százalékról 5 százalékra mérséklődik.
2018. február 1.
Az éves szinten 67 000 tonna terményt biztosító magyarországi beszállítók már a most közzétett irányelvek alapján végzik munkájukat.
2017. szeptember 13.
Körültekintőbben válogatnak a kínálatból a magyarok, keresik a hazai árut.