2024. június 18.
A Lidl az elmúlt 6 évben mintegy 14 milliárd forinttal járult hozzá a magyar görögdinnye piaci pozíciójának erősítéshez.
2021. augusztus 23.
A tésztafogyasztás hazánk gasztrokultúrájában is meghatározó. A világban Olaszországban a legmagasabb az egy főre jutó száraztészta fogyasztás, Magyarország a 15. helyen van 7,1 kg/fővel.
2021. június 9.
Egy friss kutatásból kiderült, hogy a vásárlók több mint egyharmada 10 százalékkal többet is hajlandó fizetni egy termékért, ha az Magyarországon készült. A járvány ideje alatt megugrott azoknak a száma, akik több magyar árut vesznek. A fogyasztókat a hazai áruk kiválasztásában leginkább a védjegyek segítik. Ezek közül a Magyar Terméket tanúsító védjegyet nevezte meg a legtöbb megkérdezett a magyar eredetet mutató jelölések közül.
2018. február 9.
Bárki felnevelheti saját malacát Cégénydányádon anélkül, hogy elmozdulna a foteljéből a Legyen Malacod! program keretében.