Címke: Piackutatás

piackutatás

Blog / COVID-Agrár

Mondja el véleményét és formálja a mezőgazdaságot!

2020. március 23.

A Kleffmann Group alapítása óta elkötelezett híve volt az elsőrangú mezőgazdasági piackutatásnak és szaktanácsadásnak. Az elmúlt több mint 25 év során teljes körű piackutatási szolgáltatást nyújtottunk, amely során kulcsfontosságú információkat biztosítottunk ügyfeleinknek a mezőgazdasági ágazatokkal kapcsolatosan.

Agrárhírek / Agrárközélet

Mondja el, mit olvas!

2019. szeptember 12.

Meghívó országos felmérésre értékes ajándékokkal és érdekes információkkal.

Agrárhírek / Agrárközélet

Egy kép többet mond ezer szónál

2019. augusztus 28.

Felgyorsult világunk tele van ellentmondással. „Nincs időm olvasni” – halljuk egyre gyakrabban, ugyanakkor mind többet nézünk mozgóképeket mindenféle képernyőn.

Agrárhírek / Agrárközélet

Gutenberg megnyugodhat

Sokunk gyermekkorának kedves emléke, amint apa a reggeli kávéja mellett újságot olvas. Többünk életében apa már nincs jelen, de mi a helyzet az újságokkal?

Agrárhírek / Agrárközélet

Egyre többen dolgoznak az idősek közül

Az 54 év feletti gazdaságvezetők 87%-a tervezi a munkavégzést vagy éppen dolgozik a nyugdíjkorhatár elérése után is.

Agrárhírek / Életmód

Szakmai információforrások a mezőgazdaságban

2019. április 15.

Az elmúlt években a gazdálkodók döntéstámogató információszerzési szokásai dinamikus változást mutattak, amiben a digitalizáció jár az élen.

Agrárhírek / Életmód

Mizse: Le a kupakkal! – Edukációs kampánnyal a környezettudatosságért

2019. április 1.

A cég ásványvízforgalmazóként, a Mizse pedig ismert hazai márkaként, a környezettudatosság érdekében elsőként helyezett el „zöld üzeneteket” a palackok címkéin, fenntarthatósági projektje keretében.

Agrárhírek / Életmód

Ingyenes üzenetküldés: a szó elszáll, a chat megmarad

2019. március 25.

Piackutatásunkban arra a kérdésre is választ kerestünk, hogy mely ingyenes üzenetküldő alkalmazásokat kedvelik a mezőgazdasági vállalkozások döntéshozói.

Agrárhírek / Agrárközélet

Hálózatba kötve

Az infokommunikációs technológiai (IKT) eszközök térnyerésével párhuzamosan kezdtek dinamikusan növekedni a közösségi hálózatok is. Ki hinné, hogy a Facebook mindössze 15, a YouTube pedig 14 éve indult világhódító útjára?