Ház, táj blog

A pizzacég nem aggódik a koronavírus miatt

Agrofórum Online

A Domino’s nem veszi vissza a marketingköltségeit és növekedésre számít a második negyedévben is a koronavírus terjedése ellenére.

Az étteremlánc vezérigazgatója, Ritch Allison szerint ezekben az időkben különösen fontos, hogy eljuttassák a vállalat értékeit és üzeneteit a fogyasztóknak. A Domino’s a járvány kitörését követően a működés folytatása érdekében átállt a kiszállítási formára, ami a vállalat szerint a második negyedév első hónapjában 7 százalékos organikus növekedést eredményezhet. Márciusban a vállalat bejelentette, hogy 10 ezer teljes és részmunkaidős munkavállalót szeretne felvenni a kiszállítási szegmens megnövekedése miatt – mutatott rá az Equilor Befektetési Zrt. A vezérigazgató hozzátette, hogy a most kialakult érintésmentes kiszállítás a járvány utáni időszakban is még velünk maradhat.

A vállalat részvényeinek árfolyama 0,6 százalékkal 367,29 dollárra csökkent pénteken a New York-i Értéktőzsdén. Ennek ellenére dinamikus árfolyamralin van túl a papír, az elmúlt hónapban 14, idén már 25, de az elmúlt egy évben 33 százalékkal lőtt ki az árfolyam. Tavaly 3,62 milliárd dollár árbevétel mellett 401 millió dolláros adózott eredményt ért a társaság. Az elemzői konszenzus szerint 2020-ban 3,88 milliárd dolláros bevétel mellett már 436 millió dollár profitot érhet el a társaság. Az árfolyam további növekedésével kapcsolatban azonban nem túl optimisták az elemzők, a Marketscreener tőzsdei adatbázisa szerint az átlagos célárfolyam, azaz az a szint, amelyet egy éven belül elérhet a kurzus csak 3,5 százalékkal haladja meg a jelenlegi árfolyamot. Igaz ebben szerepe lehet annak is, hogy az elmúlt időszakban ugrott meg hirtelen az árfolyam és számos elemző még nem frissíthette célárfolyamát a rali óta.

A Domino’s-nak 13 800 üzlete van a világ 85 országában. Három szegmensre osztva működik a társaság. Az egyikbe az Egyesült Államokban működő egységek, a másikba a nemzetközi franchise, a harmadikba pedig az ellátási lánc tartozik. A társaság 18 regionális tészta-előállító üzemet és élelmiszer-ellátási központot működtet az Egyesült Államokban.

A sünbarát kert növényei

2025. október 16. 05:40

Nagyon fontos, hogy segítsük a környezetünkben élő hasznos rovar-, kétéltű-, madár- és emlősfajokat, hogy hosszú távon egészséges kertet gondozhassunk!

Jó hír: egyre kevesebb élelmiszer kerül a szemétbe a magyar háztartásokban

2025. október 14. 05:40

A Nébih 8 éve vizsgálja hazánkban a családi élelmiszerhulladék-termelést. A legújabb összesítés szerint harmadával csökkent az élelmiszer-pazarlásunk.

Növények a fesztiválok középpontjában III.

2025. október 9. 05:40

Cikksorozatunkban összegyűjtöttük hazánk legnépszerűbb, növényekről szóló ünnepeit. Most érkezzenek a hagyományos sütemények, pálinkák és lekvárok legfinomabb alkotóelemei!

Növényszaporítás a kiskertben – évelők tőosztása

2025. szeptember 29. 05:40

A tőosztás a növények szaporításának egyik legelterjedtebb módszere, amelynek során a növény kifejlett vagy még fejlődés alatt lévő vegetatív részeit használjuk fel.

Csökkent a tojás átlagára az Egyesült Államokban

2020. április 2. 09:17

Trend a szabadtartású tyúkoktól származó tojás fogyasztása, három államban, Kaliforniában, Washingtonban és Oregonban ez törvény is írja elő.

Kiújultak a kereskedelmi feszültségek

2020. május 2. 15:17

Egyre inkább úgy tűnik, hogy nehéz lesz visszaállítani a húsfeldolgozás szintén a korábban megszokott szintre.

A franciák elvből nem isznak amerikai bort

2018. december 2. 06:49

Az olasz, francia, spanyol, és portugál emberek büszkék a boraikra, és nem óhajtanak kaliforniait inni, bármilyen jó szőlő is terem odaát. Ennek tehát semmi köze a vámtarifákhoz.

Az íz legyen az első

2021. július 1. 08:37

Az amerikai Pairwise cég új gyümölcs- és zöldségfajták kialakításán dolgozik a CRISPR génszerkesztő technológia alkalmazásával.