2020. február 13.
Az árbevétel 5,6 százalékkal lett magasabb, míg az elemzők 5,1 százalékot becsültek. 2019-ben 2,8 milliárd dollárt tett ki a vállalat jövedelme.
2020. február 9.
A 2019. december 31-én zárult három hónapos időszakban 89,6 millió dolláros veszteséget termelt az AGCO, amely termékeit öt márkanéven hozza forgalomba, ezek a Challenger, a Fendt, a GSI, a Massey Ferguson és a Valtra.
2020. február 1.
A Caterpillar árbevételei 14 százalékkal csökkentek az erőforrás-igényes iparágak szegmensben, amelybe az agrárgépek is tartoznak.
2020. január 15.
A Cargill, más globális gabonakereskedőkhöz hasonlóan, a rosszul teljesítő eszközök leépítését tervezik és olyan üzletágakba akarnak fektetni, amelyek nagyobb haszonkulccsal kecsegtetnek. Ide tartozhat a húsipar területe.
2019. november 14.
A mezőgazdasági szegmenset illetően a Rába termékei iránti kereslet nem érte el a 2018 I-III. negyedéves szintet, a kereslet csökkenés 16,0 százalékot ért el.
2019. október 29.
Az AGCO nettó árbevétele 9,35 milliárd dollár volt tavaly, ami megfelelt az elemzők előzetes várakozásának, idén enyhe csökkenés a várakozás, 9,31 milliárd dolláros bevételre számítanak a szakértők.
2019. augusztus 11.
Az üzletág romló eredményét az időjárás miatti visszaesés és a globális kereskedelmi konfliktus miatt feszültségekkel magyarázta a BASF. Emellett a megszerzett vállalkozások integrációja is jelentősen rombolta az üzemi eredményt.
2019. július 18.
A 2018-as beszámolók feldolgozása azt mutatja, hogy a sörgyártók 21 milliárd forinttal tudták növelni árbevételüket, ami meghaladta a 166 milliárd forintot.
2018. november 20.
Az Opten közleménye szerint, 2015-ben a magyar borkészítő vállalkozások éves nettó árbevétele meghaladta a 102 milliárd forintot, a tavalyi évet több mint 108 milliárd forinttal zárták.