Címke: Kína

Kína

Agrárhírek / Terményárak

Három hetes csúcson a szójabab ára

2020. június 3.

Párizsban a négy fontos agrártermék közül háromnak is emelkedett az ára, az egyetlen kivételt a malmi búza jelentette. A takarmánybúza, a repce és a kukorica kurzusa is felfelé ment a keddi kereskedésben.

Agrárhírek / Terményárak

Sok a bizonytalanság a Peking és Washington közti konfliktus miatt

2020. június 2.

Párizsban vegyesen alakult a kereskedés a gabonapiacokon. A repce és a kukorica drágult a következő határidőre, ám a malmi búza és a takarmánybúza kurzusa csökkent.

Agrárhírek / Terményárak

Négy napos drágulás után csökkent a kukorica ára

2020. május 30.

Európában ismét zömmel drágultak a gabonafélék, csak a kukorica kurzusa csökkent valamelyest.

Agrárhírek / Terményárak

Kína miatt mérséklődött a szójabab ára

2020. május 20.

Európában inkább a mínuszok domináltak a következő határidőre, de a hosszabb távú kilátások már biztatóbbak az agrárpiaci termékek területén.

Agrárhírek / Állattenyésztés

Kína korlátozza az ausztrál marhahús importját

2020. május 18.

A felfüggesztés az után következett be, hogy Ausztrália a múlt hónapban független vizsgálatot kért az új típusú koronavírus eredetéről, majd néhány nappal ezután Kína 80 százalékos tarifa bevezetését javasolta az ausztrál árpaszállításra.

Agrárhírek / Terményárak

Második napja drágul a szójabab

2020. május 6.

A szójabab kereskedői újabb kínai eladásokban bíznak, annak ellenére, hogy egyre többen tartanak attól, hogy kiújulhat a vámháború Washington és Peking között.

Agrárhírek / Terményárak

Kína miatt csökkent a szójabab ára

2020. május 5.

A Washington és Peking éleződő kereskedelmi konfliktus árnyékolta be a szójabab piacát.

Agrárhírek / Terményárak

Kiújultak a kereskedelmi feszültségek

2020. május 2.

Egyre inkább úgy tűnik, hogy nehéz lesz visszaállítani a húsfeldolgozás szintén a korábban megszokott szintre.

Agrárhírek / Agrárközélet

A következő generációs élelmiszer-technológiára figyel a Starbucks

2020. május 1.

A Starbucks kereskedelmi partnerséget hoz majd létre a következő generációs élelmiszer és kiskereskedelmi technológiai vállalatokkal.