31℃ 19℃
augusztus 12. Klára, Hilária, Diána
Ház, táj blog

CNH Industrial: magas színvonal a COVID-19 helyzetben is

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága, illetve a Case IH, a STEYR és a New Holland Agriculture vállalati márkák további lépéseket tesznek a gépkereskedők és az ügyfelek magas kiszolgálási szintjének biztosítása érdekében a COVID-19 helyzetben.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész ellátás részlege, a CNH Industrial, valamint a Case IH, a STEYR és a New Holland Agriculture márkákkal együtt biztosítják az egész világon a mezőgazdasági gépekhez szükséges alkatrészeket, a műszaki támogatást és a kiváló szerviz szolgáltatásokat. Tájékoztatjuk, hogy a munkaerő védelme érdekében a következő szükséges intézkedéseket vezetjük be a járvány ideje alatt.

Mi a CNH Industrial műszaki és alkatrész üzletága, a jelenlegi helyzetben minden eddiginél keményebben dolgozunk annak érdekében, hogy a jelenleg folyamatos alkatrész-előállítás továbbra is folyamatos maradjon. Fő célkitűzésünk: a gépkereskedők támogatása és a gazdák igényeinek kiszolgálása, valamint kiemelten fontos számunkra az összes érintett személy egészsége és biztonsága. Ezt szem előtt tartva ezúton is szeretnénk megerősíteni a következő kulcsfontosságú üzeneteket:

– Az európai alkatrész-raktárak a szokásos módon üzemelnek, tiszteletben tartva az összes állami egészségvédelmi és biztonsági irányelvet.

– A szállítás a legtöbb esetben folyamatos, késedelmek nélkül zajlik a normál szállítási határidőkhöz képest. Európában a megnövekedett légi árufuvarozások száma is biztosítja a rövid átfutási időket.

– A hivatalos forgalmazók alkatrészellátási részlegei, valamint az alkatrész-értékesítési vezetők az összes európai telephelyen úgy alakítják ki a munkafolyamatokat, hogy az eddig megszokott színvonalú szolgáltatás biztosítása mellett, megóvják valamennyi alkalmazott egészségét és garantálják a biztonságos munkakörülményeket.

– Az európai hivatalos forgalmazók telephelyei nyitva tartanak, a munkatársak telefonon is elérhetők, így az ügyfelek minden eseten megkapják a tájékoztatást az alkatrész igényeiket illetően, hogy a mezőgazdasági munkák a szezonban zavartalanul haladjanak.

– A műszaki támogató csapataink távmunkában dolgoznak, de teljes mértékben támogatják a dealereinket és az ügyfeleket, különösen mivel az egész európai régióban most kezdődik a szezon.

Ami a szerviz szolgáltatást illeti, a CNH Industrial műszaki üzletága számára rendkívül fontos a csapat egészsége és biztonsága, és kész helyszíni segítséget nyújtani a hivatalos márkaszervizeknek és az ügyfeleknek, tiszteletben tartva az egyes országok vonatkozó nemzeti irányelveit.

A műszaki oktató központokba való belépés jelenleg felfüggesztésre került, azonban az online tanfolyamokhoz a hivatalos javítóműhelyek szerviz technikusai távolról is hozzáférhetnek. Virtuális képzéseket is szervezünk annak érdekében, hogy a márkaképviselők szervizes munkatársai teljes körű tájékoztatást kapjanak a termékek technikai fejlesztéseiről. A szükséges képzéseket a Tréning WebAkadémia felületen keresztül juttatjuk el a márkaszerviz hálózatokba.

Fontosnak tartjuk újra kihangsúlyozni, hogy jelenleg a fő prioritás mindannyiunk – köztük az alkalmazottak, a dealer partnereink és az ügyfelek – egészsége és biztonsága, a már megszokott, magas szolgáltatási színvonal fenntartása mellett.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága ezúton is köszönetet mond a hivatalos forgalmazóknak és ügyfeleinek a mostani kritikus időszakban tanúsított folyamatos együttműködésért. Amit ma megteszünk, az valódi változást eredményez holnap.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága által kiadott sajtóközleményét a koronavírus járvány okozta helyzet kapcsán megnyithatja, illetve letöltheti PDF formátumban is!

 

Kutyáink és macskáink ivartalanítása – a leggyakoribb kérdések és tévhitek

2025. július 28. 05:40

Az vitán felül áll, hogy állatorvosi és állatvédelmi szempontból is számos egészségügyi előnnyel jár a kutya és a macska ivartalanítása, de nem szabad felkészületlenül berontanunk az állatorvosi rendelőbe!

Július 25-ig szavazhatunk! Melyik faj legyen a 2026-os Év madara?

2025. július 23. 05:40

A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) "Év madara" programjának célja, hogy a jelölt madárfajok, és végül a győztes faj életmódjával, szokásaival és élőhelyével közelebbről megismerkedjen a nagyérdemű.

Madárfiókát találtam a kertben, mi a teendőm?

2025. július 19. 05:40

Otthoni kertészkedés alkalmával is találhatunk az aljnövényzetben gubbasztó fiatal madarat. Hogyan segíthetünk rajta, mi ilyenkor a teendőnk?

Osztálykirándulás az élelmiszer-biztonság jegyében – tudatosságra int a Nébih

2025. június 20. 05:42

A cikkben szereplő praktikus tanácsok segítenek azoknak, akik otthon készítik elő az útravalót az egy- vagy többnapos kalandokra.

Rába: túl az elmúlt húsz év legmagasabb első negyedéves árbevételén

2023. május 25. 09:44

A győri székhelyű Rába Járműipari Holding Nyrt. 20 milliárd forintot meghaladó árbevételt ért el az első negyedévben, ami 53 százalékos növekedés a bázisidőszakhoz képest, és az elmúlt húsz év legmagasabb első negyedéves árbevétele.

Az elektronikus vezérlésbe is érkeznek a 100%-ban eredeti, de 30%-kal olcsóbb REMAN mezőgazdasági gépalkatrészek

2024. április 23. 05:40

A REMAN mezőgazdasági gépalkatrészek lehetőségeit a tapasztalt gazdáknak nem kell sokat ecsetelni. Egy gyárilag felújított motor összeállításához 80%-kal kevesebb energiára van szükség, mint egy új blokk legyártásához.

CLAAS REMAN Program

2018. szeptember 20. 13:38

A CLAAS ebben a felgyorsult világban is igyekszik megoldást kínálni azon partnerei számára is akik adott esetben egy idősebb gépet üzemeltetnek. REMAN programjával olyan lehetőséget biztosít, mely továbbra is megbízhatóságot és költséghatékonyságot kölcsönöz az idősebb szériáknak is.

A Rába árbevétele nőtt, vesztesége csökkent a harmadik negyedévben

2022. november 17. 12:42

A Rába Járműipari Holding Nyrt. 15,8 milliárd forint árbevételt ért el az idei harmadik negyedévben, 66,4 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest; vesztesége 15,4 százalékkal, 562 millió forintra csökkent a tavalyi harmadik negyedévi 665 millió forintos veszteség után.