Ház, táj blog

CNH Industrial: magas színvonal a COVID-19 helyzetben is

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága, illetve a Case IH, a STEYR és a New Holland Agriculture vállalati márkák további lépéseket tesznek a gépkereskedők és az ügyfelek magas kiszolgálási szintjének biztosítása érdekében a COVID-19 helyzetben.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész ellátás részlege, a CNH Industrial, valamint a Case IH, a STEYR és a New Holland Agriculture márkákkal együtt biztosítják az egész világon a mezőgazdasági gépekhez szükséges alkatrészeket, a műszaki támogatást és a kiváló szerviz szolgáltatásokat. Tájékoztatjuk, hogy a munkaerő védelme érdekében a következő szükséges intézkedéseket vezetjük be a járvány ideje alatt.

Mi a CNH Industrial műszaki és alkatrész üzletága, a jelenlegi helyzetben minden eddiginél keményebben dolgozunk annak érdekében, hogy a jelenleg folyamatos alkatrész-előállítás továbbra is folyamatos maradjon. Fő célkitűzésünk: a gépkereskedők támogatása és a gazdák igényeinek kiszolgálása, valamint kiemelten fontos számunkra az összes érintett személy egészsége és biztonsága. Ezt szem előtt tartva ezúton is szeretnénk megerősíteni a következő kulcsfontosságú üzeneteket:

– Az európai alkatrész-raktárak a szokásos módon üzemelnek, tiszteletben tartva az összes állami egészségvédelmi és biztonsági irányelvet.

– A szállítás a legtöbb esetben folyamatos, késedelmek nélkül zajlik a normál szállítási határidőkhöz képest. Európában a megnövekedett légi árufuvarozások száma is biztosítja a rövid átfutási időket.

– A hivatalos forgalmazók alkatrészellátási részlegei, valamint az alkatrész-értékesítési vezetők az összes európai telephelyen úgy alakítják ki a munkafolyamatokat, hogy az eddig megszokott színvonalú szolgáltatás biztosítása mellett, megóvják valamennyi alkalmazott egészségét és garantálják a biztonságos munkakörülményeket.

– Az európai hivatalos forgalmazók telephelyei nyitva tartanak, a munkatársak telefonon is elérhetők, így az ügyfelek minden eseten megkapják a tájékoztatást az alkatrész igényeiket illetően, hogy a mezőgazdasági munkák a szezonban zavartalanul haladjanak.

– A műszaki támogató csapataink távmunkában dolgoznak, de teljes mértékben támogatják a dealereinket és az ügyfeleket, különösen mivel az egész európai régióban most kezdődik a szezon.

Ami a szerviz szolgáltatást illeti, a CNH Industrial műszaki üzletága számára rendkívül fontos a csapat egészsége és biztonsága, és kész helyszíni segítséget nyújtani a hivatalos márkaszervizeknek és az ügyfeleknek, tiszteletben tartva az egyes országok vonatkozó nemzeti irányelveit.

A műszaki oktató központokba való belépés jelenleg felfüggesztésre került, azonban az online tanfolyamokhoz a hivatalos javítóműhelyek szerviz technikusai távolról is hozzáférhetnek. Virtuális képzéseket is szervezünk annak érdekében, hogy a márkaképviselők szervizes munkatársai teljes körű tájékoztatást kapjanak a termékek technikai fejlesztéseiről. A szükséges képzéseket a Tréning WebAkadémia felületen keresztül juttatjuk el a márkaszerviz hálózatokba.

Fontosnak tartjuk újra kihangsúlyozni, hogy jelenleg a fő prioritás mindannyiunk – köztük az alkalmazottak, a dealer partnereink és az ügyfelek – egészsége és biztonsága, a már megszokott, magas szolgáltatási színvonal fenntartása mellett.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága ezúton is köszönetet mond a hivatalos forgalmazóknak és ügyfeleinek a mostani kritikus időszakban tanúsított folyamatos együttműködésért. Amit ma megteszünk, az valódi változást eredményez holnap.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága által kiadott sajtóközleményét a koronavírus járvány okozta helyzet kapcsán megnyithatja, illetve letöltheti PDF formátumban is!

 

Osztálykirándulás az élelmiszer-biztonság jegyében – tudatosságra int a Nébih

2025. június 20. 05:42

A cikkben szereplő praktikus tanácsok segítenek azoknak, akik otthon készítik elő az útravalót az egy- vagy többnapos kalandokra.

Szelíd óriások a kertben – ne bántsuk őket!

2025. június 15. 05:40

Három csodás, őshonos rovarunkat mutatjuk be: az óriás tőrösdarazsat, a mezei tücsköt és a kék fadongót, melyektől egyáltalán nem kell tartanunk.

Növényfelismerő applikációk – mit érdemes tudni a használatukról?

2025. május 27. 05:40

Kézenfekvő megoldás, hogy a mindig nálunk lévő mobiltelefonokra letöltsünk egy növényfelismerő applikációt, hiszen gyorsan elővesszük, készítünk egy fényképet a kérdéses növényről, és várjuk az alkalmazás segítségét: a fajmeghatározást.

Kincsek, amiket az erdőben kell hagyni

2025. május 3. 05:40

Az erdőlátogatások során könnyen elragadhatja az embert a lelkesedés, ha valami nem mindennapi „kincsre” bukkan az avarban. Tudnunk kell azonban, hogy mi az, ami semmiképpen nem jöhet haza velünk az erdőből!

Csökkent a Rába mezőgazdasági termékei iránti kereslet

2021. május 24. 04:37

A Rába exportorientált vállalat, stratégiai exportpiacai az Európai Unió, a FÁK-országok és az Amerikai Egyesült Államok. Az első negyedév árbevételének 68,4 százaléka exportból származik.

Megtérülő befektetés az időben elvégzett karbantartás a traktorokon

2023. szeptember 27. 08:40

Ha Ön John Deere traktort üzemeltet, akkor tudja, hogy a gép megbízhatósága és hatékonysága kritikus fontosságú gazdálkodása sikeréhez. A rendszeres karbantartás hiányában az erőgépe teljesítménye csökkenhet, ami időben és pénzben is nagy veszteségeket okozhat.

Jobb megelőzni, mint a szántóföldön bajlódni – gépfelkészítés profi módon

2025. június 13. 14:10

A modern gépek esetében különösen felértékelődik a professzionális szervizháttér és alkatrész-ellátás. Az AGROTEC csapata ezzel tisztában van.

CLAAS REMAN Program

2018. szeptember 20. 13:38

A CLAAS ebben a felgyorsult világban is igyekszik megoldást kínálni azon partnerei számára is akik adott esetben egy idősebb gépet üzemeltetnek. REMAN programjával olyan lehetőséget biztosít, mely továbbra is megbízhatóságot és költséghatékonyságot kölcsönöz az idősebb szériáknak is.