Ház, táj blog

CNH Industrial: magas színvonal a COVID-19 helyzetben is

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága, illetve a Case IH, a STEYR és a New Holland Agriculture vállalati márkák további lépéseket tesznek a gépkereskedők és az ügyfelek magas kiszolgálási szintjének biztosítása érdekében a COVID-19 helyzetben.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész ellátás részlege, a CNH Industrial, valamint a Case IH, a STEYR és a New Holland Agriculture márkákkal együtt biztosítják az egész világon a mezőgazdasági gépekhez szükséges alkatrészeket, a műszaki támogatást és a kiváló szerviz szolgáltatásokat. Tájékoztatjuk, hogy a munkaerő védelme érdekében a következő szükséges intézkedéseket vezetjük be a járvány ideje alatt.

Mi a CNH Industrial műszaki és alkatrész üzletága, a jelenlegi helyzetben minden eddiginél keményebben dolgozunk annak érdekében, hogy a jelenleg folyamatos alkatrész-előállítás továbbra is folyamatos maradjon. Fő célkitűzésünk: a gépkereskedők támogatása és a gazdák igényeinek kiszolgálása, valamint kiemelten fontos számunkra az összes érintett személy egészsége és biztonsága. Ezt szem előtt tartva ezúton is szeretnénk megerősíteni a következő kulcsfontosságú üzeneteket:

– Az európai alkatrész-raktárak a szokásos módon üzemelnek, tiszteletben tartva az összes állami egészségvédelmi és biztonsági irányelvet.

– A szállítás a legtöbb esetben folyamatos, késedelmek nélkül zajlik a normál szállítási határidőkhöz képest. Európában a megnövekedett légi árufuvarozások száma is biztosítja a rövid átfutási időket.

– A hivatalos forgalmazók alkatrészellátási részlegei, valamint az alkatrész-értékesítési vezetők az összes európai telephelyen úgy alakítják ki a munkafolyamatokat, hogy az eddig megszokott színvonalú szolgáltatás biztosítása mellett, megóvják valamennyi alkalmazott egészségét és garantálják a biztonságos munkakörülményeket.

– Az európai hivatalos forgalmazók telephelyei nyitva tartanak, a munkatársak telefonon is elérhetők, így az ügyfelek minden eseten megkapják a tájékoztatást az alkatrész igényeiket illetően, hogy a mezőgazdasági munkák a szezonban zavartalanul haladjanak.

– A műszaki támogató csapataink távmunkában dolgoznak, de teljes mértékben támogatják a dealereinket és az ügyfeleket, különösen mivel az egész európai régióban most kezdődik a szezon.

Ami a szerviz szolgáltatást illeti, a CNH Industrial műszaki üzletága számára rendkívül fontos a csapat egészsége és biztonsága, és kész helyszíni segítséget nyújtani a hivatalos márkaszervizeknek és az ügyfeleknek, tiszteletben tartva az egyes országok vonatkozó nemzeti irányelveit.

A műszaki oktató központokba való belépés jelenleg felfüggesztésre került, azonban az online tanfolyamokhoz a hivatalos javítóműhelyek szerviz technikusai távolról is hozzáférhetnek. Virtuális képzéseket is szervezünk annak érdekében, hogy a márkaképviselők szervizes munkatársai teljes körű tájékoztatást kapjanak a termékek technikai fejlesztéseiről. A szükséges képzéseket a Tréning WebAkadémia felületen keresztül juttatjuk el a márkaszerviz hálózatokba.

Fontosnak tartjuk újra kihangsúlyozni, hogy jelenleg a fő prioritás mindannyiunk – köztük az alkalmazottak, a dealer partnereink és az ügyfelek – egészsége és biztonsága, a már megszokott, magas szolgáltatási színvonal fenntartása mellett.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága ezúton is köszönetet mond a hivatalos forgalmazóknak és ügyfeleinek a mostani kritikus időszakban tanúsított folyamatos együttműködésért. Amit ma megteszünk, az valódi változást eredményez holnap.

A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága által kiadott sajtóközleményét a koronavírus járvány okozta helyzet kapcsán megnyithatja, illetve letöltheti PDF formátumban is!

 

Madárfiókát találtam a kertben, mi a teendőm?

2025. július 19. 05:40

Otthoni kertészkedés alkalmával is találhatunk az aljnövényzetben gubbasztó fiatal madarat. Hogyan segíthetünk rajta, mi ilyenkor a teendőnk?

Osztálykirándulás az élelmiszer-biztonság jegyében – tudatosságra int a Nébih

2025. június 20. 05:42

A cikkben szereplő praktikus tanácsok segítenek azoknak, akik otthon készítik elő az útravalót az egy- vagy többnapos kalandokra.

Szelíd óriások a kertben – ne bántsuk őket!

2025. június 15. 05:40

Három csodás, őshonos rovarunkat mutatjuk be: az óriás tőrösdarazsat, a mezei tücsköt és a kék fadongót, melyektől egyáltalán nem kell tartanunk.

Növényfelismerő applikációk – mit érdemes tudni a használatukról?

2025. május 27. 05:40

Kézenfekvő megoldás, hogy a mindig nálunk lévő mobiltelefonokra letöltsünk egy növényfelismerő applikációt, hiszen gyorsan elővesszük, készítünk egy fényképet a kérdéses növényről, és várjuk az alkalmazás segítségét: a fajmeghatározást.

Jelentősen csökkent a Rába első negyedéves eredménye, árbevétele ugyanakkor nőtt

2022. május 19. 08:39

A Rába Járműipari Holding Nyrt. 2022 első negyedévében 569,7 millió forint nettó veszteséget ért el a tavalyi év azonos időszakában realizált 363,7 millió forint nyereséggel szemben.

Austro Diesel: fennakadások nélkül még a nehéz időkben is

2020. április 9. 14:25

Az Austro Diesel jelentős készletet halmozott fel elsődlegesen alkatrészekből.

Miért ment csődbe Lengyelország legnagyobb traktorgyára?

2021. július 27. 06:36

Az Ursus gyárat 1893-ban Lengyelországban, Varsóban alapította három mérnök és négy üzletember.

Az elektronikus vezérlésbe is érkeznek a 100%-ban eredeti, de 30%-kal olcsóbb REMAN mezőgazdasági gépalkatrészek

2024. április 23. 05:40

A REMAN mezőgazdasági gépalkatrészek lehetőségeit a tapasztalt gazdáknak nem kell sokat ecsetelni. Egy gyárilag felújított motor összeállításához 80%-kal kevesebb energiára van szükség, mint egy új blokk legyártásához.