„A Case IH gépek műszaki karbantartásához 2025-től a gazdának nálunk egyetlen telefonszámot kell ismernie.”
A feszített piaci helyzetben az értékesített termények árrésével együtt csökken a termelők mozgástere, időt igényel a jövő év sikeréhez szükséges számítás, sokasodnak az Excel-táblázatok. Ebben a környezetben az egyre több precíziós technológiával szerelt gépeket jól ismerő szervizcsapat kincset ér.
Miközben ugyanis a gazda a napi ügyes-bajos dolgokat intézi, nincs gond a legfontosabbra: a gépek folyamatos munkájának biztosítására a szántóföldeken. A Case IH mezőgazdasági gépek kizárólagos magyar márkakereskedőjénél, az AGRI CS Magyarország Kft.-nél a szervizháttér teljes, hatékonyságcentrikus megújításával tartják a lépést a technológiai változásokkal 2025-től.
Az új irányt a stabilitás, magas szakmai minőség és a pofonegyszerű kapcsolattartás ötvözése jelenti, a megvalósításhoz pedig komoly szakmai múlttal rendelkező új szakember érkezett a céghez Csatlós Krisztián műszaki igazgató személyében.
Az új Case IH szervizháttér egyet jelent majd a stabilitással a gazdának a folyton változó világban
Az AGRI CS Magyarország Kft. 47 éves, gépészmérnök végzettségű új műszaki igazgatója, Csatlós Krisztián 23 év szervizvezetőként szerzett tapasztalattal a háta mögött vágott bele a Case IH márkakereskedői szervizhátterének átalakításába. Legfontosabb feladatának a stabilitás növelését és a gyorsabb átfutások biztosítását tekinti, hiszen szeretnék a lehető legtöbb terhet levenni a partnerek válláról.
„A Case IH kizárólagos magyar márkakereskedőjeként az AGRI CS Magyarország Kft. számos jelentős átalakulással fut neki 2025-nek. Ennek egy kiemelt fontosságú eleme a szervizháttér hatékonyságcentrikus átszervezése. Erre kaptam felkérést, ehhez vizsgálom át átfogóan a telephelyeket a műszaki felszereltségétől kezdve a kollégák tudásán át a komplett szervezeti felépítésig bezárólag.
A telephelyek és tárgyi feltételek átvizsgálásával végeztünk, köszönhetően a Case IH márkakereskedőkkel szembeni magas elvárásainak, a szervizek felszereltsége, a mobil alkatrészes kollégák járművei, a fedett szerelőállások mind rendelkezésre állnak a gépek téli felkészítéséhez.
Az ügyfélkapcsolattartásban azonban gyökeres átalakulások következnek. A szervizcsapatot a stabilitás szinonimájává tesszük a gazdáknak. Minden régióban minden partner tudni fogja, hogy az adott telephelyen melyik műszaki vezetőhöz és szervizeshez tartozik, ami fix marad éveken át. Egyetlen kommunikációs csatornát fogunk fenntartani a partnerek felé.
Ebben a gyorsan változó világban a Case IH hivatalos márkakereskedői háttérrel dolgozni azt jelenti majd a gazdának, hogy egyetlen telefonszámon kívül mást nem kell ismernie egy műszaki probléma megoldásához.”
Műszaki problémáknál az AGRI CS Magyarország szervizcsapata 24 órán belül megoldást kínál a termelőnek
Az új szervizháttér egyik prioritása az átfutási idők csökkentése, mindez konkrét vállalást is takar.
„24 órán belül reagálni fogunk a termelők problémájára, megoldásként pedig az illetékes telephelyről a megfelelő alkatrészekkel a szakterületet behatóan ismerő kolléga érkezik és végzi el hibátlanul a feladatot. Minden régi és új partnerünk pontos tájékoztatást kap majd, hogy az új rendszerben melyik területi központhoz és kollégákhoz tartozik.
Szolgáltatni fogunk, mind a hat telephelyünkön, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. A megvalósításhoz mindenkivel személyesen beszéltem és egyeztettem, rendkívül komolyan vesszük a hatékonyságnövelést.”
Az AGRI CS Magyarország Kft. jelenleg hat területi központtal biztosít országos lefedettségű szervizhátteret a Case IH mezőgazdasági gépekkel dolgozó gazdáknak. A központok Abonyban, Békéscsabán, Nagykanizsán, Nyíregyházán, Simontornyán találhatóak, míg a központi telephely Nagyigmándon van.
„A telephelyeink látják egymás raktárkészleteit, 24 órán belül a legközelebbi területi központban lehet a szükséges cseredarab. Amennyiben a CNH külföldi raktárából rendelünk, normál esetben 5-6, felár ellenében 1-3 munkanap alatt beszerezzük a szükséges alkatrészeket. Mobil alkatrészes kollégáink segítségével a beérkezés után másnap reggelre a gazdálkodó telephelyére érkezhet a küldemény.”
Éves átalánydíjas mezőgazdasági gépszervizelés: a tervezhetőségen mindkét fél nyer
Az AGRI CS Magyarország Kft. új műszaki igazgatójaként Csatlós Krisztián hangsúlyozza, hogy bár a rendszer változik, az átalánydíjas szervizszerződések megkötése továbbra is biztonsági háló a gazdáknak.
„Az átalánydíjas szerződéssel mindkét fél nyer. Összeköti a szervizcsapatot a gazdával, a szerződésben foglaltak szerinti Case IH mezőgazdasági gépe üzembentartási feladataival.
Szezon idején a garanciális és szerződéses partnerek kerülnek a sor elejére, így számukra és számunkra is sokkal tervezhetőbbek a folyamatok. Az éves szerződések árban is kedvezőbbek, kérdezzék részleteiről területi központunk munkatársait.”
Kik a megújult Case IH szervizhátteret működtető területi műszaki vezetők az AGRI CS Magyarország Kft. csapatában?
Az új szervizháttérben eddig három AGRI CS Magyarország Kft. kapott régi-új területi műszaki vezetőt, akik eltérő háttérből érkezve dolgoznak a telephelyek átfogó megújításán.
1., Nagyigmánd: Markó László területi műszaki vezető
Markó László gépészmérnöki végzettséggel veszi át a nagyigmándi központi telephely szervizcsapatának irányítását.
„Ahhoz, hogy a gazdát magas minőségben szolgáljuk ki, mindenkinek össze kell dolgoznia a területi központban. A vevőszolgálati asszisztens segítőkészsége épp úgy kell hozzá, mint a szervizes kollégák tudása és a raktárosaink készletezése.
Egy terület mezőgazdasági adottságait, az adatbázisunkban szereplő mezőgépek típusait figyelembe véve töltjük fel előre a készleteinket. Nagyigmánd, mint országos központi telephely, rendkívül jól felszerelt a karbantartási munkák ellátásához, három mobil szervizessel, két szerviztechnikussal dolgozunk a termelőkért.
A folyamatok fejlesztéséhez hangsúlyt fektetek majd a partnervisszajelzések fokozott gyűjtésére, így a jövőben egyre több személyes látogatást teszek majd a gazdáinknál. A gépek tudását is szeretném, ha jobban kihasználhatnák a Case IH gépekkel dolgozó gazdák, így a színvonalas gépkezelői képzések szervezésére még több figyelmet fordítunk a jövőben.”
2., Békéscsaba: Szojka Ferenc Balázs területi műszaki vezető
Szojka Ferenc Balázs 25 éves szakmai múlttal rendelkező szakemberként, Békés egyik jól ismert mezőgazdasági szakképző és mezőgazdasági technikusképző intézményének szaktanáraként veszi át az AGRI CS Magyarország Kft. területi műszaki vezetői pozícióját.
„Tizennyolc évvel ezelőtt szereztem meg a tanári diplomát, de előtte a termelésben dolgoztam, a forgalmazói világot viszont még nem ismertem. Azt éreztem, hogy akkor válok teljes értékű agrárgépésszé, ha megismerem mindkét szektort.
A forgalmazói oldalnak megvan az az előnye, hogy elsőként kapja meg az új modelleket, itt zajlik az új technológiák piaci bevezetése is. A kíváncsiság is hajtott, de az is kiemelt célom, hogy a demonstrációkon túl az oktatás részeként is megismertessük a Case IH mezőgazdasági gépeket.
Fontos, hogy a gépkezelő- és gazdajelöltek ismerjék a gépek lehetőségeit, elsajátítsák azok használatát, hiszen ekkor célzottabban és bátrabban választják és használják azokat. A megtérülő munkához nem elég drága gépet venni, tudni kell, hogyan lehet azok extra tudását kihasználni, hogy nyereséget termeljenek.
A Case IH ehhez egy jó alap, hiszen 100 évvel ezelőtt is itt voltak már a Case gépek a magyar gépészetben, komoly hagyománya van itthon nyugati márkaként. A tudás elmélyítése mellett az általános szervizszolgáltatás minőségét is emelni szeretném.
Komoly szolgáltatásfejlesztési terveim vannak a használtgépek szervizelése terén is, ezzel bizalmi viszonyt alakítva ki a gépértékesítés minden területén a helyi termelőkkel. A szolgáltatás ugyanis ott kezdődik, amikor az alapdolgokon, a kötelező garancián túl is nyújtunk értéket a gazdának. Az eladott gépeinkre úgy tekintek, hogy azokat a termelővel közösen használjuk, közös érték, amit tőlünk vásárolt.
Ehhez a tapasztalt szerviztechnikusokkal, az asszisztensekkel, az alkatrészes kollégákkal és velem együtt egy 10 fős profi stábbal, jól felszerelt, 8000 négyzetméteres, kiválóan megközelíthető telephellyel nálunk minden adott.”
3., Simontornya: Bozsoki József területi műszaki vezető
Bozsoki József 35 év alatt mindössze négy cégnél dolgozott az agráriumban, egy személyben képviseli azt a stabilitást, amit az újjáépített szervizháttér egyik pillérének tűzött ki az AGRI CS Magyarország Kft. a Case IH gépek szervizelésében.
„Megszállott gépész vagyok, ez a végzettségem, ez határozza meg a gondolkodásmódomat is. Végigjártam minden állomását a szakmának. Voltam alkatrészes, raktárvezető, szervizvezető, gépértékesítő, kereskedelmi igazgató és régióvezető is, plusz gazdálkodóként is ismerem a gépeket otthonról. A szakmában a leginkább a kommunikációt kedvelem a partnerekkel, szeretem megismerni a munkájukat, szeretek segíteni a problémáikon a szakmai megoldások ismertetésével.
A Case IH márkaként is kiváló, de az, hogy ezt az AGROFERT csoporthoz tartozó márkakereskedőtől vásárolhatják meg a magyar termelők, plusz erősséget képvisel. Az AGRI CS Magyarország Kft. ugyanis Közép-Európa legnagyobb agrártermelő, kereskedelmi, vegyipari, élelmiszeripari és fafeldolgozó vállalatcsoportjának a tagja, amely mára 21 országban van jelen.
A mostani helyzetben ez a stabilitás, illetve a kedvező árú alkatrészellátás komoly érv a márka mellett, így a jövőben javulni fog a versenyképessége. A területi központunkban a munkát egy fiatal, jó képességű gárdával látjuk el, 6 gépállással, 6 szerviztechnikussalés egy mobil alkatrészes kollégával teljes körűen kiszolgáljuk partnereinket. Jelenleg az irodák, ügyfélváró fejlesztése is zajlik, így jövő évtől komfort terén is nagyot lépünk előre a szolgáltatással.”
2025-öt az egész országban új területi műszaki vezetőkkel köszöntik az AGRI CS Magyarország Kft. telephelyek, bemutatkozásaik a cég hivatalos weboldalán válnak elérhetővé.
Case IH gépekkel növelné gazdasága eredményeit? Kössön hosszú távon is jó üzletet a hivatalos magyar márkakereskedő szaktudására építve! Keresse az AGRI CS Magyarország Kft. értékesítőit!