Ház, táj blog

Online vásárolnak élelmiszert az amerikaiak

Agrofórum Online

Jelentős növekedést tapasztalt az élelmiszereket is árusító Target áruházlánc az online rendelések számában. Az amerikai bevásárló központ online megrendelései megnégyszereződtek áprilisig, a tavaly is működő boltok árbevétele 5 százalékkal emelkedtek idén.

Hozzátették, hogy a május 20-án érkező negyedéves eredményt csökkenti a fogyasztók alacsonyabb árkategóriájú termékek felé való elmozdulása, valamint a megnövekedett munkaerőköltségek – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A bejelentés hatására 2,8 százalékot csökkent a Target részvényeinek az árfolyama a tegnapi kereskedés végére. A Target kurzusa az elmúlt hónapban 18,4 százalékkal lőtt ki, de még így is 15,9 százalékos mínuszban van idén.

Az elemzők optimisták a cég árfolyamával kapcsolatban, ugyanis az átlagos célárfolyam 18 százalékkal haladja meg a jelenlegi szintet és felülsúlyozásra ajánlják a részvényt. Utóbbi azt jelenti, hogy annak ajánlanak vételt, akinek a portfóliójában már van a papírból, de friss pozíciók kiépítéséhez nem tartják jó ötletnek Target-részvények vásárlását.

A Targetnek több mint 1800 üzlete van az Egyesült Államokban, ezek közül 1535 a saját tulajdonukban. A cég az áruházak mellett digitális csatornákon is értékesíti az általa forgalmazott termékeket. A kínálatban kiemelten fontosak az élelmiszerek, beleértve a romlandó termékeket, száraz élelmiszereket, a tej- és fagyasztott termékeket. A Target 360 ezer embert foglalkoztat és kizárólag az Egyesült Államokban van jelen üzletivel.

Az Egyesült Államokban különben meghaladta az ötvenezret a járvány halálos áldozatainak száma a baltimore-i Johns Hopkins egyetem és kórház pénteki adatai szerint. A statisztikában 870 ezernél több diagnosztizált fertőzöttről számoltak be, az új típusú koronavírus okozta Covid-19 betegségben pedig 50 066 beteg halt meg. A koronavírus terjedése miatt komoly felvásárlási láz alakult ki az országban, amiből az áruházláncok profitáltak. A kiskereskedelemben és azon belül a részben vagy teljesen élelmiszerek forgalmazásával foglakozó cégek folyamatosan keresnek új dolgozókat, mert rendkívüli mértékben megnőtt az érdeklődés az általuk forgalmazott termékek iránt.

Karácsonyfa – régi hagyományok, új szokások

2025. december 22. 05:40

A karácsony legelterjedtebb jelképe a feldíszített fenyőfa, amely ebben a formájában egy újabb keletű szokás a téli keresztény ünnepkörben.

Legfontosabb élelmiszercímkék és jelentésük

2025. december 20. 05:40

A termékcímkén megkülönböztető jelzések, bizonyos esetekben lényeges számadatok szerepelnek, amelyek együttesen csak arra a terméktípusra jellemző tulajdonságokat jelölnek.

Az élelmiszer-védjegyek jelentősége

2025. december 16. 05:40

Az élelmiszerek csomagolásán sokféle jelölés jelenik meg, amelyek a termék előállításának, életútjának, vagy akár csomagolásának minősítését is jelzik.

Vigyázzunk a tűzifacsalókkal!

2025. december 11. 05:40

Tűzifa vásárlás előtt erősen javasolt, hogy minden esetben ellenőrizzük a hirdetésben vagy a hirdető weboldalán feltüntetett adatokat.

A nanobuborékok javítják a gyökerek állapotát és jobb minőségű paprikát eredményeznek

2022. április 17. 09:54

A Moleaer nanobuborékos technológiája oxigén nanobuborékokkal telíti az öntözővizet, ezáltal javítva a gyökérzet egészségi állapotát.

Kevesebbet kerestek az amerikai gazdálkodók 2024-ben

2024. december 31. 12:10

A növénytermesztésből származó bevétel a rekordtermés ellenére drámai mértékben csökkent 2024-ben. Az állattenyésztők viszont többet kerestek.

Egy tanulmány előrejelzi a létfontosságú mezőgazdasági víztartó rétegek jövőbeli vízszintjét

2023. április 27. 10:00

Ha a jelenlegi öntözési trendek folytatódnak, a kansasi Magas-síksági víztartó rétegben tárolt talajvíz 69 százaléka 50 éven belül kimerül.

Második napja drágul a szójabab

2020. május 6. 08:03

A szójabab kereskedői újabb kínai eladásokban bíznak, annak ellenére, hogy egyre többen tartanak attól, hogy kiújulhat a vámháború Washington és Peking között.