2021. március 26.
A virágzó kultúrák növényvédelmének legnagyobb kihívása a rovarok elleni védekezés a hasznos szervezetek kímélése mellett. Ezzel a kihívással az utóbbi időben sem volt könnyű megküzdeni, az egyre csökkenő hatóanyag-választék mellett pedig egyre nehezebb olyan készítményt találni, ami biztos megoldást jelent a kultúrnövények virágzásakor, a méhekre nem jelölésköteles besorolású és kíméli a hasznos élő szervezeteket is. Erre kínál most megoldást a KLARTAN (240 g/l tau-fluvalinát) készítmény.
2020. szeptember 22.
Jelen kiadvány létrejöttének hátterében az Agrofórum Kiadó Kft. szerkesztőbizottságának és az ADAMA Hungary Zrt. munkatársainak azon törekvése húzódik meg, melynek fő céljai a fontosabb kártevőkkel kapcsolatos aktuális védekezési információk egységes megjelenítése és azok termelőkhöz történő eljuttatása.
2020. április 15.
Az ADAMA Hungary Zrt. idén új termékkel jelentkezett a repce virágzáskori gombaölőszer piacán. Az alábbiakban a partnerek részéről leggyakrabban felmerülő kérdésekre szeretnék válaszolni.
2020. március 13.
Az ADAMA hosszú évek óta élen jár napraforgó gyomirtási technológiák terén, amely alapjaiban határozza meg a termesztés sikerességét. Megoldásaink előnyeiről, hatékonyságáról már sokszor és sokféleképpen tanúbizonyságot tettünk. A technológia fejlődésével azonban mindig lehetőség nyílik újabb, a korábbiaknál még hitelesebb módon bemutatni a termékeink tudását.
2018. március 20.
A Nufarm jelentősen fokozta az európai vásárlók számára kínált növényvédelmi szolgáltatást, miután megállapodás született több mint 50 növényvédelmi formuláció megvásárlásáról az Adama és Syngenta cégektől.
2018. február 8.
Az ausztrál Nufarm Európában növeli jelenlétét és piaci súlyát, miután jelentős üzletrészeket vásárolt az Adamától, a Syngentától és az FMC-től az elmúlt év végén. Vajon mikor és mit érezhetnek ebből a gazdálkodók?
2017. október 26.
Az ausztrál vállalat európai portfóliójának megerősítésére törekszik – 540 millió dollárt fizet a termékekért és jogokért.
2015. január 27.
Az új ADAMA név nemcsak egy új céget, de egy új üzleti filozófiát is takar, aminek lényege: egy vállalat, egy kultúra, egy identitás, egy márka, egy név.