2020. március 11.
Az Euler Hermes nemzetközi szakértői szerint a szektor globális jövedelmezősége a 2018-as 10,2 százalékról 9 százalékra csökken, miközben a működési költségek a 2015-ös 20,4 százalékról 21,8 százalékra emelkednek.
2020. március 5.
Az Unilever a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata, amely csaknem 400 márka termékeit értékesíti több mint 190 országban.
2020. február 4.
A jövő az élelmiszeriparban is a termelékenység és a hatékonyság növelése, amelyhez az Ipar 4.0 és a digitalizáció számos új lehetőséget kínál.
2020. január 15.
A Cargill, más globális gabonakereskedőkhöz hasonlóan, a rosszul teljesítő eszközök leépítését tervezik és olyan üzletágakba akarnak fektetni, amelyek nagyobb haszonkulccsal kecsegtetnek. Ide tartozhat a húsipar területe.
2019. október 17.
A REGIONS 4FOOD projekt magyar partnere, a Dél-Dunántúli Regionális Innovációs Ügynökség Nonprofit Kft. szeptemberben két tanulmányútra is ellátogatott, hogy megismerje a projekt nemzetközi partnereinek jó gyakorlatait.
2019. október 9.
A teljes élelmiszeriparon belül a tejfeldolgozás 11 százalékos súlyt képvisel, és 294 milliárd forint termelési értéket állít elő.
2019. október 2.
A jelenleg 38.000 hektáron gazdálkodó Talentis Agro Holding ezzel a bővüléssel is üzletágainak egy éve bejelentett stratégiai fejlesztését kívánja tovább erősíteni.
2019. szeptember 27.
A vásár ünnepélyes megnyitóján Nagy István agrárminiszter hangsúlyozta: az OMÉK az anyaországi és a határon túli gazdák ünnepe.
2019. szeptember 20.
Az agrár-élelmiszer témájú projektek támogatása kiemelt cél, miután az S3 Nemzeti Intelligens Szakosodási Stratégiában rögzített hat ágazati prioritás közül kettő is kötődik ehhez a területhez.