2020. május 2.
Egyre inkább úgy tűnik, hogy nehéz lesz visszaállítani a húsfeldolgozás szintén a korábban megszokott szintre.
2020. május 1.
A Starbucks kereskedelmi partnerséget hoz majd létre a következő generációs élelmiszer és kiskereskedelmi technológiai vállalatokkal.
2020. április 24.
Kína 30 millió tonnányi agrártermék vásárlására készül, hogy megvédje magát a koronavírus világjárvány miatt a globális ellátási láncokban esetlegesen fellépő zavaroktól.
2020. április 23.
A Beyond Meat elsődleges terméke a hamburgerekbe való húspogácsát helyettesítő, növényi alapú pogácsa. Növényi alapú kolbászt, marhahús és csirkehús helyettesítőket is készítenek.
2020. március 24.
A John Deere cég már január végén bejelentette a kínai gyárának bezárását. Az idő múlásával és a járvány terjedésével már a mannheimi gyárban is jelentkeztek fertőzések.
2020. március 21.
A járvány kitörése után a Starbucks egy időre bezárta a Kínában működő kávézói jelentős részét, ami a menedzsment várakozásai szerint egy 430 millió dollár közeli árbevétel-kiesést jelent.
2020. március 15.
A gabonatőzsdén a kukorica, a szójabab és a búza is mélyrepülésben van, a negatív folyamatokat a pandémiától való félelem táplálja.
2020. március 3.
A Starbucks sokáig a legnagyobb kávézólánc volt Kínában, ám január elején a Luckin Coffee megelőzte a amerikai versenytársát.
2020. február 27.
Különösen fontos piacot jelent számukra Kína, miután onnan származik az árbevételük 10 százaléka.