2021. január 4.
A koronavírus miatti lezárások az alkoholos italok gyártóit is érzékenyen érinti, hiszen eltűnt a vendéglátóhelyek, bárok, kocsmák, éttermek és szállodák felől érkező kereslet.
2020. december 5.
A jelenlegi szabályozás szerint a termékeken már köteles a kereskedő feltüntetni a hús eredetét kiírva vagy zászlóval.
2020. november 18.
A Tyson Foods összesen 540 millió dollárt költött a COVID-19-hez kapcsolódó kiadásokra a 2020-as pénzügyi évben.
2020. november 6.
Az Oreo anyavállalata árbevétel soron is meghaladta a várakozásokat, miután a második hullámra készülve rengetegen raktároztak fel édességekből és rágcsálnivalókból.
2020. november 6.
A Trimble kampányt indít, hogy akár 100 000 dollárt adományozhasson a "(N)Ő táplálja a világot" programnak.
2020. november 4.
Január és július között globálisan 30 százalékkal emelkedett az előző év azonos időszakához képest a tésztaértékesítés.
2020. november 1.
A Starbucks kávézólánc a koronavírus terjedése miatt ez előző hónapokban kénytelen volt bezárni számos üzletet, és korlátozni a működést még a kiszállítások területén is a COVID-19 járvány csúcspontján, de az eladások azóta javultak.
2020. november 1.
Az adaptereiről itthon és külföldön egyaránt ismert orosházi Linamar Kft. törte meg a jeget hazánkban, amikor a feltette a hálóra bemutatóját.
2020. október 31.
Számos kertészeti termelő fontolóra vette a kevésbé kockázatos növények termesztését az afrikai országokban.