Ház, táj blog

Az otthon főzés mellett kampányol a Lidl

Agrofórum Online

A megváltozott helyzetre való tekintettel a Lidl Magyarország felelős vállalatként fontosnak tartja, hogy vásárlóit maximálisan támogassa az új, otthoni életvitel kialakításában, és ennek jegyében elindította #maradjotthonfőzzotthon elnevezésű kampányát.

Egyre többen és többet főznek otthon, amelyet a vállalat teljes mértékben támogatni kíván és amelyhez digitális segítséget is nyújt. A Lidl Konyha több száz ingyenesen elérhető receptvideója segíti a főzéssel eddig csak kacérkodókat és gyakorlott konyhaművészeket egyaránt, és számtalan lehetőséget kínál a kamránkban fellelhető alapanyagok felhasználására. Sőt, arra is lehetőség van, hogy Széll Tamás Michelin-csillagos séftől tanulják el a különféle fortélyokat, mindezt könnyed, szórakoztató formában.

A Lidl Magyarország 2014-ben indította el a Lidl Konyhát azzal a céllal, hogy népszerűsítse, megszerettesse az emberekkel az otthon főzést. Az elmúlt időszak ugyanakkor új kihívások elé állított mindenkit, melynek következtében most még többet főzünk, mint korábban, sőt, olyanok is fakanalat ragadtak, akik eddig inkább csak vendégek voltak a konyhában. Ennek jegyében indította el az áruházlánc a #maradjotthonfőzzotthon elnevezésű kampányát, azzal a nem titkolt céllal, hogy segítséget nyújtson a mindennapos ételkészítésben.

A Lidl Konyha oldalon és a Lidl Magyarország YouTube csatornáján számos videó várja a látogatókat, melynek köszönhetően akár Széll Tamás Michelin-csillagos séffel is együtt főzhetnek. A Lidl séfje jól bevált receptjeivel, tippjeivel, trükkjeivel teszi mindenki számára könnyebbé, színesebbé a otthoni főzést. A séf mellett pedig többek között ismert színészek, énekesek, sportolók is kötényt ragadtak, így aki a főzés mellett szórakozni szeretne, azt is láthatja, ők hogyan boldogulnak a konyhában.

„Fontosnak tartjuk, hogy ebben a helyzetben is támogatást nyújtsunk a mindennapi főzéshez, úgy hogy az ne egy kényszer, hanem mindenki számára elérhető és szerethető legyen. A több száz receptvideóból akár több napra előre is megtervezhető a menü a kamránkban fellelhető alapanyagok felhasználásával, de a következő bevásárlás előtt is hasznát vehetjük, hogy jól átgondolt bevásárlólistát állíthassunk össze.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A videókon keresztül a vállalat digitális segítséget nyújt vásárlóinak és lépésről lépésre mutatja be az egyes ételek elkészítését, amit a saját konyhájában bárki megvalósíthat. Legyen szó akár egy gyors ebédről vagy közös, hétvégi családi főzésről, mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet.

Növények a fesztiválok középpontjában III.

2025. október 9. 05:40

Cikksorozatunkban összegyűjtöttük hazánk legnépszerűbb, növényekről szóló ünnepeit. Most érkezzenek a hagyományos sütemények, pálinkák és lekvárok legfinomabb alkotóelemei!

Növényszaporítás a kiskertben – évelők tőosztása

2025. szeptember 29. 05:40

A tőosztás a növények szaporításának egyik legelterjedtebb módszere, amelynek során a növény kifejlett vagy még fejlődés alatt lévő vegetatív részeit használjuk fel.

Szlovéniában már fészkeket épített az idegenhonos keleti lódarázs

2025. szeptember 28. 05:40

Szeptember elején adták hírül Szlovéniában, hogy Koper városában keleti lódarázs fészkeire bukkantak.

Növényszaporítási módszerek, amiket a kiskertben is könnyen meg tudunk oldani

2025. szeptember 26. 05:40

Mi a különbség az ivaros és az ivartalan szaporítás között? Milyen módszerek léteznek ezeken belül? Mit lehet egyszerűen megoldani a kertben?

A Lidl a legnagyobb magyar borexportőr

2020. április 17. 11:40

A Lidl Magyarország 23,7 millió palack bort értékesített 2019-ben, ezzel pedig megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését a hazai és külpiaci borértékesítésben egyaránt. Az áruházlánc tovább erősítve vezető borexportőri pozícióját több mint 5 milliárd forint értékben exportált borokat, így már a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak, míg az itthoni értékesítés rekord szintre ugrott közel 12 millió palack eladásával.

11 millió palack: ennyi magyar bort exportált a Lidl tavaly

2019. szeptember 13. 09:21

Hatodik alkalommal rendezte meg a Lidl Magyarország a Lidl Wine Expo Hungaryt, melyet Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese nyitott meg. Az Expo célja – a kormányzati törekvésekkel összhangban – a hazai borexport elősegítése, támogatása, ami megoldást jelenthet a hazai borászatok számára is az egyre nehezedő külpiaci értékesítésben.

Még mindig a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr - taroltak a saját márkás borok

2020. szeptember 17. 13:52

Egy Champion, három arany és három ezüst díjat nyert a Lidl Magyarország a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. Az áruházlánc a 2019-es gazdasági évben több mint 23,7 millió palack bort értékesített a hazai és külpiacokon egyaránt, mellyel megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését, így a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak.

A Lidl csökkenti az állati termékek vegán alternatíváinak árait 

2023. október 15. 07:10

Az élelmiszer-kereskedő bejelentette, a jövőben a saját márkás vegán termékek szinte teljes kínálata ugyanolyan alapáron lesz elérhető Németországban, mint a hasonló állati eredetű termékek. A vegán ételek jellemzően lényegesen drágábbak, mint az állati eredetűek.