8℃ -1℃
március 3. Kornélia, Kunigunda, Frigyes
Ház, táj blog

Az otthon főzés mellett kampányol a Lidl

Agrofórum Online

A megváltozott helyzetre való tekintettel a Lidl Magyarország felelős vállalatként fontosnak tartja, hogy vásárlóit maximálisan támogassa az új, otthoni életvitel kialakításában, és ennek jegyében elindította #maradjotthonfőzzotthon elnevezésű kampányát.

Egyre többen és többet főznek otthon, amelyet a vállalat teljes mértékben támogatni kíván és amelyhez digitális segítséget is nyújt. A Lidl Konyha több száz ingyenesen elérhető receptvideója segíti a főzéssel eddig csak kacérkodókat és gyakorlott konyhaművészeket egyaránt, és számtalan lehetőséget kínál a kamránkban fellelhető alapanyagok felhasználására. Sőt, arra is lehetőség van, hogy Széll Tamás Michelin-csillagos séftől tanulják el a különféle fortélyokat, mindezt könnyed, szórakoztató formában.

A Lidl Magyarország 2014-ben indította el a Lidl Konyhát azzal a céllal, hogy népszerűsítse, megszerettesse az emberekkel az otthon főzést. Az elmúlt időszak ugyanakkor új kihívások elé állított mindenkit, melynek következtében most még többet főzünk, mint korábban, sőt, olyanok is fakanalat ragadtak, akik eddig inkább csak vendégek voltak a konyhában. Ennek jegyében indította el az áruházlánc a #maradjotthonfőzzotthon elnevezésű kampányát, azzal a nem titkolt céllal, hogy segítséget nyújtson a mindennapos ételkészítésben.

A Lidl Konyha oldalon és a Lidl Magyarország YouTube csatornáján számos videó várja a látogatókat, melynek köszönhetően akár Széll Tamás Michelin-csillagos séffel is együtt főzhetnek. A Lidl séfje jól bevált receptjeivel, tippjeivel, trükkjeivel teszi mindenki számára könnyebbé, színesebbé a otthoni főzést. A séf mellett pedig többek között ismert színészek, énekesek, sportolók is kötényt ragadtak, így aki a főzés mellett szórakozni szeretne, azt is láthatja, ők hogyan boldogulnak a konyhában.

„Fontosnak tartjuk, hogy ebben a helyzetben is támogatást nyújtsunk a mindennapi főzéshez, úgy hogy az ne egy kényszer, hanem mindenki számára elérhető és szerethető legyen. A több száz receptvideóból akár több napra előre is megtervezhető a menü a kamránkban fellelhető alapanyagok felhasználásával, de a következő bevásárlás előtt is hasznát vehetjük, hogy jól átgondolt bevásárlólistát állíthassunk össze.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A videókon keresztül a vállalat digitális segítséget nyújt vásárlóinak és lépésről lépésre mutatja be az egyes ételek elkészítését, amit a saját konyhájában bárki megvalósíthat. Legyen szó akár egy gyors ebédről vagy közös, hétvégi családi főzésről, mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet.

Miért részesítsük előnyben az őshonos növényeket a kertünkben?

2025. február 27. 05:40

A kertünk nemcsak a mi menedékünk, örömünk és kreativitásunk színtere, hanem számtalan élőlény otthona is. Nem mindegy, milyen növények élnek benne, és azokat hogyan gondozzuk. Miért érdemes minél több őshonos növénnyel körbevennünk magunkat?

Ritkább vendégek a madáretetőnél - II. rész

2025. február 25. 05:40

A fenyőfák lakói szintén a legritkább vendégnek számítanak az etetőnél hazánkban. A fenyőrigó, a fenyőszajkó és a fenyőpinty is egyedülálló látvány, így minden madármegfigyelő szerencsésnek mondhatja magát, ha találkozik velük.

Ritkább vendégek a madáretetőnél - I. rész

2025. február 23. 05:40

Vannak olyan fajok, amelyeknek megfigyelése az etetőnél csodaszámba megy. Ilyen vendégünk lehet a hósármány, a csonttollú, a süvöltő és a csíz is.

Mit jelent a rebarbara erőltetése?

2025. február 21. 05:40

A rebarbarát ismét kezdjük felfedezni és egyre többen ültetjük a kiskertjeink veteményeseibe. Termesztése nem bonyolult, és bizonyos trükkökkel befolyásolni is tudjuk a növekedését.

Még mindig a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr - taroltak a saját márkás borok

2020. szeptember 17. 13:52

Egy Champion, három arany és három ezüst díjat nyert a Lidl Magyarország a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. Az áruházlánc a 2019-es gazdasági évben több mint 23,7 millió palack bort értékesített a hazai és külpiacokon egyaránt, mellyel megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését, így a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak.

10 millió euró értékben adományoz termékeket a Lidl tulajdonosa az Ukrajnából menekülőknek

2022. március 3. 09:33

A Schwarz Csoportot mélyen megdöbbentették az Ukrajnában zajló események.

Az ország minden pontjára eljutnak az ÖMKi tájfajta paradicsompalántái

2023. május 4. 10:27

Már elérhetőek a Lidl Magyarország üzlethálózatában az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet magyar tájfajta, öko paradicsompalántái.

A Lidl csökkenti az állati termékek vegán alternatíváinak árait 

2023. október 15. 07:10

Az élelmiszer-kereskedő bejelentette, a jövőben a saját márkás vegán termékek szinte teljes kínálata ugyanolyan alapáron lesz elérhető Németországban, mint a hasonló állati eredetű termékek. A vegán ételek jellemzően lényegesen drágábbak, mint az állati eredetűek.