2018. november 21.
A két napos konferencia során a visegrádi országok (Csehország, Lengyelország, Magyarország, Szlovákia) nemzeti hatóságai a mindennapi működés során gyűjtött tapasztalataikat osztották meg egymással.
2018. november 21.
Aki háta mögött kívánja hagyni a cukorfogyasztást, annak lehetősége van arra, hogy a legtesthezállóbb édesítőszert megtalálja. Annak pedig, aki továbbra is a hagyományos édes ízt választja sem kell félni, persze csak akkor, ha a cukor mennyisége a napi kalóriabevitel 5 -10%-a között mozog.
2018. november 21.
A sikeres növénytermesztés kulcsa, hogy növeljük a nitrogéntartalmú műtrágyák hatékonyságát a kimosódás és a párolgás csökkentésével. Ennek egyik mellékhatása a környezetbarát növénytermesztés!
2018. november 20.
A közeljövőben már az is elérhető lesz, hogy a vezető munka közben újságot olvas, és időnként feltölti a hajtóanyag tartályt. A vágási, anyagmozgatási, cséplési, tisztítási és ürítési komplex folyamatok lehetővé teszik, hogy a kezelőnek nincs más dolga, mint felügyelni a kombájn képességeinek érvényesülését.
2018. november 20.
Az innováció fontos a fenntartható mezőgazdaság eléréséhez, a gazdaság új életre keltéséhez és a fenntarthatósághoz.
2018. november 20.
Legszerencsésebb olvasónk ezúttal Pap Urbán Károly volt, akinek a KUHN Center Kft. kecskeméti telephelyén adhattuk át a nagyjából 1,5 millió forintot érő gépet.
2018. november 20.
Az Opten közleménye szerint, 2015-ben a magyar borkészítő vállalkozások éves nettó árbevétele meghaladta a 102 milliárd forintot, a tavalyi évet több mint 108 milliárd forinttal zárták.
2018. november 20.
A japán bor külföldi értékesítésének esélyei egyre nőnek. Amíg 2016-ban 164 millió jen értékű bort exportált a szigetország, tavaly már 493 millió jenre ugrott a bevétel.
2018. november 20.
A somlói borászat Prestige Brut 2013 Magnum tétele elnyerte a legjobb brut, nem hagyományos szőlőfajtából készült pezsgőnek járó vb trófeát.
2018. november 19.
A fogyasztók érdeklődése kb. 4-5 éve erősödött meg a laktózmentes kategória iránt, és ezt az igényt felismerve fogott bele a Sole-Mizo Zrt. a termékcsalád fejlesztésébe. Termékeiket elsősorban belföldön értékesítik, de a környező országokban, Romániában, Szlovákiában is jelen vannak.