Gépészet
Fizetett tartalom

Massey Ferguson 8700 S: NAGYtraktorok ÓRIÁSI árakcióval! + 5 év ajándék gyári garanciával

Austro Diesel GmbH.

A Massey Ferguson 8700 S – a gyártó közelmúltig legnagyobb traktorszériája – 270 és 405 lóerő teljesítmény között kínál erőgépeket, összesen hat típust. A gépekre jellemző a hagyományosan jó nagytraktor-építési elv, mint a hosszú tengelytáv, nagy önsúly, kimagasló hidraulika és emelőképesség. Ezek mellé viszont még egyszerűen kezelhető és megbízható csúcstechnikát is kaptam precíziós szoftverekkel és rendkívül kényelmes fülkével.

Most pedig elérhetőbbek a gépek, mint valaha! Illetve 5 év gyári garancia jár hozzájuk!   

A traktorok erejét hathengeres 8,4 l-es erőforrás biztosítja. az AGCO POWER motorok nemcsak erősek, de nyomatékosak is, a csúcsmodell MF 8740 S-nek például 1.540 Nm a maximális nyomatéka.

A modern motortechnológia előnye talán a fogyasztásban mérhető a legjobban: a gépek rendkívül kevés üzemanyagot használnak, mialatt állandóan rendelkezésre áll az erő. A Massey Fergusonra amúgy is jellemző a nagy hengerűrtartalom, itt a lóerők „nem a motorszoftverből” jönnek.

A nagytraktoroknál a munkavégzés jellege miatt a tömeg az egyik legmeghatározóbb tényező – az MF 8700 S átlagos menetkész önsúlya 13.000 kg-14.000 kg, ami 18 tonna legnagyobb megengedett össztömeggel egészül ki. A hosszú tengelytáv és az önsúly végett a motorházra írt lóerők garantáltan „le is érnek” a talajra.

 MF 8727 SMF 8730 SMF 8732 SMF 8735 SMF 8737 SMF 8740 S
Teljesítmény270  LE300 LE320 LE350 LE370 LE405 LE
Nyomaték1.220 Nm1.300 Nm1.390 Nm1.530 Nm1.540 Nm1.540 Nm
HajtóműDyna-VTDyna-VTDyna-VTDyna-VTDyna-VTDyna-VT

A sebességváltó az összes típus esetében a teljesen fokozatmentes Dyna-VT. Itt nem csak egy továbbfejlesztett robotikus terhelés alatt kapcsolható hajtóműről beszélünk, hanem egy teljesen fokozatmentes technológiáról.

A Dyna-VT esetében összesen 4 munkapontra törekszik a váltó, ami végett nincs állandóan használatban a szerkezet. Ez jelentősen növeli az élettartamot. A váltóban két tartomány állítható be előre: egy szántóföldi (0,03-28 km/h között) és egy közúti (0,03-50 km/h).

A fokozatmentes hajtóművek nagy előnye nemcsak a kényelemben, de a munkavégzésen is megmutatkozik: a traktor a terheléstől függően állandóan legoptimálisabb fordulatszámon üzemel. Ez egyrészt a folyamatos erőt, másrészt a lehető legalacsonyabb motorfordulatot teszi lehetővé.

A modern elvárásoknak ma meg kell felelni, ami nemcsak a LED-es munkalámpákat, joystick-os kezelést vagy digitálist klímaberendezést jelent, hanem a csúcstechnológiás terminált is.

Az MF vadonatúj Fieldstar 5 kezelőfelülete ISOBUS csatlakozással a legmodernebb munkagépeket is képes működtetni. A terminál gyári precíziós gazdálkodási portfóliója között pedig megtaláljuk az RTK (2 cm) pontosságú kormányzás, a szakaszvezérlés, illetve a differenciálkijuttatás támogatását. A Fieldstar 5 univerzális nagy előnye, hogy szinte bármilyen ISOBUS-os munkagépet tudunk vele működtetni, nem márkapsecifikus a terminál szoftvere.

Az MF 8700 S sorozat hátsó függesztőműve 12.000 kg emelési kapacitással rendelkezik, ami bármilyen nagykategóriás munkagép tömegéhez elegendő. A hatékony „hárompont” mozgatásról, illetve az akár 6 pár segédhidraulika szelep működtetéséről a zártközpontos rendszerű, 205 l/perces hidraulikarendszer gondoskodik.

5 ÉV GYÁRI MF CARE GARANCIA* most minden új MF 8700 S traktorra! Az akciós csak 2024 szeptember 24-ig érvényes!

Élvezze most ki 5 év / 4.200 üzemóra teljesen kiszámítható és biztonságos üzemelését. Tudja előre az üzemeltetési költségeket, és ha beüt a műszaki hiba, akkor legyen védve a nagyobb összegek kifizetése ellen! A garancia értéke 9.912 EUR + ÁFA, amelyet most teljesen díjmentesen megkap!

Részletekért érdeklődjön központi számunkon itt: 0630-613-0122 vagy helyi Massey Ferguson márkakereskedőjénél!

* Az 5 év / 4.200 üzemóra MF CARE garancia meghosszabbítás a készleten lévő traktorokra érvényes, a készlet erejéig vagy 2024. szeptember 24-ig. A garancia kiterjesztés érvényességének feltétele a gyári szervizintervallumok betartása és elvégzése egy MF márkakereskedésben, a gép kezelési könyve alapján. Önrész káronként: 490 EUR nettó. További részletekről tájékozódjon helyi MF márkakereskedő Partnerénél, vagy a www.masseyferguson.hu címen. Általános szerződési feltételek hatályosak. Tévedés, elírás, hiba és előzetes értesítés nélküli változtatási jog fenntartva az akcióval kapcsolatban.

Gyors, erős, pontos – ismerje meg a Köckerling új óriását!

2025. augusztus 6. 16:10

A Köckerling Allrounder 1230 kultivátora nagy munkaszélességgel, precíz mélységtartással és sokoldalú felhasználással hódít a földeken.

Gyengülést hozott a július a mezőgazdasági pótkocsipiacon

2025. augusztus 5. 14:10

Összesen 565 új mezőgazdasági pótkocsit helyeztek forgalomba 2025 első hét hónapjában Magyarországon. Ez 7,4 százalékos plusz tavalyhoz képest.

Tízéves mélypontra süllyedt az európai traktorpiac 2024-ben

2025. július 30. 11:10

Drámai visszaesés az európai traktorpiacon: tízéves mélypont, 8,1%-os csökkenés – és a magyar piac még ennél is nagyobbat zuhant.

Hatékony-e a drónos permetezés (2.rész) +videó

2025. július 29. 16:10

Hertelendy Péter növényorvossal meglátogatjuk a drónnal, hagyományos földi géppel permetezett, valamint a nem kezelt kontrol táblát is.

Egyre szebbek a Steyr traktorok, az új Plus modellek mindenkit letaglóztak

2024. november 18. 13:40

A homlokrakodóval is felszerelhető traktorok maximális hátsó emelési kapacitása 5 tonna, de a pótkocsihúzás sem idegen feladat számukra.

Gázüzemű MTZ/Belarus traktorok kerültek piacra, új irány a fehérorosz gyártónál

2023. október 2. 09:40

Egyelőre 200 darab készült el az MTZ/Belarus gázüzemű motorral felszerelt traktoraiból, amelyek nagy segítséget nyújtanak a gazdáknak az üzemanyagköltség visszaszorításában.

Újraszámolt adatsorok az erőgéppiaci cikkekben

2020. december 9. 12:32

Magyarországon a forgalomba helyezési statisztikák szempontjából – a hatályos jogszabályok értelmében – a kombájnokat, egyes rakodógépeket és quadokat, illetve egyéb járműveket is a traktorok közé sorolják a hagyományos értelemben vett traktorok mellett.

Mi jön a dízel után gáz- vagy elektromos hajtás?

2019. január 1. 13:33

A dízelmotor örököse a hibrid- és a metánhajtás lehet. A teljes elektromos hajtással szintén kísérleteznek, de bevezetésére még várni kell. A dízel napjai a mezőgazdaságban megvannak számlálva.