2020. október 5.
Az elmúlt év egyik legmeghatározóbb híre volt az a kertészeti szektorban, miszerint a FAKT Hungária Kft. Közép-Európa legnagyobb élelmiszer-ipari ágazatának integrált termelési, feldolgozási és logisztikai központját kívánja létrehozni Magyarország, Ausztria és Szlovákia hármas határán. A bejelentést érthetően az ágazat szereplőinek kitüntetett érdeklődése kísérte. Az azóta eltelt egy év alatt, külső szemlélő számára úgy tűnik, nem történt előrelépés a projekt megvalósításában. Ezzel kapcsolatos kérdéseinkkel kerestük meg Tóth Károlyt, a FAKT Hungária Kft. ügyvezető igazgatóját.
2020. szeptember 20.
A jó szakembereknek, a jó genetikai potenciálnak, a jó fajtaszerkezetnek és a jó takarmányozási háttérnek köszönhetően minden adott a jó minőségű baromfihús előállításához.
2020. augusztus 15.
A közleményben Kasziba Levente, a Budapest Bank vállalati üzletágvezetője kifejtette, a kutatás eredményeiből kiderült, hogy a magyar agrárszektor kifejezetten válságállónak bizonyult a koronavírus-járvány alatt is.
2019. október 19.
A tangazdaságban hosszú távú cél, hogy a sertéstartás mellett a hús feldolgozása is bemutatásra kerüljön saját vágópont és manufakturális húsfeldolgozó üzem létrehozásával.
2019. augusztus 30.
Az agrárium tartós fejlődésének, jövedelmezősége növekedésének alapfeltétele a termelékenység javulása, ennek kialakításában pedig kulcsfontosságú szerepet játszik az elmúlt években felpörgött agrárhitelezés.
2019. augusztus 23.
Szerintem nem! Levezetem miért!
2019. június 20.
Magyarország egy 57 millió dolláros kötött segélyhitelprogram keretében forrást biztosít ahhoz, hogy magyar cégek felépítsék Mongólia legnagyobb állativakcina gyárát.
2019. május 20.
Ha a beruházás a tervek szerint elkészül, s jelentősen megnő a paprika-, paradicsom- és az uborkatermelés, az nemcsak a magyar piacot látja el egész évben, de magas hozzáadott értékű áruként jóval jövedelmezőbb, mint a gabonanövények értékesítése.
2019. május 17.
Az innovációt és a termékfejlesztést a fogyasztói igények is indokolják, hiszen a felmérések szerint a vásárlást ma már leginkább az egészséges termékek iránti kereslet, valamint a magas élelmiszerárak miatti aggodalom határozza meg.