Címke: Kampány

kampány

Agrárhírek / Állattenyésztés

Mennyi húsra van szükségünk naponta?

2023. november 29.

Elindította az ünnepi sertéshús fogyasztást ösztönző kampányát az Agrármarketing Centrum, amelyet az Agrárminisztérium és a Magyar Húsiparosok Szövetsége szakmai támogatása mellett folytatnak.

Agrárhírek / Állattenyésztés

Nyúlhús: nem tartalmaz allergén anyagot, már 4 hónapos kortól fogyasztható

2023. augusztus 19.

A „Nyúl-j bele" országos kampánysorozatnak, a hazai nyúlhús-fogyasztás népszerűsítésének következő állomása a Debreceni Farmer-Expón volt.

Agrárhírek / Zöldség-Gyümölcs

Folytatódik a zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampány

2023. március 8.

Idén folytatódik, és egyben az utolsó évéhez érkezik a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő edukációs kampánya, az Európai Friss Csapat program.

Agrárhírek / Állattenyésztés

Oktató kampány indult a méhekért

2021. június 1.

Az óvodásokat és kisiskolásokat célzó kampány rávilágít a méhek fontosságára és kulcsszerepükre a növények beporzásában.

Agrárhírek / Szőlő-Bor

A magyar pezsgő fogyasztását népszerűsítik

2021. május 11.

A magyar pezsgő tudatos, mértékletes fogyasztását népszerűsíti a világhálón a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT).

Agrárhírek / Állattenyésztés

Kampány indult a kiváló magyar sertéshús népszerűsítésére

2020. december 5.

A jelenlegi szabályozás szerint a termékeken már köteles a kereskedő feltüntetni a hús eredetét kiírva vagy zászlóval.

Agrárhírek / Agrárközélet

Fontos a női termelők erősítése - a Trimble kampányt indít

2020. november 6.

A Trimble kampányt indít, hogy akár 100 000 dollárt adományozhasson a "(N)Ő táplálja a világot" programnak.

Agrárhírek / Agrárközélet

Együnk több baromfit és tojást!

2020. november 3.

A hazai hústermelés több mint felét a baromfiágazat adja, közel 2600 baromfitartó gazdaság állítja elő a friss, egészséges baromfihúst és tojást.

Agrárhírek / Agrárközélet

Kampány indul a hazai előállítású termékek népszerűsítésére

2020. augusztus 28.

A magyar termékek vásárlásával, nem csak egy értékteremtő munka végeredményét kapjuk, hanem támogatjuk a magyar családokat, hozzájárulunk a magyar gazdaság fejlődéséhez.