Gépinfo

Álom és valóság határán a Lexus legkisebb szabadidőjárműve

Agrofórum Online

Három európai digitális képzőművészt kért fel a Lexus, hogy teremtsen különleges világot a Lexus LBX köré. „A mindennapi nem mindennapi” kampányszlogen köré rendeződő alkotások elmossák a határvonalat a képzeletbeli és a tényleges között.

A virtuális világban rejlő lehetőségek évekkel ezelőtt megragadták a Lexus figyelmét. 2020-ban megteremtették azt a Lexus AR Play (kiterjesztett valóság) funkciót, amellyel saját életkörnyezetünkbe helyezhetünk bele Lexus modelleket, majd pár évre rá mesterséges intelligenciával ötvözték ezt a rendszert, lehetővé téve, hogy tetszőleges háttérrel jelenítsék meg az autókat.

Három vizuális alkotóművész

A legújabb ötletet akár a fenti alkalmazások továbbfejlesztésének is tekinthetjük, ám azokkal ellentétben nem interaktív. A Lexus három vizuális alkotóművészt kért fel arra, hogy teremtsék meg azt a környezetet, amely a lehető legpontosabban kifejezi a Lexus LBX városi crossover jelmondatát: Everyday Extraordinary, azaz „a mindennapi nem mindennapi”. A svéd Andreas Wannerstedt, a spanyol Ricardo Orts és az Egyesült Királyságban élő és alkotó Charlotte Taylor a számukra ismerős műfajokat: a háromdimenziós grafika, az építészet, a videógrafika eszközeit alkalmazva varázslatos helyszíneket álmodtak a legkisebb Lexus köré.

A crossoverhez kapcsolódó szlogen is megjelenik a művészek álomvilágának ábrázolásában
A crossoverhez kapcsolódó szlogen is megjelenik a művészek álomvilágának ábrázolásában

Két univerzum

Munkáikban a Lexus LBX két univerzum lakója: a képzelet álomvilágából érkezik, de a mi kézzel fogható valóságunkban van otthon. A városi crossover nemcsak felfogásában, de ügyfélkörében is vadonatúj megközelítést képvisel a Lexus életében. Felszabadult, fiatalos értékrenddel bír, és bár céljai és eszközei egyaránt kívül helyezik az idősebb generációk – azaz a felsőbb kategóriás Lexus modellek – komfortzónájából, pont ez teszi hitelessé és egyedülállóvá a piacon.

Hétköznapi helyszínek

A grafikus alkotások a Lexus LBX átfogó páneurópai kampányának képezik a részét: ennek egy korábbi fázisában európai nagyvárosokban – Milánóban, Londonban, Madridban és Párizsban – jelent meg a városi crossover, varázslatosan átalakítva az egyébként teljesen hétköznapi helyszíneket. A kampányban prémiumélménnyé nemesedett a parkolóház, az utcai pékség és az autómosó, részben attól, hogy megjelent benne vagy előtte a Lexus LBX.

Fotó: Lexus

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Forradalom a traktorok alatt: jönnek az okos abroncsok

2025. július 13. 11:10

Az agrár gumiabroncspiac 2025-ben világszerte eléri a 7 milliárd dollárt, Európában 2,3 milliárdot – fenntarthatóság és IoT vezérli a jövőt.

100 éve mozgásban – jubileumot ünnepel a Kramer

2025. július 9. 14:10

A mezőgazdasági és építőipari gépek egyik legismertebb európai gyártója, a Kramer idén ünnepli alapításának 100. évfordulóját.

Töretlenül nő a kereslet az akkumulátoros gépekre

2025. június 7. 14:10

Egyre népszerűbbek Magyarországon is az akkumulátoros kerti gépek és a robotfűnyírók – a Husqvarna szerint a piac szárnyal.

50 éves a Fliegl: fél évszázada a mezőgazdaság szolgálatában! 

2025. június 3. 11:10

Érzelem, innováció és közösség: így ünnepelt együtt a Fliegl család és partnerei a cégcsoport fél évszázados történetét.