Agrárközélet

Olcsóbb lesz a húsvéti sonka a Lidlben

Agrofórum Online

Az idei húsvéti időszakban a tavalyi évhez képest szinte minden sonkát olcsóbban kínál a Lidl, mely az ünnephez közeledve nagy könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak. A vállalat előzetes kalkulációi alapján idén 10%-kal magasabb forgalomra számít ebben a termékkategóriában.

A diszkontlánc számára fontos, hogy minden esetben széles választékkal várja vásáróit, így az idei húsvéti kínálatban is a sonkák széles palettáját kínálja. Ennek köszönhetően megtalálhatóak mind a pulykából, mind pedig a sertésből készült termékek, melyek változatos elkészítési formákban kerülnek a polcokra. Sőt, a méltán népszerű Hazánk Kincsei saját márkás és egyéb, magyar beszállítóktól érkező termékek nem csak a kiváló minőségre jelentenek garanciát, hanem a klasszikus hazai ízvilágra is.

„Fontosnak tartjuk, hogy vásárlóink számára mindig a lehető legkedvezőbb árú, ugyanakkor magas minőségű termékeket kínáljuk. A húsvéthoz közeledve 14-féle sonkából választhatnak a fogyasztók, melyek közül 10 alacsonyabb áron vásárolható meg, egy termék esetében változatlan marad az ár, illetve két újdonság is bekerült a kínálatba. Áremelkedés, melynek mértéke 5%, egyetlen terméknél mutatkozik. Bízunk benne, hogy ezzel is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a családi ünnep a lehető legszebb legyen.”

– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A vállalat a sonkák esetében a tavalyi évhez képest 10%-kal nagyobb forgalomra számít, de felkészült a növekő keresletre, áruellátása maximálisan biztosított az egyéb termékeket tekintve is. Mindemellett kiemelt figyelmet fordít arra is, hogy minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut és megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gazdaság fejlődését és versenyképességét. Az áruházlánc 2013-ban – összhangban a kormányzati törekvésekkel – életre hívta a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, melynek eredményeként mára már 437 magyar beszállító partnerrel dolgozik együtt és immár rendkívül széles palettáról, több mint 3800 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

OMÉK 2025: agrárinnováció és hagyomány a Hungexpón

2025. szeptember 9. 09:10

Modern gépek, őshonos állatok, kézműves ételek és exportpiacokat nyitó üzleti találkozók – szeptemberben ismét megnyílik az OMÉK.

Sztereotípiák helyett teljesítmény: női vezetők az állattenyésztésből

2025. szeptember 7. 08:10

A FarmerExpón először ültek egy asztalhoz női vezetők, hogy őszintén beszéljenek pályájukról, kihívásaikról és sikereikről.

Fiatalok nélkül elapad a vidéki élet – mit léphet az EU?

2025. augusztus 21. 16:10

Az EU agráriuma munkaerőhiánnyal küzd: sürgősen vonzóbbá kell tenni a gazdálkodást a fiatalok számára a jövő élelmiszerbiztonságáért.

Mit hozhat az új KAP ciklus? + podcast

2025. július 15. 16:10

A KAP átalakítása számos kérdést vet fel, ugyanakkor nehéz konkrétumokról beszélni. A BASF és NAK olyan platformot hoztak létre, ahol a témával kapcsolatos kérdéseket vitatták meg a meghívottak.

Az ország minden pontjára eljutnak az ÖMKi tájfajta paradicsompalántái

2023. május 4. 10:27

Már elérhetőek a Lidl Magyarország üzlethálózatában az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet magyar tájfajta, öko paradicsompalántái.

Az otthon főzés mellett kampányol a Lidl

2020. április 7. 15:19

A megváltozott helyzetre való tekintettel a Lidl Magyarország felelős vállalatként fontosnak tartja, hogy vásárlóit maximálisan támogassa az új, otthoni életvitel kialakításában, és ennek jegyében elindította #maradjotthonfőzzotthon elnevezésű kampányát.

10 millió euró értékben adományoz termékeket a Lidl tulajdonosa az Ukrajnából menekülőknek

2022. március 3. 09:33

A Schwarz Csoportot mélyen megdöbbentették az Ukrajnában zajló események.

Idén sem maradhatott el a dinnyeháború - ki a kapzsi?

2019. augusztus 8. 12:51

A Lidl Magyarország a hazai dinnyeszezon közepén felelőtlen, árletörő akciót hirdetett, és a dinnyét olcsó, vevőcsalogató reklámeszköznek tekinti - írja közleményében a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. A Lidlnek más a véleménye, és a gazdálkodók közül is sokan másképp látják a helyzetet.