Még nincsenek meg az árak, de azt már közölte az Isuzu, hogy három felszereltségi szint, és két sebességváltó lesz elérhető a csak duplakabinos kivitelben forgalmazott D-Max X-Ridernél.
Az Isuzu Motors SA bejelentette, hogy a D-Max legújabb változatán alapuló új X-Rider modell értékesítést hamarosan megkezdik. Az árazás még nem végleges, de az X-Rider modell, amely alapvetően kiemelkedik a hozzáadott stílusjegyeknek köszönhetően, az 1.9 Ddi LS modellre épül. A három felszereltségi szint csak duplakabinos konfigurációban lesz elérhető.
A modell kizárólag négy színben érhető el: Splash white, Mercury ezüst (2024 áprilisától), Red spinel és Islay szürke. A színtől függetlenül az X-Rider fekete fényes hűtőrácsot kapott piros „Isuzu” felirattal, X-Rider emblémával mindkét első ajtón és a csomagtérajtón, valamint fekete Isuzu csomagtérajtó matricával. Az ajtókilincseken, a B-oszlopokon, az oldalsó tükörborításokon és a csomagtérajtó fogantyúján fekete díszítés található, míg a sötétszürke tetősínek praktikus és kontrasztos célt szolgálnak.
Az X-Rider 18 hüvelykes, gyémántmintázatú könnyűfém keréktárcsákat kap, amelyeken piros Isuzu felirat látható, a vonóhorog alapfelszereltség. A modell vontatási kapacitása 2,1 tonna.
Az új modell belsejében az egész utasteret piros díszítés jellemzi, míg az alapfelszereltségű bőrülések és ajtólapok piros kontraszt varrással és hímzett piros „X” logóval készülnek az ülések fejtámláin.
További piros díszítés a kesztyűtartó és a műszerfal között elhelyezett „X” logóval ellátott elválasztó, a bőr bevonatú, pirosan varrott, piros Isuzu-emblémával ellátott kormánykerék. Az utastér sötét belső felületekkel és sötét tetőborítással, valamint piros „X”-szel ellátott padlószőnyegekkel rendelkezik.
Az 1,9 literes, négyhengeres dízelmotor 110 kW és 350 Nm teljesítményt ad le, és hatfokozatú kézi vagy automata sebességváltóval párosítható 4×2-es kivitelben. Rendelhető 4×4-es modell is, amely kizárólag hatfokozatú automatával kapható, menet közbeni 4×4-es váltókapcsolóval kapható.
Minden modellhez alapfelszereltség a sebességtartó automatika, a hét hüvelykes infotainment képernyő Apple CarPlay és Android Auto kompatibilitással, a hat hangszórós audiorendszer, a hátsó USB-port, a hátsó parkolóasszisztens és a visszapillantó kamera.
A fejlesztések nem módosítják a D-Max sorozat maximális, 800 mm-es gázolómélységét, ugyanakkor vannak olyan intézkedések, amelyek javítják az alváz védelmét és javítják az aerodinamikát. Az alapfelszereltség része a kettős, első oldalsó, függönylégzsák és a vezetőoldali térdlégzsák, számolt be a Business Day.
Az aktív biztonsági funkciók közé tartozik az elektronikus fékerő-elosztás, a fékasszisztens, az elektronikus menetstabilizáló, a kipörgésgátló, a lejtőn való indulást segítő asszisztens, a lejtmenet vezérlés és az utánfutó lengésszabályozása.
(Fotó: Isuzu)