Elérte a nemi egyensúlyt az Unilever a menedzsmentben. A 155 ezer főt foglalkoztató, fogyasztási cikkeket gyártó multinacionális vállalat bejelentette, hogy a 14 ezer fős menedzserállomány fele nő.
2010 óta 38 százalékot nőtt ez az arány beleértve az Unilever felső vezetését is – állapította meg az Equilor Befektetési Zrt. Az Unilever a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata, amely csaknem 400 márka termékeit értékesíti több mint 190 országban. Napról napra 2,5 milliárd ember használja a a cég termékeit – szerepel a cég honlapján. A világ lakosságának mintegy harmada választ fogyasztási cikkeink közül, mint például a Lipton, a Knorr vagy a Hellmann’s, valamint az ikonikus helyi márkák közül. A világ 50 legnagyobb márkája közül 13 az Unilever termék portfóliójába tartozik.
A cég árbevételének csaknem negyven százaléka az élelmiszeriparból származik. Főleg a főzéshez használatos termékeket gyártanak, például szószokat, olajokat és margarinokat, de fagylaltok és italok is szerepelnek a cég portfóliójában. Többek között a Bertolli, a Rama, a Magnum, a Carte d’Or, a Solero és a Ben & Jerry’s márkák is a céghez tartoznak. Az Unilever globális bevételeinek hatvan százaléka a higiéniai és tisztítószerekből származik.