Az Agrármarketing Centrum (AMC) magyar élelmiszereket mutat be a világ egyik vezető élelmiszeripari szakkiállításán, amely hétfőtől péntekig tart nyitva Dubajban.
A Gulfood a térség legnagyobb élelmiszeripari rendezvénye, ahol nyolc szektorban vonulhatnak föl a kiállítók. A közlemény szerint az élelmiszerpiac fejlődését mutatja, hogy nemrég egészséges és wellness termékekkel bővült a kiállítás kínálata.
A magyar cégek körében az exportlehetőségek miatt különösen népszerű a Gulfood, a Közel-Kelet élelmiszerigénye folyamatosan nő – tették hozzá.
Az AMC közösségi standján 22 kiállító termékei kaptak helyet, többek között húskészítmények, szárított gyümölcsök és zöldségek, sporttápszerek, méz, hidegen sajtolt olaj, kenyérhelyettesítő.
Kiemelték ezek közül a Bábolna Élelmiszeripari Kft. libamájtermékét, amely a legjobb innovatív termékeket díjazó programban a legjobb hús- és baromfitermék kategória jelöltjei közé került.
A látogatóknak interaktív eszközökkel bemutatják a 2021-ben létrehozott Hungarian Food Business Programot is, amely a magyar élelmiszergyártók külpiaci térnyerését segíti – olvasható a közleményben.