Életmód, gasztronómia

Sikerrel álltak át az online értékesítésekre

Agrofórum Online

Jól sikerült a Walmartnak a harmadik negyedév, felrobbant az e-kereskedelmi forgalma. Árbevétel soron a kiskereskedelmi láncot üzemeltető vállalat 134,7 milliárd dollárt realizált, ami 5,2 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest, és 2,5 milliárd dollárral több a Wall Street-i elemzők prognózisánál is.

A vállalat 1,34 dolláros egy részvényre jutó igazított eredménnyel zárta az elmúlt három hónapot, ami szintén pozitív meglepetés, ezzel 16 centtel haladva meg a konszenzust. A kiskereskedelmi lánc a járvány időszaka alatt sikerrel állt át az online értékesítésekre, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy a harmadik negyedévben a vállalat e-kereskedelmi értékesítései 79 százalékos növekedést tudtak produkálni év/év alapon. Az amerikai vállalat vezérigazgatója kiemelte, hogy magabiztos abban, hogy a Walmartnak sikerült új fogyasztói szokásokat kialakítania és ezeket a fogyasztói szokásokat – többek között az online értékesítéseket – meg fogják tudni tartani a következő időszakokban is – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A gyorsjelentést követően 2 százalékot esett a Walmart részvénye.

A Walmart, amely az Egyesült Államok legnagyobb munkáltatója hasonlóan a többi, jelentős élelmiszerforgalmazási tevékenységet végző kiskereskedelmi cégekhez, jelentős hasznot húzott az élelmiszerek iránti kereslet növekedéséből. Rengeteg új munkavállalókat kellett felvenniük a koronavírus terjedése miatt, hogy lépést tudjanak tartani a kereslettel.

A Walmartnak összesen 2,2 millió alkalmazottja van a Marketscreener adatai szerint. A vállalat 11 600 üzlettel rendelkezik 28 országban. Ezek közül 3570 szupermarket és 386 diszkont outlet. Tizenegy országban az e-kereskedelemben is jelen vannak. Kis- és nagykereskedelmi egységeket is működtetnek. Három fő szegmensük van, a Walmart USA, a Walmart International és a Sam’s Club nevű bolthálózat. Az árbevétel 76 százaléka az Egyesült Államokból származik, de erős a jelenlétük Mexikóban, Közép-Amerikában, az Egyesült Királyságban, Brazíliában és Kínában is.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Praktikus tanácsok gombaszedőknek + videó

2025. április 7. 16:40

A tavasz első gombáit vadásztuk Vass Éva gombaszakellenőrrel a pilisi erdőkben. Megismerkedhetünk a cseh kucsmagombával, az osztrák csészegombával, de mutatunk videónkban még egy gyönyörű, ám mérgező gombát, az óriás papsapkát is.

A kovász „titkos” feladata: ettől válik egészségessé a kenyér a szervezetünk számára

2025. február 27. 16:10

A kovászban probiotikumok és prebiotikumok is megtalálhatók, amelyek az emésztőszervrendszerünkre fejtik ki előnyös hatásukat.

Miért fogyasszunk csírát?

2025. február 27. 08:10

A csíráztatott magvak olyan fogyasztásra szánt zöldségeket jelentenek, amelyeket a növekedés nagyon korai szakaszában takarítottak be.

Így készítsünk kovászt egy hét alatt!

2025. február 26. 13:10

Számos recepttel találkozhatunk, de a legfontosabb kiemelni, hogy a helyes arányok biztosítása elengedhetetlen.

Meddig tartható el minőségromlás nélkül a zöldség-gyümölcs a fagyasztóban?

2023. szeptember 25. 17:10

Cikkünket mindenkinek érdemes elolvasnia, aki nézett már farkasszemet egy adag, a mélyhűtőből véletlenszerűen kibányászott fagyasztott parajjal.

Hathavi csúcsra ugrottak a világpiaci élelmiszerárak

2020. szeptember 4. 10:02

Augusztusban különösen a cukor árindexe emelkedett, 6,7 százalékkal 81,1 pontra, elsősorban az EU-ban és a világ második legnagyobb cukorexportáló országában, Thaiföldön uralkodó kedvezőtlen időjárási feltételek miatt.

Nincs ok az aggodalomra, az uniós élelmiszerek döntően szermaradvány-mentesek

2019. július 18. 09:33

Az európai fogyasztók negatív egészségügyi hatást okozó szermaradvány-kitettsége alacsony.

Egyre többen keresik a minőségi szaloncukrokat

2022. november 21. 12:32

A szaloncukor az adventi időszak hagyományos terméke. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara körképe szerint egy magyar háztartás évente átlagosan 1 kilónyi szaloncukrot vásárol. A legkedveltebb hagyományosan a zselés, a marcipános, a kókuszos, a karamellás és a csokoládékrémes.