A Barilla, a világ legnagyobb tésztagyártója új, csúcskategóriás tésztacsaláddal lép a piacra, amelynek célja, hogy lépést tartson a fogyasztók prémium minőségű élelmiszerek iránti növekvő érdeklődésével.
A 145 éves családi vállalkozás bemutatta az új, élénkpiros kartondobozba csomagolt tésztát, amely megkülönbözteti majd a Barilla hagyományos, sötétkék dobozba csomagolt tésztáitól. Mind a kék, mind a piros dobozon új Barilla logó található.
A cég közölte, hogy az új tésztát idén nyolc európai országban, köztük Olaszországban, valamint Európán kívül Ausztráliában árusítják majd. Nem közöltek konkrét értékesítési célokat – hívta fel a figyelmet a Reuters hírügynökség.
Az új tésztacsalád úgy készül, hogy a tésztát bronz formákon nyomják át, ami intenzívebb ízt és durvább felületet eredményez. A Barilla klasszikus tésztáinak kék dobozain már nem lesz műanyag „ablak”, ami a cég várakozásai szerint évi 126 tonnával csökkenti a műanyag felhasználást.