Remek számokat produkált a negyedévben a Constellation Brands, amelynek egyik legfőbb márkája a Corona sör.
Az alkoholos italokat gyártó vállalat a negyedévben 2,3 dolláros egy részvényre jutó profitot könyvelt el, ami 29 centtel haladja meg a Wall Street-i elemzők által közzétett prognózist. A vállalat menedzsmentje kiemelte, hogy a mexikói sörüzemében gyártókapacitása ismét a pandémia előtti szinten van. A vállalat ezenkívül bejelentette az Empathy Wines bortermelő akvizícióját is – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt.. A gyorsjelentés hatására 6,3 százalékot emelkedett a részvények árfolyama.
A Constellation Brands, Inc. sör, bor és szeszes italok előállítója és nemzetközi forgalmazója. Főbb piacoknak az Egyesült Államok, Kanada, Mexikó, Új-Zéland és Olaszország számít a cég szempontjából. Számos márkát árusítanak, import és kézműves sörökkel is foglalkoznak. Főbb brandnek számít a Corona Extra, a Corona Light, a Modelo Especial, a Local Buzz, a Victoria, a Kim Crawford, a Meiomi, a Casa Noble Tequila és a Svedka Vodka is. Bortermeléssel és forgalmazással az asztali boroktól kezdve, a pezsgőn át egészen a desszertborokig foglalkoznak.