Néhány héttel a detroiti világpremier után a március 18-ig tartó Genfi Autószalonon is bemutatkozott a Mercedes-AMG G 63.
Az összkerékhajtású terepjáróban egy 4,0 literes, 585 lóerős, V8-as duplaturbós motor helyettesíti az elődmodell 5,5 literes erőforrását. A széles tartományban, 2500 és 3500 percenkénti fordulatszám között rendelkezésre álló 850 newtonméteres nyomatékú két tonnás G-osztálynak 4,5 másodperc kell a százas tempó eléréséhez a csúcssebesség pedig 220 kilométer/óra.
A külön megvásárolható AMG Drivers csomaggal az óránkénti 240 kilométeres sebességig tud gyorsulni a G63-as. A gyári adatok szerinti átlagfogyasztás 13,2 liter benzin 100 kilométerenként, amihez kilométerenként 299 grammos szén-dioxid-kibocsátás társul. A hengerlekapcsolási funkció két, három, illetve öt henger deaktiválásra is képes az alacsonyabb fogyasztás érdekében. Ez a funkció 1000 és 3250 közötti fordulattartományban érhető el a Comfort programban.
Az erősebb motor mellett a módosított kormányzás, az összkerékhajtás, három differenciálzár, az adaptív csillapítás, a független első felfüggesztés és a gyorsabb, kilencfokozatú automata-váltó fokozza a sportos vezetési élményt. Az AMG G-osztály különleges hűtőrácsot és 22 collos felniket, méretesebb üléseket is kapott.
A Mercedes-Benz a G-osztály mellett a vadonatúj, majd Kecskeméten is készülő A-osztály, valamint a négyajtós Mercedes-AMG GT Coupét és a C-osztály legfrissebb, új hajtásláncokkal büszkélkedő generációját is felvonultatta a márka standján a Genfi Autószalonon.
Az X-osztály erőteljes hathengeres motorokkal és állandó összkerékhajtással bővülő verzióját is kiállították.