Életmód, gasztronómia

Sikerrel álltak át az online értékesítésekre

Agrofórum Online

Jól sikerült a Walmartnak a harmadik negyedév, felrobbant az e-kereskedelmi forgalma. Árbevétel soron a kiskereskedelmi láncot üzemeltető vállalat 134,7 milliárd dollárt realizált, ami 5,2 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest, és 2,5 milliárd dollárral több a Wall Street-i elemzők prognózisánál is.

A vállalat 1,34 dolláros egy részvényre jutó igazított eredménnyel zárta az elmúlt három hónapot, ami szintén pozitív meglepetés, ezzel 16 centtel haladva meg a konszenzust. A kiskereskedelmi lánc a járvány időszaka alatt sikerrel állt át az online értékesítésekre, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy a harmadik negyedévben a vállalat e-kereskedelmi értékesítései 79 százalékos növekedést tudtak produkálni év/év alapon. Az amerikai vállalat vezérigazgatója kiemelte, hogy magabiztos abban, hogy a Walmartnak sikerült új fogyasztói szokásokat kialakítania és ezeket a fogyasztói szokásokat – többek között az online értékesítéseket – meg fogják tudni tartani a következő időszakokban is – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A gyorsjelentést követően 2 százalékot esett a Walmart részvénye.

A Walmart, amely az Egyesült Államok legnagyobb munkáltatója hasonlóan a többi, jelentős élelmiszerforgalmazási tevékenységet végző kiskereskedelmi cégekhez, jelentős hasznot húzott az élelmiszerek iránti kereslet növekedéséből. Rengeteg új munkavállalókat kellett felvenniük a koronavírus terjedése miatt, hogy lépést tudjanak tartani a kereslettel.

A Walmartnak összesen 2,2 millió alkalmazottja van a Marketscreener adatai szerint. A vállalat 11 600 üzlettel rendelkezik 28 országban. Ezek közül 3570 szupermarket és 386 diszkont outlet. Tizenegy országban az e-kereskedelemben is jelen vannak. Kis- és nagykereskedelmi egységeket is működtetnek. Három fő szegmensük van, a Walmart USA, a Walmart International és a Sam’s Club nevű bolthálózat. Az árbevétel 76 százaléka az Egyesült Államokból származik, de erős a jelenlétük Mexikóban, Közép-Amerikában, az Egyesült Királyságban, Brazíliában és Kínában is.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Használható trükkök a megfelelő tűzifa kiválasztásához

2025. november 2. 16:10

Ha tudjuk, mi teszi igazán jóvá a tűzifát, akkor már nem választhatunk rosszul. Egy kulcsszó van: a fűtőérték.

Melyik tök héja ehető? Itt a válasz!

2025. november 2. 11:10

Nem minden tök héja rágós: van, amit bátran megehetünk héjastul is. Megmutatjuk, mely fajtákkal érdemes próbálkozni!

Megtilthatjuk a szomszédnak, hogy akkor zajongjon a ház körüli munkákkal, amikor akar?

2025. november 1. 09:10

Nyilvánvalóan senki sem végezhet akármikor nagy zajkeltéssel járó tevékenységet, bizonyos esetekben a szomszédoknak is van beleszólásuk ebbe a dologba.

5 filléres őszi dekorációs trükk a teraszra

2025. október 31. 08:10

Ha szereti az őszi színeket és illatokat, ne csak a kertben élvezze őket – öltöztesse a teraszt is évszakhoz!

A Nádudvari folyamatos beruházásokkal fokozza hatékonyságát

2023. május 11. 11:34

Közel 35 százalékkal 16,7 milliárd forintra növelte az árbevételét tavaly a Nádudvari Élelmiszer Kft.

Az óvintézkedések nem zavarhatják az élelmiszer-ellátást

2020. április 26. 15:10

A világ 19 legnagyobb gazdaságát és az Európai Uniót tömörítő szervezet, a G20 mezőgazdasági miniszterei hangsúlyozták, hogy a koronavírussal kapcsolatos óvintézkedések nem zavarhatják az élelmiszer-ellátást.

Hol a legolcsóbb most a vásárlás? Rálestünk az Árfigyelőre

2023. október 14. 17:10

A magyar kormány 2023. augusztus 1-jén vezette ki az alapvető élelmiszerekre vonatkozó árstopot. Akkor sokan ugrásszerű drágulást jósoltak a boltokban, ám ez csak részben következett be. Hol érdemes ma leginkább vásárolni?

750 család karácsonyát teszi szebbé a Lidl Adventi Meglepetés kampánya

2019. december 21. 05:51

A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, ezért kiemelten fontos számára a magyar családok támogatása, a rászorulók segítése.