Életmód
Életmód

Sikerrel álltak át az online értékesítésekre

Sikerrel álltak át az online értékesítésekre

Agrofórum Online

Jól sikerült a Walmartnak a harmadik negyedév, felrobbant az e-kereskedelmi forgalma. Árbevétel soron a kiskereskedelmi láncot üzemeltető vállalat 134,7 milliárd dollárt realizált, ami 5,2 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest, és 2,5 milliárd dollárral több a Wall Street-i elemzők prognózisánál is.

A vállalat 1,34 dolláros egy részvényre jutó igazított eredménnyel zárta az elmúlt három hónapot, ami szintén pozitív meglepetés, ezzel 16 centtel haladva meg a konszenzust. A kiskereskedelmi lánc a járvány időszaka alatt sikerrel állt át az online értékesítésekre, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy a harmadik negyedévben a vállalat e-kereskedelmi értékesítései 79 százalékos növekedést tudtak produkálni év/év alapon. Az amerikai vállalat vezérigazgatója kiemelte, hogy magabiztos abban, hogy a Walmartnak sikerült új fogyasztói szokásokat kialakítania és ezeket a fogyasztói szokásokat – többek között az online értékesítéseket – meg fogják tudni tartani a következő időszakokban is – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A gyorsjelentést követően 2 százalékot esett a Walmart részvénye.

A Walmart, amely az Egyesült Államok legnagyobb munkáltatója hasonlóan a többi, jelentős élelmiszerforgalmazási tevékenységet végző kiskereskedelmi cégekhez, jelentős hasznot húzott az élelmiszerek iránti kereslet növekedéséből. Rengeteg új munkavállalókat kellett felvenniük a koronavírus terjedése miatt, hogy lépést tudjanak tartani a kereslettel.

A Walmartnak összesen 2,2 millió alkalmazottja van a Marketscreener adatai szerint. A vállalat 11 600 üzlettel rendelkezik 28 országban. Ezek közül 3570 szupermarket és 386 diszkont outlet. Tizenegy országban az e-kereskedelemben is jelen vannak. Kis- és nagykereskedelmi egységeket is működtetnek. Három fő szegmensük van, a Walmart USA, a Walmart International és a Sam’s Club nevű bolthálózat. Az árbevétel 76 százaléka az Egyesült Államokból származik, de erős a jelenlétük Mexikóban, Közép-Amerikában, az Egyesült Királyságban, Brazíliában és Kínában is.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Az alvási apnoe alacsonyabb kockázatával jár a növényi étrend

2024. május 1. 16:10

Aki egészséges növényi alapú étrendet követ, kisebb eséllyel szenved alvási apnoéban. Ez az alvászavar súlyos betegségek kockázatát növeli.

Mihez kezdjünk a rebarbarával?

2024. április 27. 08:10

A rebarbara lekvár elkészítése pofonegyszerű. Savanykás ízeket kedvelőknek igazi ünnepi csemege lehet ez télen a megszokott édesebb befőttek és lekvárok mellett.

Mit tegyünk, ha koszossá vált a napelem?

2024. április 26. 15:10

Érdemes a napelemet tisztán tartani, mert csökkenhet a rendszer hatékonysága. Azonban nem mindegy, a tisztítás hogyan és mivel történik.

Kiderült, tartaniuk kell-e a rákkeltő aflatoxinoktól a magyar fogyasztóknak

2024. április 22. 08:10

Az aflatoxin terhelést vizsgáló, nemzeti kiválósági program eredménye alapján a magyar lakosságnak egyelőre nem kell jelentős mértékű aflatoxin-kockázattól tartania.

Mennyibe kerül, milyen ételhez javasolt – ezeket is figyelembe veszik a rögös túrót vásárolók

2023. február 15. 11:22

A Tej Terméktanács megbízásából a Trend International Market Research Kft. végezte el a ’Rögös túró, mint minőségrendszer ismertsége Magyarországon” című kutatást.

A tejcsokis a legnépszerűbb Mikulás a boltokban

2022. november 14. 10:34

Évente mintegy 8 millió csokimikulást értékesítenek hazánkban – derül ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara friss körképéből. Cukorkával töltött, kétrétegű, kétízű, cukormentes – széles a kínálat, de még mindig a klasszikus tejcsokis a legnépszerűbb.

Kisebb profitra számít idén a Bunge

2020. május 7. 04:36

Az étkezési olajok, a cukor és a bioenergia területén is meredek csökkenésre számít a vállalat azt követően, hogy az etanol ára drámaian esett a piacon.

Az egészségesebb élelmiszerekkel egyre többet lehet keresni

2020. január 31. 17:09

A vállalat kiemelte, hogy a fenntartható csomagolások irányába tervez további lépéseket tenni látván az erre való egyre nagyobb fogyasztói igényt.