Az új Frontera az Opel-gyár szerint különösen erős: sokoldalú, tágas, és villamosított. Minden adottsága megvan ahhoz, hogy sikert arasson az aktív életet élők és a családok körében.
Az isztambuli bemutatón az Opel vezetői bejelentették, hogy az új Frontera később hétüléses változatban is megjelenik a piacon. Így immár a teljes baráti társaság, az egész csapat vagy a nagycsalád is kényelmesen utazhat együtt.
Nemcsak robusztus, praktikus is
Az új Opel „Blitz” embléma sorozatgyártásban az új Fronterán látható először, az orron, a fekete színű és az automatikus távfénykapcsolású Eco LED fényszórókat is magába foglaló Opel Vizor központi formaelemeként. A Vizor alsó harmadába trapéz alakú hűtőnyílást vágtak, ez határozottságot és robusztus megjelenést ad az orrképnek.
A határozott kerékívek és a hangsúlyos küszöbök, a látványos C-oszlopokkal együtt kiemelik a Frontera robusztus karakterét. A lényegre koncentráló, modern megjelenés az utastérben is folytatódik: a belső fontos újdonsága az új kormánykerék és a két, egyenként 10 colos képátlójú érintőképernyő. A Frontera számos praktikus felszerelést is kínál alapáron, köztük az innovatív telefontartót.
Intelli-Seat ülések
A hosszú utazásokon nyújtott teljesítmény a tervezési folyamat fontos célja volt. Az első sorba új, szabadalommal védett technikájú Intelli-Seat ülések is rendelhetők, középső nyílással a párnán, amely kialakításából adódóan csökkenti a farokcsontra jutó terhelést.
A csomagtartóba alapesetben is több mint 450 liternyi poggyász fér, a tér a hátsó ülések ledöntésével egészen 1600 literig bővíthető. Azok, aki szeretik a természetben tölteni az éjszakát, a feláras tetősínekre rögzíthető sátorral és létrával is megrendelhetik az újdonságot. A Frontera akár 240 kilót is elbír a tetején!
Kétféle hajtáslánc
Az új Frontera 48 V-os hibridként vagy tisztán akkumulátoros-elektromos hajtáslánccal lesz kapható. A hibridben kifejezetten ehhez a hajtásmódhoz tervezett 1,2 literes, 100 lóerős turbós benzinmotor dolgozik együtt a villamosított szerkezetű, hatfokozatúm dupla kuplungos automata sebességváltóba épített, 28 lóerős villanymotorral. Így a fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás is jelentősen alacsonyabb, mint tisztán benzinmotoros hajtással lenne. A Frontera hibrid 136 lóerős, 1,2 l-es turbós benzinmotorral is elérhető lesz.
A tisztán akkumulátoros-elektromos hajtású Frontera Electric hatótávolsága több mint 300 km. A „hosszú hatótávú” elektromos modellváltozat akár 400 km-es hatótávra is képes.
Kétféle felszereltség
A Frontera felszereltségi szintjei egyszerűen átláthatók: a választék a Frontera alapmodellből és a GS változatból áll. Már az alapkivitel is gazdagon felszerelt, a GS pedig olyan felszereléseket kínál, mint a 10 colos színes érintőképernyőről kezelhető multimédiás infotainment rendszer, a navigáció vagy a tolatókamera. A vásárlók két további felszereltségi csomaggal bővíthetik autójuk extralistáját.
Fotó: Opel