Az Audi márka bemutatta az e-tron és e-tron Sportback modellek S változatát. Mindkét modellben három győri e-motor dolgozik, közülük kettő a hátsó tengelyen.

Dynamic photo
Összteljesítményük 320 kW, de boost üzemmódban átmenetileg akár 370 kilowatt és 973 newtonméter maximális forgatónyomaték állhat a vezető rendelkezésére. Ennek köszönhetően mindkét elektromos hajtású modell 4,5 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h sebességre.
Az Audi e-tron S-modellek világszerte az első sorozatgyártásba kerülő elektromos autók, amelyeket három motor hajt. Hajtásuk két különböző aszinkronmotor koncepciójára épül, amely már az e-tron modellcsalád gyártásának kezdetekor a tervek között szerepelt.

A nagyobb e-motort, amely az Audi e-tron 55 modellben a hátsó tengelyt hajtja, most az első tengelyre építették, míg a kisebb e-motor párjával együtt az új modellek hátsó tengelyén kerül bevetésre.
Az Audi Hungaria 2018 óta gyárt elektromos meghajtásokat az Audi márka első tisztán elektromos modellje, az Audi e-tron számára. Győrben már több mint 100 000 e-motor készült. Hamarosan kezdődik az új típusú e-motor sorozatgyártása, amely az S-modellekben kerül bevetésre.