Gépinfo

A Fliegl átvette a Cargos pótkocsik gyártását a CLAAS-tól

FLIEGL ABDA Gépgyártó Kft. Sajtóközlemény

Miután a CLAAS úgy döntött, hogy 2022 tavaszán beszünteti a CARGOS-sorozat gyártását, a Fliegl Csoport veszi át a termékszériához tartozó jogokat és a pótkocsikat a jövőben saját márkaneve alatt gyártja és értékesíti majd. A CARGOS terméknevet megtartja a cégcsoport, a termelés pedig a Fliegl Grünlandtechnik GmbH vállalat új németországi üzemébe, Kirchdorf bei Haagba kerül áthelyezésre.

A FLIEGL név a biztosíték rá, hogy a termékcsoport a legjobb kezekbe került, amikor az agrárlogisztika piacvezető gyártója az átvétel mellett döntött, ezzel garantálva saját termékpalettájának fenntartható bővítését is.

Hihetetlenül büszkék vagyunk rá, hogy a CARGOS rendfelszedő és takarmánygyűjtő pótkocsik gyártási jogainak megvásárlásával olyan eszközökkel bővíthettük portfóliónkat, amik lehetővé teszik, hogy immár teljes terméksort kínálhassunk a mezőgazdasági szállítmányozás szegmensében

– nyilatkozta Josef Fliegl, a Fliegl Agrartechnik GmbH vezérigazgatója.

Ezen az új területen is szeretnénk ügyfeleinknek a már megszokott minőséget biztosítani, kiegészítve kiváló szervizhátterünkkel, melyet elsőrangú alkatrészüzletágunk is garantál

– hangsúlyozta Andreas Fliegl, a Fliegl Grünlandtechnik GmbH gyártásért felelős ügyvezetője.

A termékek forgalmazásához egy új értékesítési hálózatot is kiépítenek, melynek keretében a meglévő Fliegl-viszonteladók mellett új értékesítési partnerekkel is egyeztetenek majd.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Megverheti a kínai utánzat a prémium német láncfűrészt? Egy tesztből kiderült

2025. december 26. 09:10

Könnyen melléfoghatunk, ha egy prémium termék olcsó „hasonmását” választjuk, hiszen az alacsony ár nyilván gyengébb minőséget takarhat. De valóban ez a helyzet?

Váratlan újdonsággal léptek elő a kínaiak, alaposan meglepték vele a piacot

2025. december 24. 09:10

A válsághelyzetek mindig új szereplők, „trónkövetelők” felbukkanását segítik elő, így van ezt most a traktorpiacon is.

Erősen titkolózik a John Deere, elképesztően nagy dobásra készülhetnek, van is egy tipp rá

2025. december 21. 16:10

Valóban új traktor készült a John Deere boszorkánykonyhájában? Ha igen, akkor miért nem leplezték le az Agritechnica kiállításon? Ez a kérdés foglalkoztatja most a fél világot.

A 12 kerekű traktor extrán talajkímélő, mégis van vele egy óriási probléma

2025. december 18. 09:10

Ha a hagyományos 4 kereket megduplázzuk vagy megtriplázzuk egy traktoron, azzal jelentős talajkímélést érünk el, hiszen kétszeresére-háromszorosára növeljük a felfekvő felületet.

Gyakorlati gépbemutatók a Fliegl-nél 

2018. október 12. 08:24

Nagyjából 130 nemzetközi kereskedelmi partner fogadta el a meghívást a Fliegl Agrartechnik kétnapos szakmai rendezvényére, hogy megismerkedjen a legújabb fejlesztésekkel. 14 nemzet képviseltette magát Mühldorfban, Európa legnagyobb mezőgazdasági pótkocsigyártójának központjában.

Fliegl eszközök támogatják a Rábaköz egyik legnagyobb telephelyét

2023. november 24. 17:10

A Rábapordányi Mezőgazdasági Zrt. jogelődje 1949 novemberében jött létre, amely két község területén (Dör és Rábapordány) gazdálkodott kb. 2800 ha területen. A jelenlegi Zrt. 2001 januárjában alakult újjá, viszont a cég fő profilja mindig is az állattartás volt. Két állatfaj tenyésztésével foglalkoznak: tejelő szarvasmarha és sertés. A Zrt. az elmúlt évtizedekben folyamatosan fejlesztett, modern technológia és korszerű gondolkodás jellemzi gazdálkodását.

Miért kell a kombájnt átrakó kocsival kiszolgálni? - Mit kínál a Fliegl erre a célra?

2018. június 22. 10:55

A kombájn hasznos idejét, vagyis amikor arat, dolgozik a kasza, az átrakó kocsi használata, a menet közbeni ürítés, a folyamatos elszállítás jelentősen megnöveli.

A magyar mezőgépgyártás hírei

2020. május 3. 08:46

Egy világjárvány kellett ahhoz, hogy belássuk, a mezőgazdaságnak nagyobb szüksége van a digitalizációra, mint hittük.