Életmód

E-kereskedelemben erősít a legnagyobb amerikai áruházlánc

fotó: Walmart

A Walmart, az Egyesült Államok legnagyobb, élelmiszereket is árusító kiskereskedelmi áruházlánca partnerséget kötött a Shopify-jal, mely keretében az e-kereskedelmi vállalat platformja hozzáférhető lesz a Walmart és partnerei számára.

Emellett a Piper Sandler elemzőcég felülsúlyozásra ajánlja a Shopify részvényeit a korábbi semleges szintről. Az elemzők várakozásai szerint az e-kereskedelmi platform penetrációja 2030-ra akár megtriplázódhat – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A Shopify részvényei 8,5 százalékot, míg a Walmart részvényei 0,3 százalékot emelkedtek a hír bejelentését követő kereskedés során.

A Walmart május végén komoly bevételnövekedésről számolt be, amit a koronavírus miatt az Egyesült Államokban megfigyelhető pánikvásárlások okoztak.

A Shopify Inc. felhőalapú, többcsatornás kereskedelmi platformot kínál kis- és középvállalkozások számára. A társaság előfizetési és kereskedési megoldásokkal is rendelkezik. A cég szoftverét a kereskedők üzleti tevékenységük végzéséhez használhatják minden értékesítési csatornán, ideértve a webes és mobil üzletmenetet, illetve a fizikai kiskereskedelmi helyszíneket közösségi média felületre is készítenek megoldásokat és speciális piactereket. A Shopify platform a kereskedők számára egységes képet nyújt az üzleti partnerekről és a vásárlókról az összes értékesítési csatorna adati összegzése alapján. Mindez lehetővé teszi számukra a termékek és a készletek egy felületen történő kezelését. A Shopify platform tartalmaz egy mobilra optimalizált pénztárrendszert is.

A Walmartnak összesen 2,2 millió alkalmazottja van a Marketscreener adatai szerint. A vállalat 11 600 üzlettel rendelkezik 28 országban. Ezek közül 3570 szupermarket és 386 diszkont outlet. Tizenegy országban az e-kereskedelemben is jelen vannak. Kis- és nagykereskedelmi egységeket is működtetnek. Három fő szegmensük van, a Walmart USA, a Walmart International és a Sam’s Club nevű bolthálózat. Az árbevétel 76 százaléka az Egyesült Államokból származik, de erős a jelenlétük Mexikóban, Közép-Amerikában, az Egyesült Királyságban, Brazíliában és Kínában is.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Ezért csodaszer az Aloe vera

2024. szeptember 18. 08:10

Az Aloe vera jól ismert szobanövény – és gyógynövény, ezt talán a legtöbben tudják. Most sok egyéb érdekes információt is elárulunk róla.

A tyúkhúr finom és tápláló, kóstolja meg Ön is!

2024. szeptember 15. 14:10

Bár rendkívül rossz hírnévnek örvend és a világ nagy része gyomnak tekinti, a tyúkhúr egészségesebb és hasznosabb növény, mint gondolnánk.

Veszélyben vannak a fecskék – apró segítség is életeket menthet!

2024. szeptember 15. 10:10

A hidegre és esősre fordult időjárás miatt a költözőben lévő fecskék kihűlnek, ráadásul nem találnak maguknak élelmet. Így segíthetünk nekik.

A tojást sütve vagy főzve egészségesebb elfogyasztani?

2024. szeptember 12. 09:10

A sütéssel pluszzsiradékot viszünk be a szervezetünkbe, és ha például egy rántotta elkészítéséhez sertészsírt használunk, azzal éppen nem teszünk jót magunknak.

A vidék újjáélesztése elképzelhetetlen digitalizáció nélkül

2019. május 24. 10:35

Az agrártárca kiemelt hangsúlyt fektet arra, hogy az agrárpálya vonzóvá tételével, új, digitális tudás, készségek, szemlélet elősegítésével támogassa a gazdálkodást választó vidéki fiatalokat.

Jól vizsgázott az amerikai bolthálózat

2020. június 24. 15:17

Az áruházlánc egy hete jelentette be, hogy partnerséget kötött a Shopify-jal. Így a cég e-kereskedelmi vállalat platformja hozzáférhetővé válik a Walmart és partnerei számára.

Egyre több élelmiszert vesznek interneten

2020. május 26. 04:36

Jó negyedévet zárt a Target, az Egyesült Államok egyik jelentős, élelmiszereket is árusító, kiskereskedelmi lánca.