Agrárközélet

Olcsóbb lesz a húsvéti sonka a Lidlben

Agrofórum Online

Az idei húsvéti időszakban a tavalyi évhez képest szinte minden sonkát olcsóbban kínál a Lidl, mely az ünnephez közeledve nagy könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak. A vállalat előzetes kalkulációi alapján idén 10%-kal magasabb forgalomra számít ebben a termékkategóriában.

A diszkontlánc számára fontos, hogy minden esetben széles választékkal várja vásáróit, így az idei húsvéti kínálatban is a sonkák széles palettáját kínálja. Ennek köszönhetően megtalálhatóak mind a pulykából, mind pedig a sertésből készült termékek, melyek változatos elkészítési formákban kerülnek a polcokra. Sőt, a méltán népszerű Hazánk Kincsei saját márkás és egyéb, magyar beszállítóktól érkező termékek nem csak a kiváló minőségre jelentenek garanciát, hanem a klasszikus hazai ízvilágra is.

„Fontosnak tartjuk, hogy vásárlóink számára mindig a lehető legkedvezőbb árú, ugyanakkor magas minőségű termékeket kínáljuk. A húsvéthoz közeledve 14-féle sonkából választhatnak a fogyasztók, melyek közül 10 alacsonyabb áron vásárolható meg, egy termék esetében változatlan marad az ár, illetve két újdonság is bekerült a kínálatba. Áremelkedés, melynek mértéke 5%, egyetlen terméknél mutatkozik. Bízunk benne, hogy ezzel is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a családi ünnep a lehető legszebb legyen.”

– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A vállalat a sonkák esetében a tavalyi évhez képest 10%-kal nagyobb forgalomra számít, de felkészült a növekő keresletre, áruellátása maximálisan biztosított az egyéb termékeket tekintve is. Mindemellett kiemelt figyelmet fordít arra is, hogy minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut és megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gazdaság fejlődését és versenyképességét. Az áruházlánc 2013-ban – összhangban a kormányzati törekvésekkel – életre hívta a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, melynek eredményeként mára már 437 magyar beszállító partnerrel dolgozik együtt és immár rendkívül széles palettáról, több mint 3800 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Földvásárlás előtt áll? Ezt a hibát ne kövesse el!

2025. október 8. 10:10

Magyarországon földet csak földműves vásárolhat – ehhez pedig szinte kötelező az aranykalászos gazda végzettség.

KÁN Egyetemi Napok: új irányok a növénytáplálásban

2025. szeptember 30. 11:00

A kaposvári KÁN Egyetemi Napok részeként idén is megrendezték a IV. Alkalmazott Növénytudományi Konferenciát, fókuszban a tápanyagutánpótlással.

Nemzetközi figyelem övezi a MATE új MSc szakját

2025. szeptember 15. 15:10

Elindult a MATE Haltenyésztő mérnöki MSc-je, amely a fenntartható akvakultúrában képez új generációt.

Von der Leyen terve: mi marad a gazdáknak?

2025. szeptember 11. 16:10

A Bizottság 300 milliárdos KAP-keretet ígér, védzáradékokkal. A termelők szerint a kockázat így is jelentős.

Idén sem maradhatott el a dinnyeháború - ki a kapzsi?

2019. augusztus 8. 12:51

A Lidl Magyarország a hazai dinnyeszezon közepén felelőtlen, árletörő akciót hirdetett, és a dinnyét olcsó, vevőcsalogató reklámeszköznek tekinti - írja közleményében a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. A Lidlnek más a véleménye, és a gazdálkodók közül is sokan másképp látják a helyzetet.

Hazánkban is változik a LIDL zöldség-gyümölcs beszerzési szabályzata

2018. február 1. 11:32

Az éves szinten 67 000 tonna terményt biztosító magyarországi beszállítók már a most közzétett irányelvek alapján végzik munkájukat.

A Lidl csökkenti az állati termékek vegán alternatíváinak árait 

2023. október 15. 07:10

Az élelmiszer-kereskedő bejelentette, a jövőben a saját márkás vegán termékek szinte teljes kínálata ugyanolyan alapáron lesz elérhető Németországban, mint a hasonló állati eredetű termékek. A vegán ételek jellemzően lényegesen drágábbak, mint az állati eredetűek.

Az otthon főzés mellett kampányol a Lidl

2020. április 7. 15:19

A megváltozott helyzetre való tekintettel a Lidl Magyarország felelős vállalatként fontosnak tartja, hogy vásárlóit maximálisan támogassa az új, otthoni életvitel kialakításában, és ennek jegyében elindította #maradjotthonfőzzotthon elnevezésű kampányát.