Agrárközélet

Olcsóbb lesz a húsvéti sonka a Lidlben

Agrofórum Online

Az idei húsvéti időszakban a tavalyi évhez képest szinte minden sonkát olcsóbban kínál a Lidl, mely az ünnephez közeledve nagy könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak. A vállalat előzetes kalkulációi alapján idén 10%-kal magasabb forgalomra számít ebben a termékkategóriában.

A diszkontlánc számára fontos, hogy minden esetben széles választékkal várja vásáróit, így az idei húsvéti kínálatban is a sonkák széles palettáját kínálja. Ennek köszönhetően megtalálhatóak mind a pulykából, mind pedig a sertésből készült termékek, melyek változatos elkészítési formákban kerülnek a polcokra. Sőt, a méltán népszerű Hazánk Kincsei saját márkás és egyéb, magyar beszállítóktól érkező termékek nem csak a kiváló minőségre jelentenek garanciát, hanem a klasszikus hazai ízvilágra is.

„Fontosnak tartjuk, hogy vásárlóink számára mindig a lehető legkedvezőbb árú, ugyanakkor magas minőségű termékeket kínáljuk. A húsvéthoz közeledve 14-féle sonkából választhatnak a fogyasztók, melyek közül 10 alacsonyabb áron vásárolható meg, egy termék esetében változatlan marad az ár, illetve két újdonság is bekerült a kínálatba. Áremelkedés, melynek mértéke 5%, egyetlen terméknél mutatkozik. Bízunk benne, hogy ezzel is hozzájárulhatunk ahhoz, hogy a családi ünnep a lehető legszebb legyen.”

– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

A vállalat a sonkák esetében a tavalyi évhez képest 10%-kal nagyobb forgalomra számít, de felkészült a növekő keresletre, áruellátása maximálisan biztosított az egyéb termékeket tekintve is. Mindemellett kiemelt figyelmet fordít arra is, hogy minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut és megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gazdaság fejlődését és versenyképességét. Az áruházlánc 2013-ban – összhangban a kormányzati törekvésekkel – életre hívta a „Lidl a magyar beszállítókért” programot, melynek eredményeként mára már 437 magyar beszállító partnerrel dolgozik együtt és immár rendkívül széles palettáról, több mint 3800 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Mit hozhat az új KAP ciklus? + podcast

2025. július 15. 16:10

A KAP átalakítása számos kérdést vet fel, ugyanakkor nehéz konkrétumokról beszélni. A BASF és NAK olyan platformot hoztak létre, ahol a témával kapcsolatos kérdéseket vitatták meg a meghívottak.

Gödöllőn kap új otthont a Mezőgazdasági Múzeum

2025. június 11. 13:10

Gödöllőre, a MATE területére költözik a Magyar Mezőgazdasági Múzeum. Az új létesítmény 2029-re készülhet el.

Akkumulátorok új élete: elindult a BASF új üzeme

2025. június 9. 13:10

A BASF új üzeme évente 40.000 EV-akkumulátor feldolgozására képes – kulcsszerepet kap az EU nyersanyagfüggetlenségi céljaiban.

Fügepálinka, aszú, libamáj – ilyen bonbont még nem evett!

2025. június 8. 13:10

Rekordszámú nevezéssel zárult a Brillante-2025 verseny, ahol a legjobb párlatok és pálinkás bonbonok is díjazásban részesültek.

Az ország minden pontjára eljutnak az ÖMKi tájfajta paradicsompalántái

2023. május 4. 10:27

Már elérhetőek a Lidl Magyarország üzlethálózatában az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet magyar tájfajta, öko paradicsompalántái.

10 millió euró értékben adományoz termékeket a Lidl tulajdonosa az Ukrajnából menekülőknek

2022. március 3. 09:33

A Schwarz Csoportot mélyen megdöbbentették az Ukrajnában zajló események.

Hazánkban is változik a LIDL zöldség-gyümölcs beszerzési szabályzata

2018. február 1. 11:32

Az éves szinten 67 000 tonna terményt biztosító magyarországi beszállítók már a most közzétett irányelvek alapján végzik munkájukat.

A Lidl a legnagyobb magyar borexportőr

2020. április 17. 11:40

A Lidl Magyarország 23,7 millió palack bort értékesített 2019-ben, ezzel pedig megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését a hazai és külpiaci borértékesítésben egyaránt. Az áruházlánc tovább erősítve vezető borexportőri pozícióját több mint 5 milliárd forint értékben exportált borokat, így már a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak, míg az itthoni értékesítés rekord szintre ugrott közel 12 millió palack eladásával.