A Coca-Cola nosztalgikus hangulatú üdítővel kedveskedik a rajongóinak. A tervek szerint az új íz, legalább egy évig a polcokon marad.
A mamutvállalat legújabb terméke a „Coca-Cola Orange Cream” lesz. A narancsízű, nosztalgikus ízvilágú üdítőital normál és zero formában is elérhető lesz, mind dobozos, mind üveges kiszerelésben. Az új íz 2026 elejéig a vállalat termékpalettáján marad.
A Coca-Cola szóvivője szerint ezzel a termékkel egy régi fogyasztói igényt elégítenek ki, amely a narancskrém ikonikus ízére épül. A hamarosan bevezetésre kerülő narancsos kóla a pletykák szerint lágyabb lesz, mint amilyen az eredeti narancsos-vaníliás kóla volt. Ezt tükrözi a nevében szereplő „krém” kifejezés is.
Elsőre nem sikerült
A márka az egyéb ízek (vanília, citrom, cseresznye) mellett már sokkal korábban is igyekezett narancsos ízvilágot létrehozni, azonban nem sikerült áttörő sikert elérniük. A termékük nem jól fogyott. Így, négy év után, 2022-ben kivonták a forgalomból a balul sikerült narancsos-vaníliás üdítőitalt.
A fogyasztók körében azonban ez az akció visszatetszést váltott ki, ugyanis az embereknek ízlett a visszavont üdítőszéria. Így amikor bejelentették az új íz érkezését, elárasztották a posztok a Coca-Cola oldalát.
„Imádtam a narancsos vaníliát, ezért nagy reményeket fűzök az új ízvilághoz” – írta egy üdítőrajongó a Facebookon a közelgő bevezetésről szóló poszt alá.
„Bárcsak a Pepsi is beszállna a játékba – írta egy másik. – Bár diétás-Pepsi-rajongó vagyok, ezt az új Coca-Colát ki fogom próbálni.”
„Egész életemben erre vártam” – tette hozzá a harmadik.
Egy évig lesz elérhető
A narancsos kólára tehát már nem sokat kell várnunk, ugyanis februárra tervezik a termék megjelenését a polcokon, méghozzá világszerte! Így a magyar fogyasztók sem fognak kimaradni a jóból.
Az új termék üvegein a címke narancssárga lesz, ami igen stílusosan és feltűnően mutat majd a polcokon. A felirat a hagyományos üdítőn fehér, a zéró kólán pedig fekete színnel lesz látható.
Sokáig azonban nem örülhetnek a rajongók, mert az új íz nem kerül be az állandó termékkínálatba. Így aki szereti a narancsos kólát, annak ki kell használni azt az egy évet, amíg a polcokon elérhető lesz.