Életmód, gasztronómia

E-kereskedelemben erősít a legnagyobb amerikai áruházlánc

fotó: Walmart

A Walmart, az Egyesült Államok legnagyobb, élelmiszereket is árusító kiskereskedelmi áruházlánca partnerséget kötött a Shopify-jal, mely keretében az e-kereskedelmi vállalat platformja hozzáférhető lesz a Walmart és partnerei számára.

Emellett a Piper Sandler elemzőcég felülsúlyozásra ajánlja a Shopify részvényeit a korábbi semleges szintről. Az elemzők várakozásai szerint az e-kereskedelmi platform penetrációja 2030-ra akár megtriplázódhat – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A Shopify részvényei 8,5 százalékot, míg a Walmart részvényei 0,3 százalékot emelkedtek a hír bejelentését követő kereskedés során.

A Walmart május végén komoly bevételnövekedésről számolt be, amit a koronavírus miatt az Egyesült Államokban megfigyelhető pánikvásárlások okoztak.

A Shopify Inc. felhőalapú, többcsatornás kereskedelmi platformot kínál kis- és középvállalkozások számára. A társaság előfizetési és kereskedési megoldásokkal is rendelkezik. A cég szoftverét a kereskedők üzleti tevékenységük végzéséhez használhatják minden értékesítési csatornán, ideértve a webes és mobil üzletmenetet, illetve a fizikai kiskereskedelmi helyszíneket közösségi média felületre is készítenek megoldásokat és speciális piactereket. A Shopify platform a kereskedők számára egységes képet nyújt az üzleti partnerekről és a vásárlókról az összes értékesítési csatorna adati összegzése alapján. Mindez lehetővé teszi számukra a termékek és a készletek egy felületen történő kezelését. A Shopify platform tartalmaz egy mobilra optimalizált pénztárrendszert is.

A Walmartnak összesen 2,2 millió alkalmazottja van a Marketscreener adatai szerint. A vállalat 11 600 üzlettel rendelkezik 28 országban. Ezek közül 3570 szupermarket és 386 diszkont outlet. Tizenegy országban az e-kereskedelemben is jelen vannak. Kis- és nagykereskedelmi egységeket is működtetnek. Három fő szegmensük van, a Walmart USA, a Walmart International és a Sam’s Club nevű bolthálózat. Az árbevétel 76 százaléka az Egyesült Államokból származik, de erős a jelenlétük Mexikóban, Közép-Amerikában, az Egyesült Királyságban, Brazíliában és Kínában is.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Allergia megelőzése avokádóval – tudományos áttörés?

2025. május 18. 16:10

Egy finn kutatás szerint a terhesség alatti avokádófogyasztás jelentősen csökkentheti a csecsemők ételallergiájának kockázatát.

Vita a bor körül: egészséges vagy sem?

2025. május 11. 16:10

Egy új spanyol kutatás választ adhat arra a kérdésre, hogy a mértékletes borfogyasztás valóban jót tesz-e az egészségnek.

Aranyvessző: természetes gyógyír vagy túlértékelt csodaszer?

2025. május 9. 11:10

Az aranyvessző hazánkban is ismert gyógynövény, amelyet évezredek óta használnak különféle egészségügyi problémák enyhítésére.

Húsvéti termelői piacok és kézműves vásárok

2025. április 19. 13:10

Húsvét előtt országszerte rendezett termelői piacok és kézműves vásárok élénkítik a helyi gazdaságot, és ápolják a húsvéti hagyományokat.

Jól vizsgázott az amerikai bolthálózat

2020. június 24. 15:17

Az áruházlánc egy hete jelentette be, hogy partnerséget kötött a Shopify-jal. Így a cég e-kereskedelmi vállalat platformja hozzáférhetővé válik a Walmart és partnerei számára.

A vidék újjáélesztése elképzelhetetlen digitalizáció nélkül

2019. május 24. 10:35

Az agrártárca kiemelt hangsúlyt fektet arra, hogy az agrárpálya vonzóvá tételével, új, digitális tudás, készségek, szemlélet elősegítésével támogassa a gazdálkodást választó vidéki fiatalokat.