28℃ 14℃
május 30. Janka, Zsanett, Johanna, Nándor
Életmód, gasztronómia

A Toyota keményebb mint Chuck Norris?

Agrofórum Online

Zseniálisan vicces reklámot forgatott az USA-ban a Toyota ahol a márka legendás pickupja, a Hilux testvérmodellje, a Tacoma ellopja a show-t Chuck Norristól. A veterán harcművésszel forgatott spotot az az Andreas Nilsson rendezte, aki a Jean-Claude Van Damme-al elhíresült kamionos reklámot is jegyzi.

Az elmúlt öt évtizedben a Toyota legendás hírnévre tett szert etalonnak tekintett offroad autói megbízhatósága, elnyűhetetlensége, keménysége és elképesztő terepképességei tekintetében (a Hilux idén ünnepli 50 éves, a Land Cruiser pedig 45 éves születésnapját). A Hilux valamivel fiatalabb amerikai testvérmodellje hasonló megítélést szerzett a tengerentúlon, és erre a legendás hírnévre játszik rá a Toyota új reklámja, amiben Chuck Norris, a harcművész és akciófilmes legenda szerepel, akinek jellegzetes rúgásai közül ugyan egyetlenegyet sem láthatunk, mégis remekül sikerült.

A Saatchi & Saatchi vicces reklámjában Norris kedvesen dedikálja egyik rajongója Tacoma pickupját. Ezután az akcióhős helyett a pickupot láthatjuk egy sor férfias helyzetben, ahogy éppen egy gigantikus hullámon szörföl, sakkmeccsen játszik és győz, lehoz egy focilabdát egy fa tetejéről vagy éppen diszkóban táncol egy hölggyel. Az utolsó jelenetben aztán Norris így panaszkodik az ügynökének: „Lecseréltetek egy pick-upra?” A vicces celebparódiát a Biscuit-es Andreas Nilsson rendezte, aki nem először dolgozik akcióhősökkel humoros jeleneteken. A rendezőt a Jean-Claude Van Damme-al forgatott „Epic Split” reklámfilm tette híressé, amiben ügyesen keveredett a tehetség, a komédiás véna és az eredeti koncepció.

A Toyota Tacoma vidám hangulatú reklámfilmje az alábbi linken tekinthető meg:

https://www.youtube.com/watch?v=CjGWmTH7C6g

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Varázsgomba: terápia vagy tudatmódosító kockázat?

2025. május 25. 11:10

A varázsgomba új reményt nyújthat a mentális betegségek kezelésében – de csak tudatos, szabályozott körülmények között.

Matcha-hiány: a kereslet meghaladja a kínálatot

2025. május 22. 08:10

Japánban globális keresletnövekedés okoz matcha-hiányt, miközben a termelés bővítése komoly akadályokba ütközik.

Allergia megelőzése avokádóval – tudományos áttörés?

2025. május 18. 16:10

Egy finn kutatás szerint a terhesség alatti avokádófogyasztás jelentősen csökkentheti a csecsemők ételallergiájának kockázatát.

Vita a bor körül: egészséges vagy sem?

2025. május 11. 16:10

Egy új spanyol kutatás választ adhat arra a kérdésre, hogy a mértékletes borfogyasztás valóban jót tesz-e az egészségnek.

Megduplázódtak a hazai pickup-eladások

2024. február 6. 09:10

Három százalékkal csökkent 2024 januárjában a hazai személyautó és kishaszonjármű forgalomba helyezések száma éves alapon – derült ki a Datahouse adatiból. Két éves viszonylatban 4 százalékos a növekedés.

Bemutatta új elektromos pickup-platformját a Stellantis

2024. december 19. 11:10

A PSA és a FiatChrysler egyesült részei platformkáoszának megszüntetése érdekében négy platformot jelentettek be az elektromos modellek számára.

Kiszivárgott: beszállhat az elektromos pickupok versenyébe a Toyota

2024. február 26. 09:40

Elképzelhető, hogy nagyméretű elektromos platós haszonjármű fejlesztését tervezi a Toyota. A jelek egyelőre csak áttételesek, de nehezen félreérthetők.

Nincs meglepetés: a Suzuki Vitara és a Ford Ranger a legnépszerűbb

2018. június 6. 09:30

Májusban összesen 14 620 személyautót és kishaszonjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon, ami éves alapon 42,8 százalékkal haladja meg a bázisidőszakot – derült ki a Datahouse közleményéből.