24℃ 12℃
április 30. Katalin, Kitti, Zsófia, Piusz
Gépinfo

A Grammer megalkotta a legtökéletesebb vezetőülést

Agrofórum Online

A német Grammer saját állítása szerint megalkotta a legkényelmesebb és legpraktikusabb ülését mezőgazdasági gépek számára. Elképesztő, de még masszázsfunkció is van benne.

Ha valaki egész napokat végigdolgozik csúcsszezonban egy traktor vagy kombájn fülkéjében, az tudja csak igazán megbecsülni a komfortos és minőségi ülés értékét. Az egyik legnagyobb gyártónak számító német Grammer ismét előrukkolt ezen a téren egy újdonsággal.

A vállalat története közel másfél évszázada, 1880-ban kezdődött. A névadó Willibald Grammer a bajorországi Ambergben hozta létre nyergesárukat gyártó vállalkozását, amely mára nemcsak a mezőgazdaság, de az egész járműipar egyik legfontosabb szereplője lett.

A most bemutatott terméke, az MSG 297/2900-as modell az agrárgépek számára lett kifejlesztve. Az összetett típusjelzés arra utal, hogy kombinációja a szabadalommal védett MSG 297-es felfüggesztési rendszernek, illetve az S2900-as ülőfelületnek.

Az új Grammer ülést úgy alakították ki, hogy minimalizálják a súrlódást és csökkentsék a játékot, és emiatt még automatikus súlyelosztó rendszert is építettek bele, így bármilyen testalkatú kezelő jól érzi magát benne. A vastag, jól megmarkolható multifunkcionális kartámasz szintén a munkavégzés komfortját hivatott emelni.

Az MSG 297/2900-as modell elektromotor segítségével 10-féle beállítást tesz lehetővé, a magasság, a háttámla szöge természetesen módosítható, akárcsak előre-hátra mozgatással az ülés pozíciója. A beállításokat el is tudja raktározni, így egy gombnyomással előhívhatók.

Az ülés többfokozatú fűtéssel és klímaszabályozással rendelkezik, de még masszázsfunkciója is van, amely elsősorban a medence környékét és a hátizmokat stimulálja, így tartja fitten a kezelőt.

Apró, de annál hasznosabb megoldás, hogy a fejtámla képes hátrahajlani, ami a mezőgazdasági gépek kezelőinek megkönnyíti a rálátást a hátul lévő munkagépre, pótkocsira. Az üléshez integrált két-, három- és négypontos biztonsági öv jár, ami az ELR rendszer révén csak vészhelyzetben feszül meg, vagyis normál esetben nem akadályozza a munkavégzést.

További információkért KATTINTSON!

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Elmarad a NAK Szántóföldi Napok és AgrárgépShow-Mezőfalva

2025. április 15. 15:29

Ragadós száj- és körömfájás miatt elmarad a 2025-ös NAK Szántóföldi Napok és AgrárgépShow mezőfalvi rendezvénye.

Sekély művelés 12 méteren: AMAZONE TopCut 12000-2T

2025. április 12. 16:10

Az AMAZONE TopCut 12000-2T, egy 12,1 m munkaszélességű kombinált aprítóhenger, rugalmasan alkalmazkodik a különböző növénykultúrákhoz.

AMAZONE Venterra VR 4: maximális precizitás a gyomirtásban

2025. április 5. 16:10

Az AMAZONE legújabb fejlesztése, a Venterra VR 4 kultivátor hatékony, precíziós megoldás a mechanikus gyomirtás terén.

Integrált növénytermesztés: technológia és jövő

2025. március 29. 13:10

Az idei Agritechnica szakkiállításon az integrált növénytermesztés új lendületet kap a modern technológiák és a precíziós megoldások révén.

Kubota® M6-111 Utility, egy igazi okos, mindenes traktor

2024. október 16. 14:40

Ha nagyon nehéz munkaeszközök emeléséről van szó, a Kubota M6-111 Utility megmutatja, valóban mire is képes.

Kubota a nagyok nyomában

2020. február 15. 13:02

Az új traktor gyártásáról egyelőre nincsenek hírek, de kialakításával jelzik, hogy felveszik a versenyt az autonóm traktorokat kialakító Case IH, John Deere és Yanmar cégekkel.

Idén ismét lesz traktorhúzó verseny Hajdúböszörményben

2022. július 22. 12:12

A pandémia okozta kényszerű kihagyás után augusztus 12. és 14. között ismét megrendezik a Kelet-magyarországi Agrárfórumot.

New Holland T6 Dynamic Command traktorok

2018. május 30. 08:44

A New Holland legújabb fejlesztésű csoport PowerShift váltójával szerelt T6 Dynamic Command erőgépének tervezésekor és megalkotásakor alapvető cél volt, hogy a rendelkezésre álló sebességcsoportok a különféle nehezebb és könnyebb szántóföldi feladatok során vagy közúti szállítás esetében egyaránt a legideálisabb átfedést biztosítsák.