Új mezőgazdasági abroncsokkal rukkolt elő a Vredestein, ráadásul rögtön hat termékkel. A VF abroncsok alacsonyabb nyomáson, talajkímélő módon üzemeltethetők.
Az indiai Apollo Tyres 1972-ben jött létre, és mára a világ egyik legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalata lett. Az öt hazai és egy hollandiai üzeme mellett Magyarországon, Gyöngyöshalászon is foglalkoznak termékelőállítással. A forgalmuk legnagyobb része Indiából származik, de a bevételük mintegy 26 százalékát Európában szerzik meg.
Természetesen egy ilyen nagyvállalat sohasem áll le a fejlesztésekkel, így az Apollo is rendszeresen új termékekkel rukkol elő. A szintén hozzájuk tartozó Vredestein márka keretén belül most egyszerre hat új Traxion Optimall VF gumit dobtak piacra.
A mezőgazdasági felhasználásban a VF (Very High Flexion) abroncsok egyre fontosabbak, különösen az egyre nagyobb méretű, tömegű erőgépek elterjedésével. A VF abroncsok ugyanis 40%-kal kisebb belső nyomás mellett is ugyanúgy terhelhetők, illetve az azonos szinten tartott nyomásnál 40%-kal nagyobb terhet hordozhatnak.
A mostani hat új méret (VF 540/65R28 NRO 154 D, VF 710/55R30 NRO 165 D, VF 650/60R38 NRO 170 D, VF 650/65R38 NRO 169 D, VF 900/50R42 NRO 180 D és VF 750/70R44 186 D) a 160 LE-nél nagyobb teljesítményű traktorokhoz ajánlott. Kiváló az öntisztulási képességük, a vonóerő-átadásuk, tapadásuk, ráadásul közúton is magas fokú vezetési kényelmet biztosítanak, és az élettartamuk is kiemelkedő.
A gyártó elsősorban a Vredestein Traxion Optimall VF 750/70R44 abroncsot emelte ki az új kínálatból. Ezt kifejezetten az olyan, nagy teljesítményű (300–420 LE-s) prémium traktorokhoz fejlesztették ki, mint amilyen a Fendt 900, a Claas 900, valamint a John Deere 7R és 8R szériák. A külső átmérője 2,2 méter, vagyis óriási felfekvő felületet biztosít, és az említett alacsonyabb nyomás révén kíméletesebb a talajhoz, miközben a tökéletes vonóerő-átadásban sem jelent kompromisszumot.