Gépinfo

Kisebb nyomáson üzemeltethető, nagyobb teherbírású abroncsokkal rukkolt elő a Vredestein

Agrofórum Online

Új mezőgazdasági abroncsokkal rukkolt elő a Vredestein, ráadásul rögtön hat termékkel. A VF abroncsok alacsonyabb nyomáson, talajkímélő módon üzemeltethetők.

Az indiai Apollo Tyres 1972-ben jött létre, és mára a világ egyik legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalata lett. Az öt hazai és egy hollandiai üzeme mellett Magyarországon, Gyöngyöshalászon is foglalkoznak termékelőállítással. A forgalmuk legnagyobb része Indiából származik, de a bevételük mintegy 26 százalékát Európában szerzik meg.

Természetesen egy ilyen nagyvállalat sohasem áll le a fejlesztésekkel, így az Apollo is rendszeresen új termékekkel rukkol elő. A szintén hozzájuk tartozó Vredestein márka keretén belül most egyszerre hat új Traxion Optimall VF gumit dobtak piacra.

A mezőgazdasági felhasználásban a VF (Very High Flexion) abroncsok egyre fontosabbak, különösen az egyre nagyobb méretű, tömegű erőgépek elterjedésével. A VF abroncsok ugyanis 40%-kal kisebb belső nyomás mellett is ugyanúgy terhelhetők, illetve az azonos szinten tartott nyomásnál 40%-kal nagyobb terhet hordozhatnak.

A mostani hat új méret (VF 540/65R28 NRO 154 D, VF 710/55R30 NRO 165 D, VF 650/60R38 NRO 170 D, VF 650/65R38 NRO 169 D, VF 900/50R42 NRO 180 D és VF 750/70R44 186 D) a 160 LE-nél nagyobb teljesítményű traktorokhoz ajánlott. Kiváló az öntisztulási képességük, a vonóerő-átadásuk, tapadásuk, ráadásul közúton is magas fokú vezetési kényelmet biztosítanak, és az élettartamuk is kiemelkedő.

A gyártó elsősorban a Vredestein Traxion Optimall VF 750/70R44 abroncsot emelte ki az új kínálatból. Ezt kifejezetten az olyan, nagy teljesítményű (300–420 LE-s) prémium traktorokhoz fejlesztették ki, mint amilyen a Fendt 900, a Claas 900, valamint a John Deere 7R és 8R szériák. A külső átmérője 2,2 méter, vagyis óriási felfekvő felületet biztosít, és az említett alacsonyabb nyomás révén kíméletesebb a talajhoz, miközben a tökéletes vonóerő-átadásban sem jelent kompromisszumot.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Piacra került az egyik legmutatósabb nagytraktor, a műszaki tartalomra is elégedetten csettinthetünk

2025. december 8. 13:10

A hatalmas kiterjedésű mezőgazdasági területek művelése nagy teljesítményű gépeket kíván meg, ezt az igényt elégíti ki Argentína legnagyobb gyártója is.

Földindulásszerű bejelentés, erre a hírre vártak hónapok óta a mezőgépgyártásban

2025. december 6. 16:10

Hatalmas cégfelvásárlás híre érkezett a rakodógépek területéről, az ügylet a magyarországi gazdálkodókat is alighanem érinteni fogja.

Egyesül a MEGOSZ és a MEGFOSZ, szenzációs együttműködés körvonalazódik, megvan az új név is

2025. december 3. 09:10

A géptámogatások intézményesített rendszere is generálta eddig a gépgyártók és a gépforgalmazók közötti különbözőséget, aminek most véget lehet vetni.

Hihetetlenül olcsó a Valtra új traktorszériájának fenntartása, már csak tankolni kell

2025. december 1. 13:10

A fenntarthatóság és környezetvédelem fogalmait eddig talán nem kapcsoltuk a mezőgazdasági traktorokhoz, de a Valtra újdonsága ebben is változást hoz.

Goodyear: ötven százalékkal jobb futásteljesítmény és rövidebb féktáv

2020. február 20. 09:47

Az új EffcientGrip Performance 2 megnövekedett futásteljesítményét számos innovatív fejlesztés teszi lehetővé a kiváló teljesítmény megőrzése mellett.

Munka közben is optimalizálható a traktor működése

2024. április 16. 10:10

A Trelleborg először a SIMA 2022 kiállításon mutatta be az adaptív gumiabroncs-felügyeleti rendszerét (ATMS – Adaptive Tire Management System), amely elnyerte a SIMA Innovációs Díj bronzérmét.

BKT gumiabroncsok az Agritechnicán

2019. december 2. 10:47

A Balkrishna Industries Ltd. (BKT) indiai gumiabroncsgyár a terepjáró abroncsok specialistája. A cég 1987-es alapítása óta foglalkozik a mezőgazdasági, ipari, földmunkagép, bányászati, ATV, és kertészeti járművek gumiabroncsainak fejlesztésével és gyártásával.

Kidobhatjuk a hagyományos gumiabroncsokat? Megérkezett a légrugós kerék

2024. május 9. 08:10

A légrugós kerekek nagyobb terhelés elviselésére alkalmasak, mint a hagyományos gumiabroncsok. Jobb a kapaszkodóképességük is.