Gépinfo

Kisebb nyomáson üzemeltethető, nagyobb teherbírású abroncsokkal rukkolt elő a Vredestein

Agrofórum Online

Új mezőgazdasági abroncsokkal rukkolt elő a Vredestein, ráadásul rögtön hat termékkel. A VF abroncsok alacsonyabb nyomáson, talajkímélő módon üzemeltethetők.

Az indiai Apollo Tyres 1972-ben jött létre, és mára a világ egyik legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalata lett. Az öt hazai és egy hollandiai üzeme mellett Magyarországon, Gyöngyöshalászon is foglalkoznak termékelőállítással. A forgalmuk legnagyobb része Indiából származik, de a bevételük mintegy 26 százalékát Európában szerzik meg.

Természetesen egy ilyen nagyvállalat sohasem áll le a fejlesztésekkel, így az Apollo is rendszeresen új termékekkel rukkol elő. A szintén hozzájuk tartozó Vredestein márka keretén belül most egyszerre hat új Traxion Optimall VF gumit dobtak piacra.

A mezőgazdasági felhasználásban a VF (Very High Flexion) abroncsok egyre fontosabbak, különösen az egyre nagyobb méretű, tömegű erőgépek elterjedésével. A VF abroncsok ugyanis 40%-kal kisebb belső nyomás mellett is ugyanúgy terhelhetők, illetve az azonos szinten tartott nyomásnál 40%-kal nagyobb terhet hordozhatnak.

A mostani hat új méret (VF 540/65R28 NRO 154 D, VF 710/55R30 NRO 165 D, VF 650/60R38 NRO 170 D, VF 650/65R38 NRO 169 D, VF 900/50R42 NRO 180 D és VF 750/70R44 186 D) a 160 LE-nél nagyobb teljesítményű traktorokhoz ajánlott. Kiváló az öntisztulási képességük, a vonóerő-átadásuk, tapadásuk, ráadásul közúton is magas fokú vezetési kényelmet biztosítanak, és az élettartamuk is kiemelkedő.

A gyártó elsősorban a Vredestein Traxion Optimall VF 750/70R44 abroncsot emelte ki az új kínálatból. Ezt kifejezetten az olyan, nagy teljesítményű (300–420 LE-s) prémium traktorokhoz fejlesztették ki, mint amilyen a Fendt 900, a Claas 900, valamint a John Deere 7R és 8R szériák. A külső átmérője 2,2 méter, vagyis óriási felfekvő felületet biztosít, és az említett alacsonyabb nyomás révén kíméletesebb a talajhoz, miközben a tökéletes vonóerő-átadásban sem jelent kompromisszumot.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Forradalom a traktorok alatt: jönnek az okos abroncsok

2025. július 13. 11:10

Az agrár gumiabroncspiac 2025-ben világszerte eléri a 7 milliárd dollárt, Európában 2,3 milliárdot – fenntarthatóság és IoT vezérli a jövőt.

100 éve mozgásban – jubileumot ünnepel a Kramer

2025. július 9. 14:10

A mezőgazdasági és építőipari gépek egyik legismertebb európai gyártója, a Kramer idén ünnepli alapításának 100. évfordulóját.

Töretlenül nő a kereslet az akkumulátoros gépekre

2025. június 7. 14:10

Egyre népszerűbbek Magyarországon is az akkumulátoros kerti gépek és a robotfűnyírók – a Husqvarna szerint a piac szárnyal.

50 éves a Fliegl: fél évszázada a mezőgazdaság szolgálatában! 

2025. június 3. 11:10

Érzelem, innováció és közösség: így ünnepelt együtt a Fliegl család és partnerei a cégcsoport fél évszázados történetét.

Nagy tömeghez extratartós gumiabroncsot

2024. december 16. 16:10

Legelőször az Alliance VF750/50R26, VF650/65R38 és VF620/70R46 méretek lesznek azonnali hatállyal elérhetők.

Mennyi idő alatt bomlik le a gumi?

2022. szeptember 2. 05:38

2009-ben az EU-ban a használt gumiabroncsok 96%-át újrahasznosították, 1999-ben ez az arány még csak 50% volt.

Gazdariport: silány gumiabronccsal nem lehet minőségi munkát végezni, ne ezen spóroljon!

2024. augusztus 2. 13:10

Az AGRIMAX RT 855 például kifejezetten talajművelésre és szállításra lett kifejlesztve, vagyis a szántóföldön és a közúton is megfelelően teljesít

Kidobhatjuk a hagyományos gumiabroncsokat? Megérkezett a légrugós kerék

2024. május 9. 08:10

A légrugós kerekek nagyobb terhelés elviselésére alkalmasak, mint a hagyományos gumiabroncsok. Jobb a kapaszkodóképességük is.