Lassan végére értünk a beadási időszaknak! A tavalyi év tapasztalatait felhasználva az ARASZ komoly segítség volt 2024-ben is az EGN-beadás követelményeinek való megfelelésben. Elsők közt reagált a jogszabályváltozásokra és az új naplózási követelményekre.
Az ARASZ bizonyította, hogy képes gyorsan a változásoknak magas szinten megfelelni, és rugalmasan az ügyfelek igényeit, kéréseit követve a beküldéseket a lehető legegyszerűbbé tenni!
A gyors és segítőkész (akár szakmai) támogatás mellett a felhasználók sok-sok pozitív visszajelzésének köszönhetően, a megkérdezett gazdálkodók és szaktanácsadók számára az ARASZ egyértelműen megoldást hozott a naplózási és EGN-problémákra!
Könnyen elsajátítható
Az, hogy a Nébih felé adatot kell szolgáltatni, egy ARASZ-felhasználót nem hoz zavarba. A rendszer használói nagyon hamar, gyakorlatilag pár nap alatt könnyedén megszerzik a munkához szükséges tudást, amit támogat a teljes körű dokumentáltság, az ügyfélszolgálat, és leginkább a logikus, egyszerű felépítése a rendszernek.
Felhasználtuk a tavalyi év tapasztalatait az EGN online naplózás tekintetében, így az ARASZ-ból már nem csak működik, de gyorsan és stabilan szolgáltatjuk a Nébihtől független webes felületünkön a naplózási szolgáltatást.
A közvetlen interfészen keresztül pedig az adatok beküldése pár gombnyomásra korlátozódik, a legtöbb esetben a Nébihes felületre történő belépés nélkül! Mindez nagyon komolyan csökkenti az adminisztrációval töltendő időt, és erőteljes támogatást nyújt az EGN és papíralapú naplózáshoz!

A rendszer egyszerre több gépen is elérhető, irodából, otthonról vagy akár egy időben több munkatárs kezelésében is beléphetünk ugyanarra a felületre! Ha a növényvédős és az alap adminisztrációval foglalkozó kollégáknak, vagy egyszerűen csak több naplózó kollégának egy időben kell dolgozniuk az ARASZ-ban, ez megoldott, gyakran használt lehetőség.
A rendszer használatához nem kell informatikai segítséget kérni a telepítéshez, frissítéshez, mentésekhez! Ezeket a feladatokat az ARASZ rendszer üzemeltetői elvégzik helyettünk. Az automatikus frissítéseknek köszönhetően mindig az aktuális, országosan teljesen megegyező rendszerhez ülhetnek le a felhasználók!
Egyszerű naplózás
Az elsődleges szempont mindig a naplózás egyszerűsítése, az adatok felhasználása úgy, hogy egy adatot csak egyszer kelljen leírni, rögzíteni az ARASZ-nál! Ennek megfelelően nagyon népszerű, és a jelenlegi naplózási követelmények mellett az egyik legnagyobb időmegtakarítás az egységes kérelem Excel betöltése!
Ez hatalmas segítség gazdálkodónak, szaktanácsadónak egyaránt, így a táblaadatok évről évre pár kattintással a rendelkezésünkre állnak. A műveleteket egybefogva lehet felvinni akár kultúrákat, akár egymástól független táblákat kijelölve.
A berögzített műveletek az ARASZ-ba bekerülnek minden oldalra, ahol ott kell lenniük. Igazából az ARASZ rendszerben nem naplót írunk, hanem a gazdálkodásunkat vezetjük egy-egy adatot egyszer rögzítve és a napló jogszabályoknak megfelelő kitöltését a szoftverre bízva!
Nagyon sokan választják az ARASZ tápanyagtervező modult a tápterv elkészítéshez. Excelből betöltve tudjuk a talajvizsgálati adatokat egyszerre akár az egész gazdaságra beimportálni.
Ha pedig valamilyen jelentéshez szeretnénk lekérni az addig rögzített adatokat, azt PDF-ben, Excel formátumban is ki lehet nyerni a rendszerből! Nagy segítség az ARASZ a mindennapi munkában, hiszen ezek az adatok nem feltétlenül csak egy ellenőrzés miatt kellenek: ha valaki a gazdaságban kéri a permetezéseket, csak lekérjük a listát és átadjuk.
A nyomtatott napló PDF formátum mellett XLS-ben is letölthető! A műveletek, műveletsorok másolhatók immár partnerek között is adott évben (vagy akár előző évről átvéve)!
Az informatikai háttér, a jogszabálykövetés, az állandó fejlesztések, az IT támogatás mindenkinek nagyon fontos. Az adatok mentése, a rendelkezésre állás és a szükség szerinti adatvisszaállítás mind-mind kiemelkedően fontos akkor, ha sok-sok órát azzal töltünk, hogy ezeket az adatokat rögzítsük.
Ismerjük a jelenséget, amikor nem indul el a gép/laptop, és ott állunk leforrázva, hogy most mi lesz. Az ARASZ rendszerrel gyakorlatilag kizártuk ezt a hibát, nem kell telepíteni, nem kell menteni. Ha megáll a gép, átülök egy másikhoz és folytatom a munkát.
Hatékony helpdesk-szolgáltatás
Jól működő helpdesk-szolgáltatás segíti az ügyfelek munkáját. E-mailen rendszerint 24 órán belül választ kap mindenki a kérdéseire, az EGN zárási időszakban szombaton is. Ha pedig szeretnénk valamit azonnal tudni, akkor a hibabejelentő számot tárcsázva gyors segítségben részesül az ügyfél.
Az ARASZ-t segítő szaktanácsadóknak köszönhetően nagyon percíz és gyors segítség érkezik, sokszor nem is csak a szoftverrel, hanem akár a naplóvezetéssel kapcsolatban is!
A szolgáltató az év folyamán – sokszor kérés nélkül – e-mailben is felhívja a figyelmet a változásokra, rendszeresen küldve értesítéseket nem csak a frissítésekről, hanem a tervezett fejlesztésekről is. Ha kérdésünk lenne más ARASZ-felhasználókhoz, akkor pedig az ARASZ Facebook-csoportban ezeket feltehetem. Itt is mindenki kap segítséget.
Ha kérdése merült fel, keressen minket az alábbi elérhetőségeken!
Kérje ajánlatunkat az iroda@arasz.hu oldalra küldött e-mailen vagy a www.arasz.hu oldalon keresztül!
