Agrárközélet

Vezetőváltás a BASF Hungária Kft. Agrodivíziójában

BASF Hungária Kft.

Christoph Hofmann, a BASF Hungária Kft. Agrodivíziójának jelenlegi vezetője a Magyarországon végzett sikeres munkája elismeréseként a BASF cégcsoporton belül előléptetésben részesült. Utódjaként a BASF Hungária Kft. Agrodivíziójának vezetőjeként Roberto Salmito került kinevezésre 2019. december 1-től kezdődően.

A brazil származású Roberto Salmito közgazdasági végzettséggel rendelkezik és immár tíz éve dolgozik a BASF-nél, ahol különböző országokban és számos funkcióban gyarapította tapasztalatát. A németországi központban eltöltött néhány év után legutóbbi pozícióját Oroszországban töltötte be, ahol a volgai, uráli és szibériai kereskedelmi régiók vezetője volt.

Értesüljön a BASF legújabb sajtóközleményeiről okostelefonján vagy táblagépén a WhatsApp alkalmazással. Hírszolgáltatásunkra itt tud regisztrálni: basf.com/whatsapp-news.

A BASF Mezőgazdasági Megoldások divíziójáról

A gyors népességnövekedés miatt a világ számára egyre égetőbb kérdés, hogy képesek vagyunk-e kialakítani a fenntartható mezőgazdaságot és az egészséges környezetet. Gazdákkal, mezőgazdasági szakértőkkel, növényvédelmi szakemberekkel és másokkal együttműködve az a célunk, hogy segítséget nyújtsunk ennek megvalósításában. Emiatt ruházunk be számottevő K+F tevékenységekbe és a termékek széles portfóliójába, ideértve a vetőmagokat és jellemzőket, a kémiai és biológiai növényvédelmet, a talajgazdálkodást, a növényegészségügyet, a kártevők elleni védekezést és a digitális gazdálkodást. A laboratóriumban, a szántóföldön, az irodában és a termelés területén tevékenykedő szakértő csapatainkkal azon dolgozunk, hogy az innovatív gondolkodást a gyakorlatias cselekvéssel összekapcsolva működő ötleteket hívjunk életre a gazdák, a társadalom és a bolygó érdekében. 2018-ban a divíziónk 6,2 milliárd eurós eladást ért el. További információért látogassa meg a www.agriculture.basf.com oldalt vagy valamelyik közösségimédia-csatornánkat.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Indul az egyéni gazdaságok mezőgazdasági összeírása

2025. november 17. 17:20

Több mint 21 ezer egyéni gazdaság adatait gyűjti a KSH november 14. és december 15. között, a válaszadás minden érintettnek kötelező.

Földvásárlás előtt áll? Ezt a hibát ne kövesse el!

2025. október 8. 10:10

Magyarországon földet csak földműves vásárolhat – ehhez pedig szinte kötelező az aranykalászos gazda végzettség.

KÁN Egyetemi Napok: új irányok a növénytáplálásban

2025. szeptember 30. 11:00

A kaposvári KÁN Egyetemi Napok részeként idén is megrendezték a IV. Alkalmazott Növénytudományi Konferenciát, fókuszban a tápanyagutánpótlással.

Nemzetközi figyelem övezi a MATE új MSc szakját

2025. szeptember 15. 15:10

Elindult a MATE Haltenyésztő mérnöki MSc-je, amely a fenntartható akvakultúrában képez új generációt.

A fenntartható mezőgazdaság záloga a digitalizáció, az innováció és a megfelelő szabályozó környezet

2018. november 20. 11:47

Az innováció fontos a fenntartható mezőgazdaság eléréséhez, a gazdaság új életre keltéséhez és a fenntarthatósághoz.

A BASF a fenntartható mezőgazdaság érdekében tovább erősíti innovációs csatornáját

2021. március 5. 14:51

A BASF tovább erősíti a fenntartható mezőgazdasági innovációkat célzó kutatási és fejlesztési (K+F) tevékenységeit, amivel segíti a gazdálkodókat abban, hogy megbirkózzanak a környezeti és gazdasági kihívásokkal, továbbá megfeleljenek a fogyasztók fenntarthatóbb módon előállított élelmiszerek iránti igényének.

Intelligens permetezőgépet mutatott be a BASF hazánkban

2022. május 13. 09:11

A BASF Európában második országként Magyarországot jelölte ki Németország után, az új SmartSprayer intelligens permetezőrendszerének teszteléséhez.

,,Szerintünk a mezőgazdaság a legfontosabb hivatás a világon”

2022. október 17. 08:03

A BASF célkitűzése az, hogy a termék mögötti munka, erőfeszítés, idő és szaktudás-ráfordítást megláttassák a fogyasztókkal.