A harmadik negyedéves gyorsjelentésében 7,6 millió dolláros nyereségről számolt be a AGCO, amely termékeit öt márkanéven hozza forgalomba, ezek a Challenger, a Fendt, a GSI, a Massey Ferguson és a Valtra.
A nettó profit 10 centet tett ki részvényenként a cégnél, míg az adózás előtti, igazított eredmény 82 centet tett ki. Ez felülmúlta a 78 centes piaci várakozásokat.
A mezőgazdasági gépeket gyártó vállalat 2,11 milliárd dolláros árbevétele enyhén elmarad a 2,21 milliárd dolláros várakozástól. Az AGCO arra számít, hogy a teljes pénzügyi évben a részvényenkénti tisztított eredmény 5,1 dollár lesz. A cég részvényeinek árfolyama idén már 38, az elmúlt évben pedig 50 százalékkal emelkedett.

Az év első kilenc hónapjában tavalyhoz képest 7 százalékkal kevesebb kombájnt értékesítettek Észak-Amerikában, míg a traktor-eladások stagnáltak. Dél-Amerikáéban 13 százalékkal csökkent a traktor, ám 7 százalékkal nőtt a kombájn értékesítés. Nyugat-Európában traktorból 2 százalékkal többet, míg kombájnból 16 százalékkal kevesebbet adtak el. Az AGCO a harmadik negyedéves bevételei minden régióban csökkentek, Észak-Amerikáéban 1,7, míg Európában és Közel-Keleten 1,6 százalékkal. Az utóbbi régióban valójában 5 százalékkal bővültek az értékesítések, de a dollár szempontjából kedvezőtlen devizahatás miatt szerepel mínusz a gyorsjelentésben. Rámutattak, hogy Franciaországban, Spanyolországban és Közép-Európában nőtt a piacuk, ám az Egyesült Királyságban és Kelet-Európában csökkent.
Az AGCO a termékeket a Fuse intelligens gazdálkodási megoldásokkal támogatja a társaság. Az 1990-ben alapított vállalat központja az Egyesült Államokban, a Georgia államban lévő Duluthban található.