A világ egyik ikonikus terepjáróra, a Land Cruiser akkumulátoros elektromos tanulmánya mellett egy akkumulátoros elektromos pickup koncepciót is bemutatott a Toyota.
Az új Toyota Land Cruiser Se koncepció az akkumulátoros elektromos modellekre jellemző, nyomatékos vezetési élményt kínál elegáns, stílusos dizájn mellett. A Toyota tovább bővíti a Land Cruiser típusnév vonzerejét egy három üléssorral rendelkező SUV-val, amely megfelel a világ sokrétű igényeinek.
Az akkumulátoros BEV modellek csendessége kényelmes utasteret biztosít városi és egyéb helyzetekben. A monocoque karosszéria rendkívül közvetlen kezelhetőséget és magabiztosságot kínál a durva terep körülményekkel való küzdelem során. A tanulmányautó 5150 milliméter hosszú, 1990 milliméter széles és 1705 milliméter magas, a tengelytávolság 3050 milliméter és heten is utazhatnak az új Toyota Land Cruiser Se koncepció autóban.

A Toyota EPU koncepció a következő generációs közepes méretű pickupok koncepcióját mutatja be monocoque karosszériájával, amely kiemelkedő tartósságot biztosít a praktikus, de stílusos akkumulátoros elektromos pickupnak. A valamivel több mint 5 méteres, duplafülkés kialakítású EPU monocoque szerkezete sokoldalú platót is lehetővé tesz, amely a felhasználói alkalmazások szélesebb körét szolgálja ki.

Az utastér hátsó része merész megoldással kapcsolódik a platóhoz, hogy megfeleljen a különféle felhasználói preferenciáknak, és a mobilitási életstílusok széles skáláját támogassa, beleértve a szabadtéri tevékenységeket is.
Az akkumulátoros elektromos pickup csendes működését alacsony súlypontú felépítés kíséri a kiváló menetstabilitás és menetkényelem érdekében. A tanulmányautó 5070 milliméter hosszú, 1910 milliméter széles és 1710 milliméter magas, a tengelytávolság 3350 milliméter és öten utazhatnak az új Toyota EPU koncepció autóban.

Mindezeket a Japán Molbilitási Kiállításon mutatta be a Toyota, ahol a cég egy ugyancsak akkumulátoros elektromos háromkerekű személyi mobilitás koncepciót, forradalmi elektromos kerekesszék-koncepciót, a Toyota új vezetőtér koncepcióját, sőt a japán holdmisszió mobilitási partnereként egy új űrbéli mobilitási koncepció autót is felvonultattak.
(Fotó: Toyota)