A Nissan családi SUV-ja újabb lépést tesz a vadonba az N-Trek változat bevezetésével, mellyel a kalandvágyóbb és merészebb családokat célozza meg. Az X-Trail kínálatának legújabb tagja az N-Trek nevet kapta, amely hűen tükrözi a jármű természetjárás ihlette jellegét, és egyben az elektromosított összkerékhajtású kalandozások következő szintjére emeli a modellt.
Az X-Trail N-Trek olyan külső jegyekkel rendelkezik, amelyek nem túlzó, mégis egyedi robusztusságot kölcsönöznek a járműnek. Szemből a V alakú hűtőrács sötét fényezést kapott, míg az X-Trail többi verziójánál krómozott ez a felület.
Fegyverszürke
Az első és hátsó lökhárító alsó része fegyverszürke színt kapott, míg az oldalsó visszapillantó tükrök fekete színűek lettek. Az új LED-es ködlámpákat beépítették az első lökhárító alsó részébe.
A külső metálfényezésű sötétszürke és pezsgőezüst, valamint a gyöngyházfényezésű gyöngyházfehér, fekete és kerámiaszürke színek közöl kerülhet ki. A gyöngyházfehér, pezsgőezüst és kerámiaszürke fényezések kétszínű kivitelben is rendelhetőek, fekete tetővel.
Vízálló kárpitozás
Összességében az X-Trail N-Trek különleges formatervezési részletei együttesen olyan összkerékhajtású családi jármű benyomását keltik a gyár szerint, amely céltudatos és kiegyensúlyozott, akár nehéz terepről, akár közútról legyen szó.
Belülre vízálló kárpitozás került, ami jól idomul az N-Trek kalandvágyó tulajdonosaihoz, akik esőben, hóban, szélben is a szabadban sportolnak, és így nem kell aggódniuk többé az üléshuzatok kényessége miatt.
Az ellenálló belső tér kialakítása mellé kifejezetten az X-Trail N-Trek-hez kialakított kiegészítő csomag is rendelhető, melyben megtalálható a gumiszőnyegkészlet és egy megfordítható csomagtértálca is.
Másodpercenként tízezerszer
Az X-Trail új, N-Trek verzióját, a Nissan ikonikus SUV-modelljét a gyár úttörő e-Power rendszerével vértezték fel, ami egy változó sűrítésű, 1,5 literes, hatékony, turbós, 3 hengeres motort használ az elektromos áram termelésére és az akkumulátor töltésére, míg a kerekeket elektromotor hajtja. A minden körülmények között maximális kiegyensúlyozottság és biztonság érdekében pedig a fejlett e-4Orce összkerékhajtás-rendszert használják. Ez a rendszer két elektromotorból áll – egy a hátsó, egy pedig az első tengelyen –, melyek másodpercenként tízezerszer tudják megváltoztatni a kifejtett erőt, hogy elérjék a megfelelő stabilitást és tapadást.
Sima és zökkenőmentes
Mindent egybevetve az X-Trail e-Power hajtáslánca a tisztán elektromos járművekre emlékeztető sima, zökkenőmentes vezetési élményt nyújtja, és magabiztosan képes megbirkózni a kihívást jelentő körülményekkel, akár terepről, akár közútról legyen szó, mindezt úgy, hogy a vezetőnek nem kell törődnie az autó akkumulátorának feltöltésével.
Fotó: Nissan