8℃ -1℃
március 3. Kornélia, Kunigunda, Frigyes
Gépinfo

Kényelem és hatékonyság – hódítanak az akkus fűnyírók

Andreas STIHL Kft.

2020. májusában az Andreas STIHL Kft. nem reprezentatív online kutatást végzett a legnagyobb közösségi mediumban, hogy kiderüljön, a lakossági és hobbi felhasználók milyen szempontok alapján választanak fűnyírót. A kérdőíves felmérésből egyértelművé vált: az akkus fűnyírók a hobbikertészek körében egyeduralkodókká váltak.

A vállalat Facebook oldalán közzétett kérdéssor egyaránt kitért a használat alá vont terület méretére, annak terepviszonyaira, valamint az eszközök kényelmi funkcióira is amellett, hogy vizsgálta a fogyasztók ár-preferenciáit. A kapott eredmények rámutatnak arra, hogy a válaszadók közel fele egyenetlen, gyomos talajon használja fűnyírógépét és a kerti munkára heti egy-két óránál többet nem szeretnének szánni. A válaszadók közel 80 százalékának fontos a környezetvédelem, 25 százalékuk pedig kiemelten kezeli a fenntarthatóságot.

A fogyasztók alapvetően közép-árkategóriás fűnyíróban gondolkodnak, a kérdőívet kitöltők több mint 70 százaléka 200 ezer forintnál többet nem áldozna a kerti eszköz vásárlására, ugyanakkor a kényelmi szempontok figyelembevételével olyat keresnek, amely rugalmasan használható és nagy teljesítménnyel rendelkezik. Az eredmények alapján egyértelműen kijelenthető: a hobbifelhasználók számára első a kényelem és a hatékonyság. A STIHL könnyen irányítható akkumulátoros eszközeiben pedig megtalálják mindezt, hiszen kábel nélküli, szabad használatot tesznek lehetővé a közepes és a nagyméretű kertekben is, miközben védik a környezetet. Rendkívül halk, de kitartó munkavégzésre képesek az erős lítium-ion akkumulátornak köszönhetően, így garantáltan nem okoznak csalódást.

A teszt továbbra is elérhető az alábbi linkről.

 

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Ez lett a nemzet kedvenc traktora Németországban – meglepő?

2025. február 20. 09:40

2024-ben összesen 29 291 darab új traktor talált gazdára Németországban. Ez 1042 darabos, vagyis 3,4 százalékos visszaesést jelent.

Háromtengelyessé szerelték át az orosz nagytraktort

2025. február 19. 08:10

A Kirovec 6x6 erőgép immár 20,5 tonnás tömeggel büszkélkedhet, amivel persze nem túl kíméletes a talajhoz.

Elsőként a világon: elektromos hajtású forgóborona született – de mennyire bírja a kemény munkát?

2025. február 17. 14:40

Az olasz gyártó egyelőre a legkisebb, 3 méteres munkaszélességben készítette el az elektromos munkagép prototípusát.

Bikaerős gumihevederes traktorral kísérleteznek a kínaiak

2025. február 12. 13:10

Az egyelőre prototípusként létező gép 220 LE-s motorral szerelt, powershift váltóval ellátott, és meglepően fordulékony.

STIHL tippek: így tároljuk akkus kerti gépeinket a hosszú élettartam elérése érdekében

2019. január 30. 05:37

A STIHL környezetbarát akkumulátoros gépei a fejlett technológiának köszönhetően hosszú távra szólnak, kezelésük egyszerű, formájuk kompakt, súlypontjuk a megfelelő helyen található, így valóban megkönnyítik a házunk körüli kerti munkák elvégzését. A megfelelő tárolásukra és karbantartásukra azonban érdemes odafigyelni a lehető leghosszabb élettartam eléréséhez.

Közvetlenül a talajból állít elő energiát egy újfajta rendszer

2024. október 2. 13:10

Az energiaforrás lehetővé teszi, hogy hálózattól függetlenül lehessen érzékelőket és kisebb számítógépeket működtetni.

Hogyan érdemes tárolni az akkumulátoros és benzines gépeket?

2020. december 4. 04:38

A STIHL szakértői szerint az akkumulátoros eszközök esetében nagy gondot kell fordítani a megfelelő tárolási körülmények biztosítására.

Egy új akkumulátor-technológia mindent megváltoztat az agráriumban is

2023. október 12. 10:10

A nátrium-ion akkumulátor fejélesztését sokáig beárnyékolta a lítium-ion akkumulátor. Ez azonban megváltozni látszik, a kínai akkumulátorgyártók már megkezdték a tömeggyártást, és már használnak nátrium-ion akkumulátorokat az elektromos autókban.