Gépinfo

Megújult a Toyota C-HR

Agrofórum Online

Még hibridebb, még kommunikatívabb és még ikonikusabb – így aposztrofálja a Toyota sikermodellje, az elmúlt években a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos hajtást igazi slágerré varázsló C-HR modellfrissítését.

A még kifinomultabb első és hátsó karosszéria-dizájnt kapó C-HR-ben ugyanis a továbbfejlesztett 1,8 literes, 122 lóerős hibrid mellett megjelenik az új 2,0 literes, 184 lóerős hibrid hajtás is, az új multimédia rendszer pedig Apple Carplay™ és Android Auto™ funkciókat kapott.

A többféle hibrid hajtásláncot és új multimédia rendszert kínáló új Toyota C-HR újragondolt dizájnnal érkezik, ám az autó a változások ellenére is megőrzi ikonikus formavilágát. A továbbfejlesztett 1,8 literes, 122 lóerős hibrid hajtás mellett megjelenik a kínálatban a 184 lóerős 2.0 Hybrid Dynamic Force rendszer is, így a vásárlók több szupertakarékos technológia közül is választhatnak; a CO₂-kibocsátás legalacsonyabb értéke az 1,8 literes rendszernél 108 g/km, a 2,0 literes Hybrid Dynamic Force esetében pedig 118 g/km. (WLTP szabvány szerint mérve). Az új Toyota C-HR emellett még modernebb multimédia rendszert is kínál, amelynek immár az Apple Carplay™ és az Android Auto™ okostelefon-integráció is része.

A népszerű modell továbbra is hű marad ikonikus formavilágához, vagyis ahhoz a kupés vonalvezetéshez, amivel mindig is kitűnt a tömegből. Ugyanakkor a dizájnerek sokat finomítottak az autó első és hátsó részén, és az új modell fényezett alsó légterelő elemei erőteljes, széles és látványos kiállással ruházzák fel az autót. A fényszórókban és a hátsó lámpatestekben prémium LED-technológia működik. A nappali menetfény (DRL) és az irányjelző közös fényvezető elemben kapott helyett, ami egységes, lágy ívű vonalat képez a fényszóró pereme fölött. A kombinált hátsó lámpatesteket összeköti a ragyogó feketére fényezett légterelő, egységes és letisztult formaként láttatva az autó hátsó traktusát.

Az új Toyota C-HR modellben most először mutatkozik be a 2.0 2.0l Hybrid Dynamic Force hajtáslánc. A 184 lóerős rendszer hatásosan ötvözi az élvezetes menetteljesítményt és a csekély üzemanyag-fogyasztást. Ugyanakkor a vásárlók a továbbfejlesztett 1,8 literes hibrid hajtást is megrendelhetik, így már két különböző hibrid opció közül választhatnak. Az autó egyik fontos menetdinamikai fejlesztése az EPS módosítása, ami jobb kormányérzetet eredményez. A 2,0 literes változatba módosított futómű került, aminek köszönhetően tovább javul a rugózási kényelem, miközben a Toyota C-HR továbbra is kiválóan irányítható marad. Mindegyik modellváltozatban tökéletesített NVH-csomag szűri ki a kabinba tolakodó zajokat.

Az új Toyota C-HR új multimédia rendszerrel mutatkozik be, még magasabb szintre emelve ezzel a konnektivitás lehetőségeit. Az Apple Carplay™ és az Android Auto™ rendszereknek köszönhetően a  berendezés immár az okostelefonok integrálására is alkalmas. A navigációs rendszer térképei az ‘over the air’ technológiával frissíthetők, így a vezetőnek mindig rendelkezésére állnak az európai térképek legújabb változatai.

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Román kistraktorok a fiatal gazdáknak

2024. december 13. 08:40

Uniós országként Romániában is működik a Fiatal Gazda pályázat, amelyen a termelők 45 éves korukig vehetnek részt.

Letarolják a kínaiak az európai autópiacot?

2024. december 8. 14:10

A Chery vállalat 2024-ben kezdte meg európai terjeszkedését, elsőként az Omoda és Jaecoo márkák bevezetésével.

A Ford Ranger év végére megelőzheti a Toyota Hiluxot a magyar pickup-piacon

2024. december 5. 13:10

A tavalyihoz képest 13 százalékkal 4966 darabosra hízó pick-up-piacon a Toyota Hilux az első 43,1 százalékos piaci részesedéssel.

Éjszakai kiadás készült a Claas traktorokból

2024. november 21. 15:10

Exkluzív verzióban érhető el az Arion 550 Cmatic és 660 Cmatic, valamint az Axion 830 Cmatic, 870 Cmatic, 930 Cmatic és 960 Cmatic.

Új hibrid pickup-ot mutatott be a Toyota

2021. szeptember 21. 09:08

A 2022 Tundra névre hallgató modellben egy V6-os hibrid motor felel a teljesítményért a tradicionális V8 helyett. A V6-os motor korábban a Ford F-150 esetében is sikeres váltásnak bizonyult.

Erre a tíz dologra érdemes figyelni terepezés előtt

2019. július 17. 07:38

A hivatásos mentősofőrök számára rendezett mesterkurzuson az expedíciós járművek építésének legnagyobb európai szakértője, az eredetileg Toyota offroaderekre szakosodott, izlandi Arctic Trucks demonstrálta azokat a lépéseket, amelyek érdemes ügyelni, ha hosszabb időre megy terepre valaki.

Belehúzott a Toyota Hilux a hazai piacon

2023. április 7. 14:39

A tavalyihoz képest 3,9 százalékkal 1022 darabosra bővült pick-up-piacon mindössze öt típus verseng. A Toyota Hilux modellekből idén már 530 darab kelt el, ami 52 százalékos piaci részesedést jelent.

Lendületesen bővült a hazai újautó-piac augusztusban

2019. szeptember 9. 12:46

Az összevont eladási listán augusztusban Suzuki, Ford, Volkswagen, Toyota, Opel sorrend alakult ki. A múlt havi 18 271 darabos értékesítés 24,3 százalékos éves bővülést jelent.