11℃ 0℃
március 4. Kázmér, Lúciusz, Zorán
Gépinfo

A Michelin Group erősíti terepjáró üzletágát a Camso felvásárlásával

Agrofórum Online

A Michelin és a Camso cégek bejelentették, hogy megállapodást kötöttek arról, hogy a Michelin felvásárolja a Camso központját (Magog, Quebec, Kanada), ahol a két cég terepjáró részlegét összevonva létrehoznak egy új divíziót, amelyet Quebec-ből irányítanak.

A közös értékek, valamint az erős innovációs és K&F tradíciók összevonásával, támaszkodva a két cég kiváló minőségű fejlesztőire, egy olyan új vállalkozás jön létre, amely világ vezetővé válhat a terepjárás területén.

A Camso cég tervezési-, gyártási- és marketing tevékenysége a terepjárási üzletágban 1982-ben kezdődött. A Camso piacvezető a mezőgazdasági gumihevederes járószerkezetek, a hómobilok valamint az anyagmozgató gépek járószerkezetének területén. Az építőipari gépek piacán is az első három között szerepel a kisméretű, de nehéz gépek járószerkezetének beszállítójaként. A gumihevederes rendszerek területén elért technológiai vezető szerepére, a CAMSO és SOLIDEAL márkák erős vásárlói elfogadottságára támaszkodva, a Camso cég bebizonyította gyors fejlődési képességét, amelyet a 2012-től tartó évi 7%-os növekedés reprezentál.

A Camso képességeit felhasználva a Michelin cég a világ első számú szereplője lehet a terepjáró járószerkezetek területén. A Quebec-i központú cég előnyösen egyesítheti a Camso vezető csapatának tudását és a Michelin több évtizedes kanadai (Laval, Quebec, Nova Scotia) tapasztalatát.

Camso taktor járószerkezet

 

Az új vállalkozás figyelembe véve a fenntartható dinamikus piaci lehetőségeket, a Camso forgalmának több mint kétszeresét lesz képes elérni, a 26 üzem megközelítőleg 12.000 alkalmazottjára támaszkodva.

A két cég egymást kiegészítő gyártmány és szolgáltatási képességeinek köszönhetően a létrejövő új társaság a következő előnyöket ígéri:

A marketing és kereskedelem területén

  • A létrehozott új társaság a mezőgazdasági piacon képes ellátni vevőkörét modern, versenyképes gumihevederekkel és radiál abroncsokkal.
  • Az építőipari piacon a Camso diagonál abroncsaival és gumihevedereivel erősíti a Michelin választékát.
  • Az anyagmozgató eszközök piacán a Michelin segíti a Camso megújított SOLIDEAL és CAMSO tömör abroncs márkáinak piac vezetővé válását.

Az új társaság termékeinek piaci terítését gyorsítja a Michelin és Camso cégek kereskedelmi hálózatának összehangolása.

A technológia területén

A Camso és Michelin kutatóinak együttműködése hatékonnyá teszi az új társaság innovációs kapacitását a gumiheveder és a tömlő nélküli abroncsok fejlesztésének területén. A K&F szakemberek együttműködésével, az új társaság képes lesz megerősíteni globális vezető pozícióját a fenntartható mobilitás területén, ahol a Michelin a hosszú élettartamú abroncsok és a környezetkímélő megoldások fogalmát bevezette.

További lehetőségként említendő a Michelin által kifejlesztett talaj tömörítés csökkentő és vontatási hatékonyság növelő technológiai fejlesztési eredmények beépítése a Camso termékekbe.

Camso kombájn járószerkezet

A gyártás területén

A Camso komoly gyártási jelenléttel rendelkezik a feltörekvő piacokon, elsősorban Sri Lanka-án és Vietnámban.

Jean-Dominique  (Michelin CEO) szerint a Michelin és Camso cégek sok közös értékkel bírnak.  Ez a cégvásárlás egy csodálatos közös lehetőséget teremt. Az új társaság képességeit növelik a Camso terepjárási területen, ill. a Michelin átfogó termék palettájával szerzett tapasztalatok.

Pierre Marcouller a Camso elnöke szerint, a Michelin dinamikus terepjáró részlegével való együttműködés lehetővé teszi a globális piacvezető szerep elérését a terepjáró járószerkezetek piacán.

A cégvásárlással kapcsolatban a Michelin a következő bejelentéseket tette:

  • Az OTR divízió döntéshozó részlege a Camso központban (Magog) lesz. A cégvezetés, beleértve az ügyvezetőt nem ebben a hivatalban dolgozik.
  • A Camso központ személyzete (300 alkalmazott, köztük 100K&F munkatárs) stabil marad, a Quebec-ben lévő K&F tevékenységet és a gyártásban részvevők helyzetét felülvizsgálják.
  • A globális üzletmenet irányítása és a divízió várható forgalom növekedése új magasan kvalifikált munkahelyeket fog létrehozni a Magog régióban az elkövetkező években.

Forrás: Manufacturer News

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Ez lett a nemzet kedvenc traktora Németországban – meglepő?

2025. február 20. 09:40

2024-ben összesen 29 291 darab új traktor talált gazdára Németországban. Ez 1042 darabos, vagyis 3,4 százalékos visszaesést jelent.

Háromtengelyessé szerelték át az orosz nagytraktort

2025. február 19. 08:10

A Kirovec 6x6 erőgép immár 20,5 tonnás tömeggel büszkélkedhet, amivel persze nem túl kíméletes a talajhoz.

Elsőként a világon: elektromos hajtású forgóborona született – de mennyire bírja a kemény munkát?

2025. február 17. 14:40

Az olasz gyártó egyelőre a legkisebb, 3 méteres munkaszélességben készítette el az elektromos munkagép prototípusát.

Bikaerős gumihevederes traktorral kísérleteznek a kínaiak

2025. február 12. 13:10

Az egyelőre prototípusként létező gép 220 LE-s motorral szerelt, powershift váltóval ellátott, és meglepően fordulékony.

Gumiabroncs levegő nélkül

2018. február 26. 13:35

A Michelin X-Tweel SSL levegőnélküli kerék-gumiabroncs kombinációja mostantól az európai piacon is elérhető.

Lépéstartás a gépfejlesztéssel - Gumiabroncs körkép 2018 (1. rész)

2018. november 23. 06:33

A követelmények jelentős részének manapság a nagy átmérőjű, széles profilú, radiál szerkezetű, nyitott nyílbordázatú (AS mintázatú), IF (Improved Flexion) vagy VF (Very High Flexion) technológiával gyártott gumiabroncsok felelnek meg leginkább.

A legújabb fejlesztések a mezőgazdasági gumiabroncsok piacán

2017. március 13. 18:43

Bemutatjuk a TRELLEBORG VIP System-et és a MICHELIN EVOBIB gumiabroncsot.