Gépinfo

Teljesen elektromos hajtáslánccal érkezik a Nissan Interstar

Agrofórum Online

A nagyméretű haszongépjárművet, a Nissan Interstart a megnövelt méretén túl sokoldalúság jellemzi, ami biztosítja, hogy a vásárlók egyedi igényeit is ki tudja elégíteni.

Ez a Nissan első nagyméretű furgonja, amely 100%-ban elektromos hajtáslánccal rendelkezik, anélkül, hogy teljesítményben kompromisszumot kellene kötnie. A teherautó-érzetet biztosító dizájnnal büszkélkedő, határozott első hűtőrács fokozza a jármű tekintélyt parancsoló megjelenését. A praktikumra és a teljesítményre összpontosít a modell. Az Interstar billenőplatós, oldalplatós és dobozos kisteherautó-típusként is elérhető.

Interstar-e

Az Interstar-e, a Nissan első teljesen elektromos nagyméretű furgonja fenntarthatóbb utazást biztosít anélkül, hogy kompromisszumot kötne a teljesítmény tekintetében. A 87 kWh-s akkumulátorral, amely több mint 460 kilométeres hatótávolságot biztosít, az új Interstar-e lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy eljussanak az egyik ügyféltől a másikig anélkül, hogy aggódniuk kelljen a megteendő távolság miatt.

A Nissan gyors D/C (egyenáramú) töltője akár 252 kilométernyi kapacitást is képes újratölteni mindössze 30 perc alatt. A kisebb, 40 kWh-s akkumulátorral ellátott változat körülbelül 200 km-es táv megtételét teszi lehetővé. Ugyanakkor az A/C (váltóáramú) töltési képességei lehetővé teszik a 10-ről 100%-ra töltést kevesebb mint 4 óra alatt.

Környezettudatos közlekedés

Az elsősorban belvárosi közlekedésre tervezett Interstar-e megfelel a környezetszennyezésre és levegőminőségre vonatkozó városi irányelveknek, így a felhasználók nyugodtan közlekedhetnek a környezettudatos városokban.

Az új modell kiváló aerodinamikával rendelkezik, ami akár 20%-os légellenállás-csökkenést eredményez, segítve az ügyfeleknek akár üzemanyagot, akár villamos energiát megtakarítani, és maximalizálva a hatótávolságot és az üzleti hatékonyságot.

Nagyobb raktér

A következő generációs Interstar 40 mm-rel szélesebb oldalajtóval, valamint 100 mm-rel hosszabb raktérrel büszkélkedhet, ezzel biztosítva az ügyfeleknek az extra teret a rakomány elhelyezéséhez. A teherbírása akár 1,6 tonna az elektromos változat esetében, és közel 2 tonna a belső égésű motoros verziónál.

Ezenkívül az 1,6 tonnás teherbírású, 4 tonnás össztömegű Interstar-e normál jogosítvánnyal vezethető Európa legtöbb részén, lehetővé téve a felhasználók számára nagyobb szállítmány fuvarozását, mint a gyakoribb, 3,5 tonnás dízelmotoros kisteherautók esetében.

Az óriási rakodótér minden igényt kielégít
Az óriási rakodótér minden igényt kielégít

Vontatási kapacitás, beltér

A következő generációs Interstar dízel- és elektromos változata egyaránt 2500 kg maximális vontatási kapacitással rendelkezik, lehetővé téve többféle termék vagy berendezés vontatását.

Az új generációs Interstart átdolgozott belső tere is megkülönbözteti a megelőző modelltől. Az időtálló üléshuzatok megóvják a jármű belső kárpitozását, és a fűthető szélvédő és fűthető ülések extra kényelmet és támaszt nyújtanak a vezetőknek, még hosszabb utakon is.

A kényelmes és korszerű vezetőfülke akár útközbeni irodának is alkalmas
A kényelmes és korszerű vezetőfülke akár útközbeni irodának is alkalmas

A manőverezőképesség is jelentősen javult a legújabb modellben, amely a régebbi változatokhoz képest 1,5 méterrel kisebb fordulókörrel büszkélkedhet. Így a bonyolult városi utcákon való navigálás még könnyebbé válik, anélkül, hogy a teherbírás csökkenne.

Kép: Nissan

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Román kistraktorok a fiatal gazdáknak

2024. december 13. 08:40

Uniós országként Romániában is működik a Fiatal Gazda pályázat, amelyen a termelők 45 éves korukig vehetnek részt.

Letarolják a kínaiak az európai autópiacot?

2024. december 8. 14:10

A Chery vállalat 2024-ben kezdte meg európai terjeszkedését, elsőként az Omoda és Jaecoo márkák bevezetésével.

A Ford Ranger év végére megelőzheti a Toyota Hiluxot a magyar pickup-piacon

2024. december 5. 13:10

A tavalyihoz képest 13 százalékkal 4966 darabosra hízó pick-up-piacon a Toyota Hilux az első 43,1 százalékos piaci részesedéssel.

Éjszakai kiadás készült a Claas traktorokból

2024. november 21. 15:10

Exkluzív verzióban érhető el az Arion 550 Cmatic és 660 Cmatic, valamint az Axion 830 Cmatic, 870 Cmatic, 930 Cmatic és 960 Cmatic.

Nem SUV, hanem SAV, de még egy autón sem volt ilyen keréktárcsa

2020. február 10. 13:22

A 2020-ban debütáló BMW iX3 alatt a BMW „aerodinamikai keréktárcsáinak” új, továbbfejlesztett változata is bemutatkozik.

A New Holland bemutatta ültetvénytraktorainak legújabb koncepcióját

2021. december 5. 07:36

A New Holland Agriculture, a CNH Industrial tagja felvillantotta a jövőt, amikor bemutatta legújabb, innovatív ültetvény koncepciótraktorát (Straddle Tractor Concept).

A Wagoneer S lesz az első teljesen elektromos Jeep

2024. január 28. 10:10

Az Avengerrel a Jeep már elektromos modellt is kínál, de az elektromos változat csak Európában érhető el a benzines és hibrid modellek mellett. A Stellantis bemutatta az első teljesen elektromos Jeep-modellt, amely szintén világszerte elérhető lesz.

A Rivian R1T lehet az elektromos pick-up

2020. december 23. 05:38

A Rivian élenjárónak számít az elektromos pick-up-ot piacra dobni szándékozók közül. Az első darabok átvételére a vevők részéről várhatóan az Egyesült Államokban 2021 júniusában kerülhet sor.