A nagyméretű haszongépjárművet, a Nissan Interstart a megnövelt méretén túl sokoldalúság jellemzi, ami biztosítja, hogy a vásárlók egyedi igényeit is ki tudja elégíteni.
Ez a Nissan első nagyméretű furgonja, amely 100%-ban elektromos hajtáslánccal rendelkezik, anélkül, hogy teljesítményben kompromisszumot kellene kötnie. A teherautó-érzetet biztosító dizájnnal büszkélkedő, határozott első hűtőrács fokozza a jármű tekintélyt parancsoló megjelenését. A praktikumra és a teljesítményre összpontosít a modell. Az Interstar billenőplatós, oldalplatós és dobozos kisteherautó-típusként is elérhető.
Interstar-e
Az Interstar-e, a Nissan első teljesen elektromos nagyméretű furgonja fenntarthatóbb utazást biztosít anélkül, hogy kompromisszumot kötne a teljesítmény tekintetében. A 87 kWh-s akkumulátorral, amely több mint 460 kilométeres hatótávolságot biztosít, az új Interstar-e lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy eljussanak az egyik ügyféltől a másikig anélkül, hogy aggódniuk kelljen a megteendő távolság miatt.
A Nissan gyors D/C (egyenáramú) töltője akár 252 kilométernyi kapacitást is képes újratölteni mindössze 30 perc alatt. A kisebb, 40 kWh-s akkumulátorral ellátott változat körülbelül 200 km-es táv megtételét teszi lehetővé. Ugyanakkor az A/C (váltóáramú) töltési képességei lehetővé teszik a 10-ről 100%-ra töltést kevesebb mint 4 óra alatt.
Környezettudatos közlekedés
Az elsősorban belvárosi közlekedésre tervezett Interstar-e megfelel a környezetszennyezésre és levegőminőségre vonatkozó városi irányelveknek, így a felhasználók nyugodtan közlekedhetnek a környezettudatos városokban.
Az új modell kiváló aerodinamikával rendelkezik, ami akár 20%-os légellenállás-csökkenést eredményez, segítve az ügyfeleknek akár üzemanyagot, akár villamos energiát megtakarítani, és maximalizálva a hatótávolságot és az üzleti hatékonyságot.
Nagyobb raktér
A következő generációs Interstar 40 mm-rel szélesebb oldalajtóval, valamint 100 mm-rel hosszabb raktérrel büszkélkedhet, ezzel biztosítva az ügyfeleknek az extra teret a rakomány elhelyezéséhez. A teherbírása akár 1,6 tonna az elektromos változat esetében, és közel 2 tonna a belső égésű motoros verziónál.
Ezenkívül az 1,6 tonnás teherbírású, 4 tonnás össztömegű Interstar-e normál jogosítvánnyal vezethető Európa legtöbb részén, lehetővé téve a felhasználók számára nagyobb szállítmány fuvarozását, mint a gyakoribb, 3,5 tonnás dízelmotoros kisteherautók esetében.
Vontatási kapacitás, beltér
A következő generációs Interstar dízel- és elektromos változata egyaránt 2500 kg maximális vontatási kapacitással rendelkezik, lehetővé téve többféle termék vagy berendezés vontatását.
Az új generációs Interstart átdolgozott belső tere is megkülönbözteti a megelőző modelltől. Az időtálló üléshuzatok megóvják a jármű belső kárpitozását, és a fűthető szélvédő és fűthető ülések extra kényelmet és támaszt nyújtanak a vezetőknek, még hosszabb utakon is.
A manőverezőképesség is jelentősen javult a legújabb modellben, amely a régebbi változatokhoz képest 1,5 méterrel kisebb fordulókörrel büszkélkedhet. Így a bonyolult városi utcákon való navigálás még könnyebbé válik, anélkül, hogy a teherbírás csökkenne.
Kép: Nissan