Gépinfo

Teljesen elektromos hajtáslánccal érkezik a Nissan Interstar

Agrofórum Online

A nagyméretű haszongépjárművet, a Nissan Interstart a megnövelt méretén túl sokoldalúság jellemzi, ami biztosítja, hogy a vásárlók egyedi igényeit is ki tudja elégíteni.

Ez a Nissan első nagyméretű furgonja, amely 100%-ban elektromos hajtáslánccal rendelkezik, anélkül, hogy teljesítményben kompromisszumot kellene kötnie. A teherautó-érzetet biztosító dizájnnal büszkélkedő, határozott első hűtőrács fokozza a jármű tekintélyt parancsoló megjelenését. A praktikumra és a teljesítményre összpontosít a modell. Az Interstar billenőplatós, oldalplatós és dobozos kisteherautó-típusként is elérhető.

Interstar-e

Az Interstar-e, a Nissan első teljesen elektromos nagyméretű furgonja fenntarthatóbb utazást biztosít anélkül, hogy kompromisszumot kötne a teljesítmény tekintetében. A 87 kWh-s akkumulátorral, amely több mint 460 kilométeres hatótávolságot biztosít, az új Interstar-e lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy eljussanak az egyik ügyféltől a másikig anélkül, hogy aggódniuk kelljen a megteendő távolság miatt.

A Nissan gyors D/C (egyenáramú) töltője akár 252 kilométernyi kapacitást is képes újratölteni mindössze 30 perc alatt. A kisebb, 40 kWh-s akkumulátorral ellátott változat körülbelül 200 km-es táv megtételét teszi lehetővé. Ugyanakkor az A/C (váltóáramú) töltési képességei lehetővé teszik a 10-ről 100%-ra töltést kevesebb mint 4 óra alatt.

Környezettudatos közlekedés

Az elsősorban belvárosi közlekedésre tervezett Interstar-e megfelel a környezetszennyezésre és levegőminőségre vonatkozó városi irányelveknek, így a felhasználók nyugodtan közlekedhetnek a környezettudatos városokban.

Az új modell kiváló aerodinamikával rendelkezik, ami akár 20%-os légellenállás-csökkenést eredményez, segítve az ügyfeleknek akár üzemanyagot, akár villamos energiát megtakarítani, és maximalizálva a hatótávolságot és az üzleti hatékonyságot.

Nagyobb raktér

A következő generációs Interstar 40 mm-rel szélesebb oldalajtóval, valamint 100 mm-rel hosszabb raktérrel büszkélkedhet, ezzel biztosítva az ügyfeleknek az extra teret a rakomány elhelyezéséhez. A teherbírása akár 1,6 tonna az elektromos változat esetében, és közel 2 tonna a belső égésű motoros verziónál.

Ezenkívül az 1,6 tonnás teherbírású, 4 tonnás össztömegű Interstar-e normál jogosítvánnyal vezethető Európa legtöbb részén, lehetővé téve a felhasználók számára nagyobb szállítmány fuvarozását, mint a gyakoribb, 3,5 tonnás dízelmotoros kisteherautók esetében.

Az óriási rakodótér minden igényt kielégít
Az óriási rakodótér minden igényt kielégít

Vontatási kapacitás, beltér

A következő generációs Interstar dízel- és elektromos változata egyaránt 2500 kg maximális vontatási kapacitással rendelkezik, lehetővé téve többféle termék vagy berendezés vontatását.

Az új generációs Interstart átdolgozott belső tere is megkülönbözteti a megelőző modelltől. Az időtálló üléshuzatok megóvják a jármű belső kárpitozását, és a fűthető szélvédő és fűthető ülések extra kényelmet és támaszt nyújtanak a vezetőknek, még hosszabb utakon is.

A kényelmes és korszerű vezetőfülke akár útközbeni irodának is alkalmas
A kényelmes és korszerű vezetőfülke akár útközbeni irodának is alkalmas

A manőverezőképesség is jelentősen javult a legújabb modellben, amely a régebbi változatokhoz képest 1,5 méterrel kisebb fordulókörrel büszkélkedhet. Így a bonyolult városi utcákon való navigálás még könnyebbé válik, anélkül, hogy a teherbírás csökkenne.

Kép: Nissan

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Elképesztően sok Toyota Hiluxot helyeztek forgalomba itthon

2024. november 16. 16:10

Az összevont listán októberben Ford, Toyota, Suzuki, Skoda, Volkswagen, Kia, Opel, BMW, Mercedes-Benz és Renault sorrend alakult ki az élen.

Agresszív stratégiával válaszol a gépgyártó arra, hogy a vásárlói hangulat a mélypontra került

2024. november 14. 10:40

A harmadik negyedévben az AGCO forgalma 25 százalékkal 2,6 milliárd dollárra esett tavalyhoz képest, a nettó bevétele 30 millió dollár volt.

Orosz óriás kínai motorral: 7,5 órán át nyüstölték szántóföldön a Kirovec legnagyobb traktorát

2024. november 11. 09:40

Először a traktor 4,5 órán keresztül 20 cm-es mélységben művelte a talajt, majd további 3 órára 23 cm-es mélységbe állították a munkagépet.

Új MTZ traktor bukkant fel és egy látványos fehérorosz fejlesztés a fülkében

2024. november 8. 09:40

Maga a 921.3-as traktormodell már létezett az eddigi kínálatban is, ezzel a specifikációval viszont újdonságnak számít.

Vezető nélküli traktor a Kubotától

2020. február 8. 10:36

Az „X tractor” névre hallgató tanulmánymodellt a Kubota Agrirobo automatizált technológiai programjának részeként tervezték, és az év elején debütált egy kiotói kiállításon.

Elektromos meghajtású traktorokat kezdenek gyártani

2022. augusztus 19. 10:46

A Hon Hai Technology Group, nemzetközi nevén Foxconn bejelentette gyártási megállapodását a Monarch Tractorral. A Foxconn 2023 első negyedévében kezdi meg a Monarch Tractor autonóm MK-V sorozatához szükséges berendezések és akkumulátorok teljes körű gyártását az Egyesült Államokban, az Ohio-i létesítményében. Ennek a gyáregységnek körülbelül 6,2 millió négyzetméteres a gyártási területe.

Itt az új tisztán elektromos ID.4 kompakt SUV

2020. március 16. 08:04

A Volkswagen jelenleg egymilliárd eurót invesztál kínálata elektromossá alakításába, illetve hibridmodelljei számának növelésébe.

Már 1978-ban előrukkolt a VW az elektromos mobilitás korai úttörőjével

2020. március 22. 08:21

A Volkswagen T2-esen alapuló elektromos VW kisteherautó formájában a hannoveri székhelyű vállalat ténylegesen megmutatta a jövőbeli ID. BUZZ elődjét.