8℃ -1℃
március 3. Kornélia, Kunigunda, Frigyes
Gépinfo

Teljesen elektromos hajtáslánccal érkezik a Nissan Interstar

Agrofórum Online

A nagyméretű haszongépjárművet, a Nissan Interstart a megnövelt méretén túl sokoldalúság jellemzi, ami biztosítja, hogy a vásárlók egyedi igényeit is ki tudja elégíteni.

Ez a Nissan első nagyméretű furgonja, amely 100%-ban elektromos hajtáslánccal rendelkezik, anélkül, hogy teljesítményben kompromisszumot kellene kötnie. A teherautó-érzetet biztosító dizájnnal büszkélkedő, határozott első hűtőrács fokozza a jármű tekintélyt parancsoló megjelenését. A praktikumra és a teljesítményre összpontosít a modell. Az Interstar billenőplatós, oldalplatós és dobozos kisteherautó-típusként is elérhető.

Interstar-e

Az Interstar-e, a Nissan első teljesen elektromos nagyméretű furgonja fenntarthatóbb utazást biztosít anélkül, hogy kompromisszumot kötne a teljesítmény tekintetében. A 87 kWh-s akkumulátorral, amely több mint 460 kilométeres hatótávolságot biztosít, az új Interstar-e lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy eljussanak az egyik ügyféltől a másikig anélkül, hogy aggódniuk kelljen a megteendő távolság miatt.

A Nissan gyors D/C (egyenáramú) töltője akár 252 kilométernyi kapacitást is képes újratölteni mindössze 30 perc alatt. A kisebb, 40 kWh-s akkumulátorral ellátott változat körülbelül 200 km-es táv megtételét teszi lehetővé. Ugyanakkor az A/C (váltóáramú) töltési képességei lehetővé teszik a 10-ről 100%-ra töltést kevesebb mint 4 óra alatt.

Környezettudatos közlekedés

Az elsősorban belvárosi közlekedésre tervezett Interstar-e megfelel a környezetszennyezésre és levegőminőségre vonatkozó városi irányelveknek, így a felhasználók nyugodtan közlekedhetnek a környezettudatos városokban.

Az új modell kiváló aerodinamikával rendelkezik, ami akár 20%-os légellenállás-csökkenést eredményez, segítve az ügyfeleknek akár üzemanyagot, akár villamos energiát megtakarítani, és maximalizálva a hatótávolságot és az üzleti hatékonyságot.

Nagyobb raktér

A következő generációs Interstar 40 mm-rel szélesebb oldalajtóval, valamint 100 mm-rel hosszabb raktérrel büszkélkedhet, ezzel biztosítva az ügyfeleknek az extra teret a rakomány elhelyezéséhez. A teherbírása akár 1,6 tonna az elektromos változat esetében, és közel 2 tonna a belső égésű motoros verziónál.

Ezenkívül az 1,6 tonnás teherbírású, 4 tonnás össztömegű Interstar-e normál jogosítvánnyal vezethető Európa legtöbb részén, lehetővé téve a felhasználók számára nagyobb szállítmány fuvarozását, mint a gyakoribb, 3,5 tonnás dízelmotoros kisteherautók esetében.

Az óriási rakodótér minden igényt kielégít
Az óriási rakodótér minden igényt kielégít

Vontatási kapacitás, beltér

A következő generációs Interstar dízel- és elektromos változata egyaránt 2500 kg maximális vontatási kapacitással rendelkezik, lehetővé téve többféle termék vagy berendezés vontatását.

Az új generációs Interstart átdolgozott belső tere is megkülönbözteti a megelőző modelltől. Az időtálló üléshuzatok megóvják a jármű belső kárpitozását, és a fűthető szélvédő és fűthető ülések extra kényelmet és támaszt nyújtanak a vezetőknek, még hosszabb utakon is.

A kényelmes és korszerű vezetőfülke akár útközbeni irodának is alkalmas
A kényelmes és korszerű vezetőfülke akár útközbeni irodának is alkalmas

A manőverezőképesség is jelentősen javult a legújabb modellben, amely a régebbi változatokhoz képest 1,5 méterrel kisebb fordulókörrel büszkélkedhet. Így a bonyolult városi utcákon való navigálás még könnyebbé válik, anélkül, hogy a teherbírás csökkenne.

Kép: Nissan

Agrofórum Hírlevél
Iratkozzon fel az Agrofórum hírlevélre!

A feliratkozást követően a rendszer egy megerősítő emailt fog küldeni a megadott email címre. Ha nem érkezne meg a levél, kérjük nézze meg a spam vagy Gmail esetén a Promóciók és az Összes levél mappát.

Ez lett a nemzet kedvenc traktora Németországban – meglepő?

2025. február 20. 09:40

2024-ben összesen 29 291 darab új traktor talált gazdára Németországban. Ez 1042 darabos, vagyis 3,4 százalékos visszaesést jelent.

Háromtengelyessé szerelték át az orosz nagytraktort

2025. február 19. 08:10

A Kirovec 6x6 erőgép immár 20,5 tonnás tömeggel büszkélkedhet, amivel persze nem túl kíméletes a talajhoz.

Elsőként a világon: elektromos hajtású forgóborona született – de mennyire bírja a kemény munkát?

2025. február 17. 14:40

Az olasz gyártó egyelőre a legkisebb, 3 méteres munkaszélességben készítette el az elektromos munkagép prototípusát.

Bikaerős gumihevederes traktorral kísérleteznek a kínaiak

2025. február 12. 13:10

Az egyelőre prototípusként létező gép 220 LE-s motorral szerelt, powershift váltóval ellátott, és meglepően fordulékony.

Félmillió felett a Tesla Cybertruck rendelésállománya

2020. december 24. 07:36

A Tesla jobb energiahasznosulást ígér, a belső égésű motorral szerelt pick-up modellekhez képest ráadásul mindezt egy sportautók teljesítményével.

A Wagoneer S lesz az első teljesen elektromos Jeep

2024. január 28. 10:10

Az Avengerrel a Jeep már elektromos modellt is kínál, de az elektromos változat csak Európában érhető el a benzines és hibrid modellek mellett. A Stellantis bemutatta az első teljesen elektromos Jeep-modellt, amely szintén világszerte elérhető lesz.

Vezető nélküli traktor a Kubotától

2020. február 8. 10:36

Az „X tractor” névre hallgató tanulmánymodellt a Kubota Agrirobo automatizált technológiai programjának részeként tervezték, és az év elején debütált egy kiotói kiállításon.

A Rivian R1T lehet az elektromos pick-up

2020. december 23. 05:38

A Rivian élenjárónak számít az elektromos pick-up-ot piacra dobni szándékozók közül. Az első darabok átvételére a vevők részéről várhatóan az Egyesült Államokban 2021 júniusában kerülhet sor.